1. PlayStation 4 moet de markt rond 2015 domineren

Re: PlayStation 4 moet de markt rond 2015 domineren

Beetje onzinnig..
  • Beetje onzinnig..
  • Gewoon niet reageren, als je toch niks zinnigs te melden hebt.
  • het is een feit dat ze de markt kwijt gaan raken

Dat verlies je dus echt niet zomaar…droom dus lekker verder.

mario17 hoe wou je dat ik voor deze tekst (mijn MENING) argumenten ga gebruiken, ik zie niet eens een stukje tekst waarvoor ik een argument zou moeten gebruiken

Gewoon niet reageren, als je toch niks te melden hebt.
    ik heb wel degelijk wat te melden, mijn mening, dus to bad voor je :lol:
  • GAAP…..
    Sony geeft een teken dat ze nog lang niet klaar zijn met de game industrie en nu al zekerheid willen geven dat ze een ps4 gaan maken.
    MS is nu ook vast met een nieuwe console bezig die weer beter is dan de 360 denk ik.
  • het is een feit dat ze de markt kwijt gaan raken

Dat verlies je dus echt niet zomaar…droom dus lekker verder.

mario17 hoe wou je dat ik voor deze tekst (mijn MENING) argumenten ga gebruiken, ik zie niet eens een stukje tekst waarvoor ik een argument zou moeten gebruiken

Gewoon niet reageren, als je toch niks te melden hebt.
  • Zo what hey? Je gaat er niet dood van. Wat is er nou erg aan dat ze nu al over de PlayStation 4 praten?? Geef eens een goed argument behalve te zeggen dat het TE vroeg is..-_-'

mag ik zeggen dat ik het raar vind dat er nu al over 2015 gepraat word, voor hetzelfde geld bestaat dat hele bedrijf niet meer in 2015, een beetje nutteloos om nu al zover vooruit te gaan kijken he, tuurlijk mag ie al dromen, maar laat hem die nog maar even voor zich houden, dat is mijn mening… hoef je niet meteen in sony verdediging stand te gaan hoor -_-'

@ mario17 hoe wou je dat ik voor deze tekst (mijn MENING) argumenten ga gebruiken, ik zie niet eens een stukje tekst waarvoor ik een argument zou moeten gebruiken :S
  • @Gamerdave
    kom 's een keer met argumenten die opgebouwd zijn damn man het is niet om aan te horen -_-'

@Ramirez
    wat lul jij nou weer??? hoezo is het een feit..?? ben je een analist ofzo ;}
  • de xbox360 is een groot succes

:lol:

en de Revolution zal een hele grote hap in japan wegnemen

De revo en 360 komen misschien dichterbij, maar niet zo dichtbij ^_^'

sony is nu wankelend

Hoezo de enige consoles die nu uit zijn, zijn de PS2, PS1 en PSP. En die doen het toch alledrie zeker goed… -_-'

@GamerDave:
    Het is alleen zo opvallend dat je alles afzeikt van Sony zonder reden alleen maar omdat je de xbox zo goed vind. Als Microsoft nu al over de Xbox 720 ging praten was er toch ook niks mis mee, doe niet zo scheinheilig #*%&# -_-'
  • Zo what hey? Je gaat er niet dood van. Wat is er nou erg aan dat ze nu al over de PlayStation 4 praten?? Geef eens een goed argument behalve te zeggen dat het TE vroeg is..-_-'

mag ik zeggen dat ik het raar vind dat er nu al over 2015 gepraat word, voor hetzelfde geld bestaat dat hele bedrijf niet meer in 2015, een beetje nutteloos om nu al zover vooruit te gaan kijken he, tuurlijk mag ie al dromen, maar laat hem die nog maar even voor zich houden, dat is mijn mening… hoef je niet meteen in sony verdediging stand te gaan hoor -_-'
  • als sony dan nog wel eens bestaat want het gaat niet echt goed

maar wrrm nu al over de PS4 hebbe (en nog wel domineren) terwijl alles er naar wijst dat ze de markt grotendeels gaan kwijt raken o_0

waar slaat dat nou weer op -_-' aangezien er ninny fanboy in je profiel staat had ik eigenlijk niiks anders verwacht o_0

het is een feit dat ze de markt kwijt gaan raken

de xbox360 is een groot succes
    en de Revolution zal een hele grote hap in japan wegnemen
    sony is nu wankelend

devs gaan voor de goedkopere consoles
  • WTF :S ze moeten eerst nog de ps3 uitbrengen en ze praten nu al over de ps4…

Boeiend, hij zegt alleen wat zijn dromen zijn. Laat hem lekker praten over de PS4. Als ze te laat info geven koop je een xbox, en als ze te vroeg beginnen is het ook weer niet goed -_-'

en hoe vroeg…. 2015….. je kan ook TE vroeg erover praten -_-'

maar wrrm nu al over de PS4 hebbe (en nog wel domineren) terwijl alles er naar wijst dat ze de markt grotendeels gaan kwijt raken o_0

waar slaat dat nou weer op -_-' aangezien er ninny fanboy in je profiel staat had ik eigenlijk niiks anders verwacht o_0

Boeiend, hij zegt alleen wat zijn dromen zijn. Laat hem lekker praten over de PS4. Als ze te laat info geven koop je een xbox, en als ze te vroeg beginnen is het ook weer niet goed -_-'
  • en PS6 kom in 2025!
  • Wat is nou zijn droom? Met PlayStation 3 en PlayStation 4 de leiding nemen?
    Met PlayStation 2 hadden ze zeker de leiding..
  • De PS4 word gelanceerd rond 2010… stond ergens op Gamevillage.

• PS4 samen met de xbox 720:P

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.