1. Prijsdaling PSP: Van 250 dollar naar 99 dollar?!

Re: Prijsdaling PSP: Van 250 dollar naar 99 dollar?!

Dan zou ik er 1 kopen. Zonder twijfel :D
  • Dan zou ik er 1 kopen. Zonder twijfel :D
  • Ik voorspel dat de psp binnen 2 weken nog maar 3 euro 98 cent kost, sta ik nou morgen ook op een website als nieuws?
  • hij word minstens 180-190 fsoo
  • als ie echt zo'n prijsdaaling gaat krijgen dan koop ik zelf zeker 1
  • niet als het op 1 PSP zal zijn :lol:
  • ze zijn allemaal mooi, maarja lijkt mij dat komende maanden mischien weer eens een aankondiging in Japan zal zijn dat ze daar in alle kleuren van de regenboog komen. Dat zou vet zijn :p
  • KUT … X_x

Met krenten.
  • KUT … X_x
  • ik vind de zwarte mooi genoeg…
  • Nee joh wit is beter!!
  • de zwarte owns :7
  • HIHIHIHIH
    IK GA EEN PSP CERAMIC WHITE GIGA PACK KOPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SAAI :P
  • HIHIHIHIH
    IK GA EEN PSP CERAMIC WHITE GIGA PACK KOPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • nee gewoon kopen…
    dit is gewoon een lul verhaal datie 99 dollar gaat kosten…

KOPEN DIE WHITE GIGA PACK……..!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • het is $99 dus iets van 70 euro toch?
  • Ik ben al blij als de psp binnen nu en een maand nog maar 199 kost.

dan koop ik mss wel tweede :P
  • Ik ben al blij als de psp binnen nu en een maand nog maar 199 kost.
  • goh ea had slechte resultaten? ach joh gooi gewoon nog wat battlefield, sims en weet ik veel wat nog meer voor expansies en aftreksels op de markt en ja hoor! geld!
  • ik zou me wel genaaid voelen iig..
  • de prijzen van azië zijn totaal niet relevant, in Japan betaal je 150euro voor een psp….. maar dat betekend ook niet dat ie hier 150 moet kosten.

correctie 160 :P maar idd met wat afbieden…wie weet ^^
    Ik vind zelfs 160 overgens duur, ik twijfel dus nog…ik ben nog niet overtuigd van het nut van UMD

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren