1. prototypes xbox360 gestolen

Re: prototypes xbox360 gestolen

Lekker voor Microsoft.

Ik vind ook niet dat hier een gevagenisstraf toepasselijk is voor de daders.
Eerder goeie actie jongens alleen hadden jullie er niet meer kunnen jatten :P
  • Lekker voor Microsoft.

Ik vind ook niet dat hier een gevagenisstraf toepasselijk is voor de daders.
    Eerder goeie actie jongens alleen hadden jullie er niet meer kunnen jatten :P
  • Als PS fanboy moet je toch weten dat je zijn naam zo niet schrijft.
  • wedde dat kentuguragie er iets mee te maken had :P
  • Is al oud niews de de drie xbox360 zijn al weer terug hoor.:S

http://www.planetxbox360.com/?view=article&article=353

Andere artikel. -_-'

gister las ik dat ook op fok.nl maar stond ook bij dat er nog steeds 9 ofzo weg waren…

10-3=7 -_-'

Andere artikel. -_-'

gister las ik dat ook op fok.nl maar stond ook bij dat er nog steeds 9 ofzo weg waren…
  • klopt, 3 zijn er weer terug, stond vanochtend in de Sp!ts. Vergeten er even bij te vermelden. Ik las het vanochtend en wou het hier ook even posten, maar kon het Sp!ts bericht niet vinden, vandaar deze.

haha sp!ts, lol dat is een krantje man ^_^'

Niet alles wat in een krant wordt vermeld is gelogen…
  • klopt, 3 zijn er weer terug, stond vanochtend in de Sp!ts. Vergeten er even bij te vermelden. Ik las het vanochtend en wou het hier ook even posten, maar kon het Sp!ts bericht niet vinden, vandaar deze.

haha sp!ts, lol dat is een krantje man ^_^'leesk ook altijd in die bush :P

Andere artikel. -_-'
  • Zo te zien is dit een geplande 'operatie'
    Onbekenden hebben ze uit een opslagloods gestolen door ze als een naald uit een hooiberg uit de gehele lading te zoeken. De rest van de vracht hebben ze laten staan.
    geen kleine jongens lijkt me zo, misschien zelfs in opdracht gehandeld.
  • dat staat er bij mij toch ook bij 'lezen'
  • Heeft niks te maken met M$ heeft genoeg geld. Het gaat puur om wat ze er mee kunnen doen. 4 maanden van te voren al experimenteren met de 360, om de beveiliging te omzeilen.

Zo heb je kans dat er volgend jaar al mod-chips te krijgen zijn.
  • Bij launch meteen een paar mod chips klaar liggen met gekopieerde spellen. Kan je meteen genieten van die beloofde launch line-up van over de 25 games die er niet zijn.

Zal heus niet gebeuren, op die dev kits zit er nog geen beveiliging enz. En als die beveiliging net zo goed wordt als MS heeft gezegd hebben ze niets te vrezen. Maarja MS kennende….
  • als dat waar is dat mooi genaaid voor microsoft
    maar ja ze hebben toch genoeg geld

Niet te hopen dat dat een stelltje hackers zijn om de beveiliging van xbox360 al te kraken voordat die in de winkel ligt:p
  • [size=3]Prototypes XBox 360 gestolen[/size]

Criminelen hebben tien uiterst geheime prototypes van de nieuwe spelconsole XBox 360 gestolen. Microsoft zet hoog in op de spelcomputer, die begin december - vlak voor de feestdagen - in de handel moet komen.

De apparaten waren eind augustus in neutrale verpakkingen samen met andere Microsoft-producten per luchttransport uit Hongkong naar Duitsland gekomen. Onbekenden hebben ze uit een opslagloods gestolen door ze als een naald uit een hooiberg uit de gehele lading te zoeken. De rest van de vracht hebben ze laten staan. De consoles zouden naar spelontwikkelaars verstuurd worden, zodat die hun software aan de 360 aan kunnen passen.

Een betrokken politierechercheur noemt de prototypes voor concurrenten, niet-gelicenseerde spelontwikkelaars en zwarte-marktproducenten van accesoires "hetzelfde als zes getallen goed in de lotto". Microsoft wil in de miljardenbranche van de spelcomputers met de nieuwe XBox de heerschappij van Sony en haar PlayStation doorbreken.

Bron: Spiegel, McNews.nl (vertaling)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren