Re: Prijsdaling PSP: Van 250 dollar naar 99 dollar?!

-
Timmy Dan zou ik er 1 kopen. Zonder twijfel -
Aiii Ik voorspel dat de psp binnen 2 weken nog maar 3 euro 98 cent kost, sta ik nou morgen ook op een website als nieuws? -
-wietplantje::: hij word minstens 180-190 fsoo -
Koleos als ie echt zo'n prijsdaaling gaat krijgen dan koop ik zelf zeker 1 -
ralphoe niet als het op 1 PSP zal zijn :lol: -
Aegiz ze zijn allemaal mooi, maarja lijkt mij dat komende maanden mischien weer eens een aankondiging in Japan zal zijn dat ze daar in alle kleuren van de regenboog komen. Dat zou vet zijn :p -
kc50cent KUT … X_x
Met krenten. -
-wietplantje::: KUT … X_x -
Peter_Aragorn ik vind de zwarte mooi genoeg… -
ralphoe Nee joh wit is beter!! -
Peter_Aragorn de zwarte owns :7 -
kc50cent HIHIHIHIH
IK GA EEN PSP CERAMIC WHITE GIGA PACK KOPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SAAI -
-wietplantje::: HIHIHIHIH
IK GA EEN PSP CERAMIC WHITE GIGA PACK KOPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Peter_Aragorn nee gewoon kopen…
dit is gewoon een lul verhaal datie 99 dollar gaat kosten…
KOPEN DIE WHITE GIGA PACK……..!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
-wietplantje::: het is $99 dus iets van 70 euro toch? -
GTA_gamer Ik ben al blij als de psp binnen nu en een maand nog maar 199 kost.
dan koop ik mss wel tweede -
kc50cent Ik ben al blij als de psp binnen nu en een maand nog maar 199 kost. -
mattkres goh ea had slechte resultaten? ach joh gooi gewoon nog wat battlefield, sims en weet ik veel wat nog meer voor expansies en aftreksels op de markt en ja hoor! geld! -
Peter_Aragorn ik zou me wel genaaid voelen iig.. -
Ashe de prijzen van azië zijn totaal niet relevant, in Japan betaal je 150euro voor een psp….. maar dat betekend ook niet dat ie hier 150 moet kosten.
correctie 160maar idd met wat afbieden…wie weet ^^
Ik vind zelfs 160 overgens duur, ik twijfel dus nog…ik ben nog niet overtuigd van het nut van UMD