1. Prototype 2

Re: Prototype 2

Niet zoo moeilijk als prototype 1 maar ook grafisch is die heel mooi.
  • Ja de game speelt inderdaad erg lekker weg en het is gewoon fun om te spelen.
  • Heb hem gisteren gekocht (PS3) en ik vind hem leuker dan ik had verwacht. Speelt erg lekker weg en de missies zijn tot nu toe best interessant. Het verhaal valt mij ook erg mee.
  • Tsja het is natuurlijk ook welk genre je maar digt, bedoel dat heb ik met shooters. En ja cijfers dat zegt tegenwoordig niet zo heel veel meer. Die verschillen tegenwoordig zo erg dat ik het niet zo heel serieus meer neem en natuurlijk zijn het ook maar meningen van een schrijver.
  • En is de game wat? Lijkt me wel fun overigens maar vraag me af als ik er wel de volle pond voor moet betalen.
    Voor dit soort spellen ga ik never nooit het volle pond betalen. Ik wacht wel een tijdje. De diverse recensie zijn nu ook niet je van het.
  • Net ff de review gelezen van IG en heb de game besteld. Teminste wat fun en dat het niet zo moeilijk is vind ik totaal niet erg. En new game + is aanwezig dat vind ik ook wel lekker.
  • En is de game wat? Lijkt me wel fun overigens maar vraag me af als ik er wel de volle pond voor moet betalen.
  • http://playstationpure.be/blog/item/778 ... -2-trailer
  • van Psx-sense:

    Nieuwe informatie over Prototype 2 onthuld

    In 2012 verschijnt het tweede deel uit de Prototype serie. De game is reeds in december 2010 aangekondigd maar over het algemeen hebben we nog maar enkel beelden te zien gekregen. Nu heeft nieuwe nummer van het maandblad EGM Digital Magazine enkele nieuwe kleine details bekend gemaakt over Prototype 2.

    Vandaag is er sinds lange tijd nog eens nieuwe informatie over het spel zelf verschenen. Zo is onder andere bekend gemaakt dat New York in drie verschillende zone’s wordt opgedeeld (groen, geel en rood), dit naar gelang de sterkte van de infectie. Tevens is er ook een speciale nieuwe kracht onthuld voor het hoofdpersonage, Sergant James Heller. Zo zal hij een speciale sonar-eigenschap hebben, waardoor hij vijanden en objecten voelt naderen van lange afstanden. Er zijn nog heel wat andere nieuwe details onthuld welke je hieronder kan nalezen.

    - The game will be significantly more structured (likely meaning linear), according to Radical.
    - New York is divided into 3 zones (green, yellow, and red) based on level of infection.
    - The muscle mass power is gone. It’s replaced by tendril powers, one of which was on display in the latest trailer.
    Sidequests now tie into the main storyline, instead of them being a ton of unrelated events.
    - The power store is gone. Now there’ll be underground lairs where you can absorb powers and upgrades from enemies.
    - There’ll be a limited number of slots to use all of the upgrades acquired, like perks in COD.
    - Enemies and vehicles can be dismembered, a la Dead Space.
    - Heller has a sonar-like power to find people or objects.
  • Begon destijds met goede moed aan het spel, maar kwam al gauw op een punt dat het mij niet meer pakte eigenlijk.
    Wat ik op zich erg jammer vond, ik had er wel degelijk erg naar uitgekeken..
  • Dat doet me eraan denken dat ik deeltje 1 eens snel uit de budgetbakken moet oppikken.

    Het feit dat de rollen nu zijn omgedraaid in deel 2 klinkt goed overigens. Ik hou wel van zulke redelijk gedurfde keuzes.
  • Deel 1 was vermakelijk, er had meer ingezeten.

    Deel 2 heeft voor mij weer dezelfde potentie als deel 1 had, nu maar hopen dat ze het waarmaken.
  • ik vond een echt slecht, ga deze niet spelen.
  • Deel1 had heel veel potentie, maar loste niet alles in. Al met al vond ik het een dope game! Ik hoop wel dat deel2 wel alle potentie inlost, dan wordt het echt een topper. De plot-twist in de trailer vind ik ook wel wat hebben, maar na mijn weten is Alex Mercer niet de maker van dit alles, toch?
  • Ik vond deel 1 echt super. Stoorde me totaal niet aan bugs ofzo, heb er veel plezier aan beleefd.
    Hij was wel echt kapot moeilijk. Heb de achievements van uitspelen op hard en uitspelen zonder dood te gaan nooit behaald.

    Denk dat ik 'm wel binnenkort weer eens ga spelen, want het upgraden en al werkte gewoon super goed.
  • Dus als ik het goed begrijp is de mainchar van vorige game nu de boss? dat is best wel dope.
  • van IGN:

    Prototype 2 Confirmed
    Sequel with new character and similar setting set for 2012.


    Activision officially announced a sequel to Prototype at tonight's Spike Video Game Awards show.

    Originally teased in the first week of December on the viral site www.MurderYourMaker.com, Prototype 2 will take place in New York City with new lead Sergeant James Allen, following his quest to kill Alex Mercer, the protagonist from the first game.

    Prototype 2 is slated for a 2012 release.

    van Insidegamer:

    PROTOTYPE 2 uit de doeken gedaan

    Op de Spike Video Game Awards is het laatste beetje onduidelijkheid verdwenen omtrent de beruchte "Murder Your Maker"-website. Het gaat inderdaad om PROTOTYPE 2. Ditmaal speel je niet als Alex Mercer, maar kruip je in de huid van, zoals de voice-over uit de video het hoofdpersonage noemt, sergeant James Heller. James is er juist op uit om Alex te vermoorden. Wanneer de game precies uit moet komen is vooralsnog niet duidelijk, maar het wordt ergens in 2012.


    Trailer : http://www.gametrailers.com/player/708352.html

    ———————————————————————————————————————
    Releasedatum: 2012
    Ontwikkeld door: Radical Entertainment
    Uitgegeven door: Activision
    In Nederland vertegenwoordigd door:
    Activision
    Genres: Actie en Vecht
    Bevat: Singleplayer
    Ook voor: PS3 en PC

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren