1. Portal 2: In Motion

Re: Portal 2: In Motion

Oke, dus dit wordt DLC en niet stand-alone? EDIT: DLC dus. Heel goed gelezen van me :')

En is het exact hetzelfde als de Hydra versie dan? (niet dat ik dat ooit gespeeld heb hoor… :P)
  • Oke, dus dit wordt DLC en niet stand-alone? EDIT: DLC dus. Heel goed gelezen van me :')

    En is het exact hetzelfde als de Hydra versie dan? (niet dat ik dat ooit gespeeld heb hoor… :P)
  • Het is oorspronkelijk gemaakt voor die Razer Hydra abortion. Daar komen die nieuwe challenges ook af.
  • Dit is VET! Eindelijk weer een reden om Move uit de kast te halen.

    En Valve heeft ook gewoon ruk aan het feit dat dit niet op een ander systeem uit brengen is. Ze vinden het tof, ze maken het.

  • Misschien wat beter dan een dood topic reviven:

    At Sixense Studios, we’re focused on creating software and games for motion control platforms. For the past three years we’ve been working hard developing motion-enabled DLC for games such as Valve’s Portal 2 on the
    PC platform. Now we are proud to announce our first content for PlayStation Move, Portalâ„¢2 In Motionâ„¢ (P2IM).

    P2IM was developed independently by Sixense as DLC for Valve’s Portal 2. Our game designers were focused on creating the most immersive and intuitive motion gaming experience ever seen on consoles. The result is a campaign that’s pure puzzles, each of which requires the user to use the motion controller in new ways. We created motion control gameplay to take advantage of everything the PlayStation Move can do and we added this to
    all of the gameplay mechanics from the Portal 2 universe. Sixense is also implementing PlayStation Move support for the full Portal 2 campaign.

    P2IM features 20 test chambers that progress in difficulty from tutorial to advanced levels. Players choose to play as either Atlas or P-Body (the
    robots borrowed from Portal 2), and use new motion features like 1-to-1 control of objects, Portal Surfing (moving and reorienting placed portals) and scaling cubes. When used in conjunction with familiar features imported from
    Portal 2 (such as Excursion Funnels, Hard Light Bridges), the possibilities quickly multiply. Because Sixense is focused exclusively on developing motion content, we believe that we can deliver new experiences that will get gamers excited about motion gaming – P2IM is just the beginning.

    In the coming weeks we will be sharing more information about the Portal 2 In Motion, the schedule for release and exclusive videos. We’ll be showing P2IM for the first time at E3 in Los Angeles, CA (June 5-7). You can also catch an exclusive sneak peak and live Question & Answer session on the PlayStation E3 livestream from 1:00-1:30 pm on Wednesday
    June 6.

    http://sixense.com/portal2inmotion



    Trailer:

    http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... VXOJeoF4hc

    Off Screen tutorial:

    http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... mt5O8QwktU

    Meest briljante Move game tot zover, ziet er echt cool uit.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren