1. Pro Evo 2011

Re: Pro Evo 2011

Wat speelt dit onverwacht lekker zeg! :O
  • Ik vond PES vorig jaar al betere graphics hebben. Framerate is hoger en de voetballers zijn veel beter herkenbaar. FIFA heeft toch vrij karige character models, en een wat wazige look.

De gameplay van PES was echter nog last-gen.

PES 2010 was ook wel heel, heel simpel zeg. Op Regular won ik moeiteloos met 6-0 scores in de CL. Ik kan me niet heugen dat een oude PES op 3 stars zo simpel was.

Dus hoe zit het met this year's moeilijkheidsgraad?
  • Sowieso Pes voor mij dus. :)
  • Ik wil zo graag weer dat het net als vroeger is, maar na jaren vol teleurstelling blijf ik voorlopig sceptisch.
    Hij is echt velen malen beter dan de voorgangers. Of ie beter is dan FIFA weet ik niet. Maar je doet sowieso geen miskoop volgens mij.
  • Ik wil zo graag weer dat het net als vroeger is, maar na jaren vol teleurstelling blijf ik voorlopig sceptisch.
  • Speelt erg goed idd. Game ziet er ook mooi uit. Vooral de acties in de herhalingen zijn tof gedaan.

Eerste goal met Messi gelijk een mooie :P

http://www.youtube.com/watch?v=nkJM21Hn0yQ
  • Ik heb hem al gespeeld. Het speelt verassend lekker en ziet er goed uit! Deze demo speel ik nog wel een tijdje, tot de demo van FIFA waarschijnlijk:P
  • Ik ben hem nu aan het downloaden.. 1600MB..
  • En hoe is de demo…
  • KONAMI maakte al eerder bekend dat de befaamde Copa Libertadores competitie is toegevoegd aan PES 2011, waarbij alle 40 deelnemende teams zijn toegevoegd van het toernooi in 2010, waarbij er nog aanvullende details zullen volgen over de gelicenseerde clubs later deze maand. De uitgever maakt ook bekend dat een ongekend aantal van de belangrijkste Europese clubs, nu ook zijn opgenomen in de UEFA Champions League en UEFA Europa League modes. De winnaars van deze competities zullen ook uitkomen in de UEFA Super Cup Final, die nu ook volledig geïntegreerd is in de Master League en Become A Legend modes.
    De allernieuwste Italiaanse aanwinsten zijn Lecce, Cesena, en het recent gepromoveerde Brescia, terwijl de Spaanse league is versterkt met de toevoeging van Real Zaragoza, Sporting Gijon, Almeria en Getafe. Verder vindt je Tottenham Hotspur nu naast Manchester United in de Engelse sectie, terwijl het recent aangekochte Bayern Munich nu ook wordt vergezeld van Werder Bremen.
    Met deze toevoegingen heeft PES 2011’s meer dan 100 officieel gelicenseerde Europese club teams: zoveel waren het er nog nooit!. PES 2011 betekend de allergrootste sprong voorwaarts voor de serie tot nu toe. De nieuwe game ontploft bijna van de gameplay toevoegingen, nieuwe control opties en grafische verbeteringen. Ieder aspect van de game is onder de loep genomen waarbij ‘total freedom of play’ het hart vormt van de nieuwe game. PES 2011 introduceert een nieuw power gauge voor iedere speler die je in staat stelt om iedere pass, cross en shot zeer exact te plaatsen, Ballen kunnen nu worden geplaatst met uiterste precisie, terwijl de geheel vernieuwe AI de controle geheel bij de speler legt.
    PES 2011 bevat daarnaast nog eens meer dan 1000 nieuwe animaties, zoals subtiele bewegingen zowel aan als van de bal die zo kenmerkend zijn voor een top-level match. De nieuwe game bevat daarnaast nog een hele reeks aan nieuwe verrassingen en toevoegingen variërend van kleine dingen zoals het vernieuwde ingooi systeem dat nu ook gebruik maakt van het power gauge systeem, vereenvoudigde tactische selectie, tot een mega verandering zoals de Master League Online, en een radicaal aangepakte Become A Legend mode.
  • anders doen we account sharen, als de beta niet gelocked is. Kunnen we er allemaal van genieten :P

p.s. ik heb geen code :')
  • Via de mail jah, maar zoveel mis je niet, het werkt tenminste nu nog voor geen meter.
  • Ja het schijnt dat iedereen die ze krijgt ze al ontvangen hebben.. Ik heb pech ;)
  • Heb je de code via mail ontvangen?
  • Er is nu nog dikke lag online dus gaat netzo traag. Zal het de komende dagen nog wel een keer proberen.
  • Jep heb er 1 ontvangen, maar wat houd dat master league online in dan?
    Dat je online tegen echte tegenstanders speelt ipv. tegen de computer. Ik heb zelf niets ontvangen. Laat maar weer zitten dat Konami. Ik koop wel Fifa 11. Ik had ze graag weer een kans gegeven.
  • Jep heb er 1 ontvangen, maar wat houd dat master league online in dan?
  • Heeft al iemand een bèta-key ontvangen voor Master League Online?
  • Ik kan er nog niet veel uit opmaken, zoals het plaatje eerder in dit topic al aangeeft gaat het bij mij al een aantal jaar van hoop naar teleurstelling.
  • Ik wacht.. simpelweg tot ik de controller zelf in handen heb met een oordeel.
  • maar ook niet koud….

Als de gameplay maar goed is. Ik heb me met elke Pes deze gen vermaakt !

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren