1. Playstation Update 4.25 laat je PS3 niet meer werken

Re: Playstation Update 4.25 laat je PS3 niet meer werken

Ik hb ook veel problemen door de Update 4.25. Door die Update Freezt mij games echt vaak, en het lig nie aan de blueray laser want me Downloadble games freezen ook vaak. Maar raar genoeg werkt de rest gewoon perfect. Mijn PS3 is van een Gameconsole naar een bluerayspeler verandert.
En hb een Fat 40gb Ps3
  • Ik hb ook veel problemen door de Update 4.25. Door die Update Freezt mij games echt vaak, en het lig nie aan de blueray laser want me Downloadble games freezen ook vaak. Maar raar genoeg werkt de rest gewoon perfect. Mijn PS3 is van een Gameconsole naar een bluerayspeler verandert.
    En hb een Fat 40gb Ps3
  • Beide zaken die je noemt zijn strukturele problemen, met name bij de fat version.
    Dat van die update is puur toeval.
    Die van mij werd direkt na het opstarten van COD black ops gehemeld aan de hand van temperatuur problemen.
    Lag niet aan de game, netzomin dat het aan een update zal liggen.
  • Als 4.25 van afgelopen week was zijn er hier geen problemen.
    2
  • Mijne doet het ook gewoon.
  • Ik heb geupdatet en die van mij doet het nog.
    ^2
  • Mijn PS3 staat al een tijdje stof te happen, zal eens kijken wat hij doet.
  • Jaaa het is heel toevallig dat een PS3 makkelijk oververhit raakt en geen disc`s meer leest na een Update.

Mss is je Ps3 de laaste tijd al langzaam aan het uitsterven mss ?

Mij 5 jaar oude zeebonk doet het nog uitstekend :)
  • Oh mijne doet het wel gewoon, ik heb denk mijn bugs in die van jou gestopt
  • Ik denk daarom ook dat het gewoon toeval is dat je PS3 kapot is gegaan.
  • Nergens last van.
  • Als 4.25 van afgelopen week was zijn er hier geen problemen.
  • Ik heb 'm geupdatet en hij werkt gewoon goed. Ik betwijfel of het wel door de update komt.
  • Hey,

Ik heb zojuist update 4,25 gedaan maar helaas heeft mijn PS3 het nu begeven.
    Op het forum van PS3 is er meer te lezen over deze problemen. Mijn advies aan jullie;
    UPDATE JE PS3 VOORLOPIG EVEN NIET!!!!
    Het bederft je spelplezier aangezien de ps3 bij mij oververhit raakte, en geen cd's meer leest.
    Ben benieuwd wanneer het gemaakt gaat worden.

Succes.

welke ps3 heb je fat of slim
  • Ik heb geupdatet en die van mij doet het nog.
  • Dat probleem heb je wel eens hé..

Thanks for the heads up ^^
  • Hey,

Ik heb zojuist update 4,25 gedaan maar helaas heeft mijn PS3 het nu begeven.
    Op het forum van PS3 is er meer te lezen over deze problemen. Mijn advies aan jullie;
    UPDATE JE PS3 VOORLOPIG EVEN NIET!!!!
    Het bederft je spelplezier aangezien de ps3 bij mij oververhit raakte, en geen cd's meer leest.
    Ben benieuwd wanneer het gemaakt gaat worden.

Succes.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren