1. Pro Evo 2011

Re: Pro Evo 2011

Wat speelt dit onverwacht lekker zeg! :O
  • Kun je niet net als in fifa alles handmatig instellen? of is dat standaard zo bij pes? want het lijkt alsof mijn ballen altijd automatisch op doel gaan. vind pes er toch wat mooier uitzien. wordt echt een hele lastige keuze.
  • Paar kleine lastige puntjes. De camera springt elke keer weer terug op de 1e stand (na een wedstrijd of na rust), en je kunt geen rematch meer aangeven…

Maar wel veel beter dan de FIFA11 demo dat je bij PES gewoon 10 minuten kan spelen, ipv 6.
  • De keuze wordt lastig. Mijn voorkeur gaat uit naar Fifa omdat ik dat na Fifa 9 en 10 gewend ben. Al speel ik nogsteeds met de PES besturing om weer terug te switchen wanneer PES weer beter is.
    Als ik eerlijk ben komt PES weer erg dichtbij. Ze hebben een flinke sprong gemaakt. PES10 was lachwekkend en PES 11 voelt toch weer erg goed. De filmpjes voor de wedstrijd en de filmpjes met de echte bekers en batches enzo zijn toch wel erg tof! Dat mis ik bij Fifa.
    Fifa 11 en PES 11 zijn bijna gelijkwaardig! Fifa 11 heeft qua gameplay een licht voordeel. PES 11 vind ik qua instellingen van tactiek weer beter.
    Ook vind ik de ML verslavender dan de coach mode van Fifa.

Heeft PES11 de licenties van de Premier League en Bundesliga?
  • Speelt een stuk beter dan 2010 maar gezien het feit dat ik me geld maar één keer kan uitgeven ga ik toch voor fifa dit jaar.. het speelt wel soepeler dit jaar en ziet er super goed uit alleen ik krijg niet de "ik wil dit 24/7 spelen" feeling zoals ik bij fifa wel krijg..
  • Zit er een online mode in?
    Ik wil weten of dat is verbeterd, een echt drama zeg is dat die konami online games. De enige game waar ik consistent lag heb (ook al is het soms maar een beetje), en dat met een 20mbit lijn.

ik gok op 'nee', en ik gok erop dat je verbinding maximaal 20 mbit toelaat :P
  • Zit er een online mode in?
    Ik wil weten of dat is verbeterd, een echt drama zeg is dat die konami online games. De enige game waar ik consistent lag heb (ook al is het soms maar een beetje), en dat met een 20mbit lijn.
  • w00t, ik ga downen!
  • De demo is online. Het zal me benieuwen. :P
  • Ah, maar eerder waren er toch ook geen demo's die eerder uitkwamen voor mensen met een plus account..? Zou dat nog uitmaken, zodat het eerder online gezet kan worden?

R.U.S.E was ook een demo die eerder kwam voor PSN + gebruikers.

En toen..? ^_^'

Haha, niet helemaal goed gelezen ^_^'
  • Ah, maar eerder waren er toch ook geen demo's die eerder uitkwamen voor mensen met een plus account..? Zou dat nog uitmaken, zodat het eerder online gezet kan worden?

En toen..? ^_^'

• Durf het niet zeker te zeggen, maar meestal later op de dag. Meen me te herinneren dat Sony ongeveer 19.00 uur als deathline probeert te hanteren. Maar pin je er niet op vast.
  • @ Wesley

Daar heb je gelijk in, ik vond het ook een stuk leuker om in de 2e Coca Cola League te beginnen en te promoveren naar de Premier League. Om daarna bij Eintracht Frankfurt in de 2. Bundesliga te tekenen…

TROUWENS, weet iemand hoe laat de demo er morgen opstaat? (Nee, ik heb geen Plus account… :P)
  • Ik hoop dat de Master League dit keer wat toffer is. Vond 'm in 2010 al heel goed, maar het ontbreken van simpele informatie als een transferoverzicht en seizoensresultaten van afgeronde seizoenen miste ik toch wel. Nu kan je nergens terugvinden welke toernooien enzo je gewonnen hebt.

Juist! Na elf seizoenen met VVV (willekeurige keuze hoor xD) wilde ik wel zien hoe vaak ik ook alweer (net)(niet) kampioen was geworden. Of hoeveel doelpunten mijn topscorer had gemaakt… Je zag alleen aan het eind/ begin(?) van het seizoen een overzicht van je transfers, maar dat kon je nooit terugzien…

ja ik wil dus ook met een kleine club beginnen en dan steeds hoger komen. als dit in pes zit is de kans best groot dat ik dit jaar is voor deze game ga.

Dan had je Pes10 ook al kunnen halen, want met VVV ben ik vrij ver gekomen in de CL …! Ga dit (12e) seizoen voor de Konami Cup, ook bekend als de Super Cup.

Je begrijpt me verkeerd. ik wil bij een kleine club beginnen en dan naar een betere club met als uiteindelijke doel de absolute top halen. Maar met vvv als klein clubje beginnen en groot worden is ook wel tof natuurlijk.
  • Ik heb nog nooit een voetbalspel gekocht. Alleen altijd bij vrienden gespeeld. Heb vandaag PES 2011 DEMO gedownload maar hij viel me echt niet tegen. Tegendeel vond hem echt relax spelen!
  • Ik hoop dat de Master League dit keer wat toffer is. Vond 'm in 2010 al heel goed, maar het ontbreken van simpele informatie als een transferoverzicht en seizoensresultaten van afgeronde seizoenen miste ik toch wel. Nu kan je nergens terugvinden welke toernooien enzo je gewonnen hebt.

Juist! Na elf seizoenen met VVV (willekeurige keuze hoor xD) wilde ik wel zien hoe vaak ik ook alweer (net)(niet) kampioen was geworden. Of hoeveel doelpunten mijn topscorer had gemaakt… Je zag alleen aan het eind/ begin(?) van het seizoen een overzicht van je transfers, maar dat kon je nooit terugzien…

ja ik wil dus ook met een kleine club beginnen en dan steeds hoger komen. als dit in pes zit is de kans best groot dat ik dit jaar is voor deze game ga.

Dan had je Pes10 ook al kunnen halen, want met VVV ben ik vrij ver gekomen in de CL …! Ga dit (12e) seizoen voor de Konami Cup, ook bekend als de Super Cup.
  • ja ik wil dus ook met een kleine club beginnen en dan steeds hoger komen. als dit in pes zit is de kans best groot dat ik dit jaar is voor deze game ga.
  • Ik heb PES afgelopen seizoen gekocht en eigenlijk daarna ook weer ingeruild voor Fifa… Ik vond het wel leuk spelen, maar eigenlijk veel en veel te makkelijk… Daarnaast miste ik ook zeker de optie van het wisselen van club. Heerlijk om jezelf als coach omhoog te werken om via een club als QPR naar een middenmotor in Nederland te gaan en dan een topclub in Spanje o.i.d.

Ik heb me te weinig verdiept in de futures etc. van dit jaar of dit misschien is toegevoegd.

Daarnaast miste ik bij Fifa weer de optie van geld stoppen in een jeugdopleiding en zo je jeugdspelers te promoveren naar je 1ste elftal.

Eigenlijk zou een mix van deze 2 games perfect zijn.

Ik denk dat het voor mij weer Fifa zal worden alleen al omdat daar elke competitie zo'n beetje inzit en je heerlijk kan promoveren/degraderen.
  • Hmz, het is niet erg druk geweest in dit topic…?! Ik kon geen ander topic vinden waar wel wat utd informatie op staat, dus ik reageer hier even op..!

Zijn er mensen die een patch hebben voor PES11, waar de meest recente transfers inzitten? Of die gebruik maken van zulke patches?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren