1. Probleem met headset (Trush hs-2200)

Re: Probleem met headset (Trush hs-2200)

de groene moet je erweer uittrekken en die voor de boxen er weer insteken ;)
  • de groene moet je erweer uittrekken en die voor de boxen er weer insteken ;)
  • hmm oké ik heb nu ergens gevonden dat de mic op dempen stond. dat heb ik nu uitgeschakeld en als ik het volume op het hardst zet heb ik continu 2 groene blokjes bij de hardware test. de mic werkt alleen nog steeds niet want of ik er nu in praat of niet ik heb die 2 blokjes. iemand enig idee verder?
  • hmm oké ik heb nu ergens gevonden dat de mic op dempen stond. dat heb ik nu uitgeschakeld en als ik het volume op het hardst zet heb ik continu 2 groene blokjes bij de hardware test. de mic werkt alleen nog steeds niet want of ik er nu in praat of niet ik heb die 2 blokjes. iemand enig idee verder?
  • Ik weet niet zeker, want ik zit nu op verkeerde computer. maar ik dacht bij volume en dan luidsprekerinstellingen.
  • euh oké ik heb bij connectordetectie gezien dat de mic wel degelijk in de roze ingang herkend wordt. en waar moet ik dat uitvinken ^? geluiden & audioapparaten en dan?
  • volgens mij moet je realtek kiezen. Dan moet je misschien even kijken bij eigenschappengeluid en audioapparaten kijken of je heb uitgevinkt dat centerspeakers via de mic ingang gaat.
  • ja oké bij die instellingen ga ik dus naar spraak, en dan bij spraak opnemen kan ik kiezen uit de realtek AC97 of 'modennr 4 line in'. als ik realtek kies werkt die mic dus niet en die modemline werkt ook niet.
    iemand nog enig idee wat ik moet doen om m'n mic aan de praat te krijgen?
  • realtek AC97 audio dit geeft die bij mij ook altijd aan ;)
    en mic moet je ff kijken bij je audio instellingen
  • Hoi,
    Ik had dus altijd een logitech usb headset maar die had maar geluid aan een kant waardoor het dus niet stereo was. Daarom heb ik een nieuwe headset aangeschaft met stereo geluid. Deze is alleen niet usb en er zaten dus 2 kabeltjes aan, een groene en een roze. Die heb ik dus achterin m'n pc gestopt bij de bijhorende kleur, eentje zit nu op de plek waar m'n boxen eerst zaten.
    Anyway volgens mij denkt m'n pc nu dat het nog steeds m'n boxen zijn want als ik naar configuratiescherm -> geluiden en audioapparten, ga, staat er nog steeds realtek AC97 audio, wat er ook stond met de boxen. Ik heb dus wel geluid door m'n headset maar de microfoon die erop zit werkt niet. Bij spraak -> spraak opnemen, heb ik nu dus ook die realtek staat maar m'n microfoon werkt niet en als ik die test doe dan beweegt die meter niet. Enig idee hoe ik mijn mic werkend kan krijgen? Er zaten geen drivers bij en windows herkende ook geen nieuwe hardware.
    Thanks
  • help?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren