1. Project Offset naar de Xbox 360

Re: Project Offset naar de Xbox 360

Ik heb snel water nodig, eff nog meer kwijl aanmaken.

Als de 360 dit aankan, puuuuh gruwelijk. Wil graag zien wat de PS3 met deze engine doet, denk zelf niet veel beter.

Maar het spel zelf lijkt me overigens ook erg dik te gaan worden, lekker ambitieus.

Hebben jullie trouwens ook die crytek engine 2.0 beelden gezien, er staan mooie(letterlijk) tijden te wachten.
  • Ik heb snel water nodig, eff nog meer kwijl aanmaken.

Als de 360 dit aankan, puuuuh gruwelijk. Wil graag zien wat de PS3 met deze engine doet, denk zelf niet veel beter.

Maar het spel zelf lijkt me overigens ook erg dik te gaan worden, lekker ambitieus.

Hebben jullie trouwens ook die crytek engine 2.0 beelden gezien, er staan mooie(letterlijk) tijden te wachten.
  • ziet er wel vet uit
    dat gaat vast wel wat worden met deze engine
  • Een tijd geleden vond ik ergens in het forum bij Major Nelson.com een oproep van iemand die het had over 3 onafhankelijke ontwikkelaars die op eigen budget een demo aan het maken waren die zijn weerga niet kende.

Superieur grafisch. De titel: project offset, een soort magische shooter met RPG trekjes. Kijk maar eens op www.projectoffset.com.

En ongelofelijk maar waar: nu zie ik ineens op teamxbox een sneak peekvan hun engine en spel voor de xbox360 (en PC) blijkbaar. Ik kan je melden dat dit kicken wordt. Kijk maar eens op de site!

mooie game :P

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren