1. PS3 400 dollar??

Re: PS3 400 dollar??

ik verwacht alles behalve een crappy line up :7
  • ik verwacht alles behalve een crappy line up :7
  • Het word gewoon zo rond de 500 euries
  • ik gok nog nu ongeveer 550 euro, slechte reclame voor sony alleen.
  • Ik had ook zo iets gelezen:

CNN heeft de eerste signalen opgevangen over de prijsstrategie van Sony voor de PlayStation 3 (PS3). De prijsstelling zou tussen de 300 en 400 Amerikaanse dollar zijn (ongeveer 300 Euro). In eerste instantie meldde CNN dat de informatie rechtstreeks van Sony's CEO Howard Stringer afkomstig zou zijn, nu heeft CNN toegeven dat het de hoogste baas ten onrechte heeft geciteerd. De informatie zou afkomstig zijn van een anonieme bron binnen Sony.

Volgens de bron binnen Sony zal het nieuwe console in midden 2006 in Japan worden geintroduceerd tegen een prijs van tussen de 300 en 400 Amerikaanse dollar. Dit zou in eerste instantie een verkoop beneden kostprijs betekenen. Deze kostbare introductie zou volgens de bron mede gedaan worden om de nieuwe Blu-Ray DVD standaard op de markt te introduceren. De introductie op de Amerikaanse markt zal enkele maanden later zijn aldus de verslaggever. De console wordt geintroduceerd met een bundel bestaande uit computerspellen, films, en TV shows. Met de Blue-Ray DVD speler heeft Sony een duidelijk onderscheid ten opzichte van de Xbox 360, welke voorzien is van een standaard DVD speler. De console zal standaard zonder harde schijf worden geleverd, echter tegen meerprijs kan een 2,5" drive worden toegevoegd.[Constant]
  • Van dat lijstje denk ik dat alleen Tekken de launch line-up haalt.
    Gran Turismo 5 zal er iig zeker niet bij launch zijn, het wordt ook tijd dat de AI beter wordt, schademodellen komen en de GT serie eindelijk online gaat.

400 Euro vind ik ook wel het maximum wat de PS3 mag kosten, maar zoiezo haal ik een console niet bij launch. Pricedrops en bundels komen snel genoeg.

Bij die laatste kun je denk ik wel eens fout zitten die consoles worden met lichte verlies verkocht en helemaal deze bad-boys. Ze moeten het van de games hebben de ps3 games worden zoiezo duurder om te ontwikkelen dus ook duurder om te verkopen. Maar zon bundel van 2 games +mc en controller of2 zou natuurlijk niet verkeerd zijn ^_^'
  • Van dat lijstje denk ik dat alleen Tekken de launch line-up haalt.
    Gran Turismo 5 zal er iig zeker niet bij launch zijn, het wordt ook tijd dat de AI beter wordt, schademodellen komen en de GT serie eindelijk online gaat.

400 Euro vind ik ook wel het maximum wat de PS3 mag kosten, maar zoiezo haal ik een console niet bij launch. Pricedrops en bundels komen snel genoeg.
  • Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Devil May Cry 4, Tekken 6, Gran Turismo 5 :O

Het is dan wle niet zeker of die in de laucnh line-up zitten, maar als dat zo is…
  • Het zou wel passen bij de eerdere launchprijzen. Maar 400 euro vind ik ook wel een max hoor.

Bij mij ligt dat aan de games. Een game als DQ, PGR3, FFXIII bij de launch; ik koop de PS3 incl. alles voor 500 euro of meer. Maar als ze met een crappy line-up komen dan wacht ik wel even tot de systemseller komt, meteen een game+console pack en ik ben verkocht :7 Najah, de PS3 dan =P
  • Het zou wel passen bij de eerdere launchprijzen. Maar 400 euro vind ik ook wel een max hoor.
  • Dit zou zeer sterk zijn!
  • 399 zou zeker netjes zijn. Ben benieuwd of blu-ray dan al redelijk verkrijgbaar is op de markt.
  • Zal wel duurder worden, of zelfs goedkoper.

We zien het wel…

Wake up, mr. unknown…

Wake up…

-_-'

Als men zo snel is met het offline halen van het bericht betekent dat écht niet dat het ding goedkoper gaat worden… en daarnaast zou het ook raar zijn, want de PS1 en PS2 waren bij launch ook duurder dan de concurrenten.

PS1 en Ps2 waren beiden $299 tijdens launch. Ik zeg niet dat de Ps3 nou ook meteen $299 zal worden, maar de kans bestaat dat de Ps3 goedkoper zal worden dan $400. Of net zo zoveel.

Het kan ook duurder worden.

Maar wat ik nu zeg heb ik ook in mijn eerste post verteld…

PS1 en PS2 waren 299 euro?
    Kan mij herinneren dat de ps2 1049 gulden was en de ps1 na de eerste verlaging 799 gulden.
    Bij launch in Amerika en Japan was het 299 dollar.
    Wij zijn hier geflashed, en niet zo'n klein beetje ook.

Bij de PS1 was het wel een beetje een normale launchprijs hier in Nederland(paar landen europa). Maar met de PS2 heeft Europa ons gewoon genaaid.

Zelf verwacht ik 399 dollar.
    Sony is bereid geld in te leveren om de blu-ray wat houvast te geven.

We zien het wel…

Wake up, mr. unknown…

Wake up…

-_-'

Als men zo snel is met het offline halen van het bericht betekent dat écht niet dat het ding goedkoper gaat worden… en daarnaast zou het ook raar zijn, want de PS1 en PS2 waren bij launch ook duurder dan de concurrenten.

PS1 en Ps2 waren beiden $299 tijdens launch. Ik zeg niet dat de Ps3 nou ook meteen $299 zal worden, maar de kans bestaat dat de Ps3 goedkoper zal worden dan $400. Of net zo zoveel.

PS1 en PS2 waren 299 euro?
    Kan mij herinneren dat de ps2 1049 gulden was en de ps1 na de eerste verlaging 799 gulden.
  • vraagje ? die nie hier past maar is de s3 backward capabel
  • @E

Omdat de XBOX 360 zo vroeg uitkomt en het nog wel effetjes duurt voordat de PS3 uitkomt zijn de productiekosten van de XBOX 360 vrij laag.

Dan is dus absoluut geen reden waarom de productiekosten van de XBOX360 vrij laag zijn. Het is wel zo dat als de ps3 eenmaal uit is, de productie van de 360 een stuk efficienter zal verlopen, waardoor een prijsdaling mogelijk is. Misschien bedoel je dat.

Dat bedoel ik ja…
  • @E

Omdat de XBOX 360 zo vroeg uitkomt en het nog wel effetjes duurt voordat de PS3 uitkomt zijn de productiekosten van de XBOX 360 vrij laag.

Dan is dus absoluut geen reden waarom de productiekosten van de XBOX360 vrij laag zijn. Het is wel zo dat als de ps3 eenmaal uit is, de productie van de 360 een stuk efficienter zal verlopen, waardoor een prijsdaling mogelijk is. Misschien bedoel je dat.
  • ik gok op 400 a 500 euro's
  • tjsa tuurlij kwas dat bericht fake ,die ps3 wordt gewoon 500 dollar en dus hierzo met al die belastingen erop 600,- euro en ja dan komen er nog de games van 70-80 euro , dus ja………..

maarja dat maakt niet uit , tegen de tijd dat de prijzen een beetje zij ngedaald ergens in 2008 ofzo gaat et alsnog ernstig stormlopen op dat ding ,net als bij de ps2 die nu nog steeds aardig verkoopt………

Plus ik vind het nog een goed prijsje zo voor al die nieuwe technologie die je ervoor krijgt en echte HD ondersteuning ipv upscalen zoals de 360 gaat doen dus ja met de ps3 gaat et wel goed komen hoor die loopt de andere consoles zo weer in mochten ze al een achterstand krijgen (wat ik niet echt geloof………)

maybe dat de rev nog verrast………….

We zien het wel…

Wake up, mr. unknown…

Wake up…

-_-'

We zien het wel…

Wake up, mr. unknown…

Wake up…

-_-'

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren