1. Problemen met m'n xbox360

Re: Problemen met m'n xbox360

die van mij raakt steeds oververhit, ik heb hem nu al op een 3e plaats staan maar nog steeds hetzelfde probleem
wie weet is er iets aan de hand met de koeling
  • die van mij raakt steeds oververhit, ik heb hem nu al op een 3e plaats staan maar nog steeds hetzelfde probleem
    wie weet is er iets aan de hand met de koeling
  • thnx voor snelle reactie zalt proberen

MS niet via email te bereik.. :@
  • thnx voor snelle reactie zalt proberen

MS niet via email te bereik.. :@

Tja, om te zorgen dat je kabels goed zitten moet je de helpdesk niet bellen lijkt me? ;)
  • Je moet die kabels heel hard erin duwen. Ik had dat eerst ook maar ik weet niet of dat het prbleem is.
  • ik heb ook een vraagje, hoe veel lampjes moeten er branden als je aan het gamen bent.
    bij mij brand het 1st lampje alleen?????

hoort ook zo, want je speelt in je 1tje dus brand er maar in lampje als je met z'n tweeën speelt dan branden er 2 lampjes, dus mak je maar niet ongerust

oke zo werkt dat dus, maar ik maakten me ook geen zorgen hoor.
  • ik heb ook een vraagje, hoe veel lampjes moeten er branden als je aan het gamen bent.

hoort ook zo, want je speelt in je 1tje dus brand er maar in lampje als je met z'n tweeën speelt dan branden er 2 lampjes, dus mak je maar niet ongerust
  • Heb je de adapter goed aangesloten? Ik had namelijk in de handleiding gelezen dat als de adapter niet goed aangesloten is op de Xbox 360 deze een oranje licht geeft…

Yup inderdaad. Ik denk dat z'n probleem inderdaad daar te zoeken valt.
  • zoiets had ik dus ook bij mijn gewone xbox. Ik had de kabels niet goed aangesloten, waardoor er een oranje lichtje ging branden op de xbox en ik geen enkel spel kon spelen. Misschien ligt het daar wel aan.
  • Heb je de adapter goed aangesloten? Ik had namelijk in de handleiding gelezen dat als de adapter niet goed aangesloten is op de Xbox 360 deze een oranje licht geeft…
  • :@ :@ :@

Mijn 360 die ik sinds gister in huis heb is denk ik oververhit.. Ik denk dit omdat als ik hem aan zet een rode cirkel rond de aan knop verschijnd en ik geen beeld heb.. de adapter geeft een oranje licht (ik meen een verband tussen deze twee te hebben gelezen op een forum)..

Verder heb ik al kunnen spelen.. Ik heb vandaag een flinke tijd Kameo gespeeld.. Direct hierna nam ik de 360 mee naar een andere tv en toen ik hem inschakelde kreeg ik dus het boven genoemde probleem..

Ik heb nog een ander probleem dvd's speelt hij niet goed af verschillende dvd's haperen een klein beetje.. Ik heb verschillende dvd's getest (zowel nieuwe als oude en allemaal originele dvd's) alleen animatie film van disney loopt soepel..

Weten jullie misschien wat er precies aan de hand is met mijn 360?? hoor t graag ASAP thnx

ps xbox.nl/support is niet echt te gebruiken heel algemeen en de service lijn kan ik niet bereiken (ik mail dit beicht ook naar MS)
  • Hehe thnx voor de replies :) en exuz voor mijn onwetendheid (als dat een woord is)

DVD cleaners zijn btw sterk af te raden bij alle spelers.. beschadigen vaak meer dan dat ze cleanen..
  • kabels goed aansluiten is altijd wel het handigst :P
  • Een oranje licht wil zeggen dat de adapter op stand-by staat… Maar waarom de Xbox-on/off-knop dan rood is, weet ik niet. Ik wens je in ieder geval veel succes! En wat Joffrey19 btw zegt klopt, hij staat standaard op 50 hz. Misschien dat dit ermee te maken heeft.
  • Haperende filmpjes kan je oplossen door in de instellingen de xbox op 60 ipv 50 Hz te zetten. Ook krijg je dan volbeeld in sommige spellen die dat nog niet hadden en draait alles een stuk soepeler. Dit zei ik ook al in een andere topic. Oh en mijn xbox wordt ook warm maar na een bepaald punt niet meer dan blijft die constant en geen problemen mee gehad behalve als het internet er uitlag en ik de guide button drukte, dan liep het vast.
  • Zorg dat die kabels goed aangesloten zittenn..

En ik had in het begin ook haperingen…

Toen kwam ik erachter dat hij op PAL-50 stond..

Hij moet op PAL-60 staan.. Misschien helpt dat als je dat nog niet gedaan.
  • dvd cleaner miss.
  • je xbox kan gewoon niet goed koelen, was bij de PU gameplay ook, hadden ze hem in een dichte kast gezet en werd hij te warm…

logisch nadenken helpt ook :)
  • Hmm 360 dot t nu maar de dvd's haperen nog steeds een beetje :S kan iig weer gamen.. thnx

verder iemannd problemen met t afspelen van dvd's ??
  • En je moet oppassen dat je de adapter niet op (hoog)polig tapijt neerzet.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren