1. PS3 in lente 2006

Re: PS3 in lente 2006

Het zou eens tijd worden. Maar toch duurt het nog te lang…
  • Het zou eens tijd worden. Maar toch duurt het nog te lang…
  • Wij krijgen de Ps3 toch eerder dan The States? :D EINDELIJK worden wij voorgetrokken! stink amerikanen!
  • Tja, ik hoop dat het natuurlijk lente 2006 wordt, maar voor ik er echt in vertrouw zou ik graag eerst duidelijke release dates willen horen van Sony. Helaas zullen ze die wss pas in januarie op hun "meeting" bekend maken.
  • 2010 dus :P
  • De revo komt denk ik eind 2006/begin 2007
  • mnee.. zelfs de specs van de revolution zijn nog niet bekent.
    Ik denk niet dat je de revolution voor augustus mag verwachten (hebben ze zelf toch ook gezegd?)
  • XBOX360:
    22 november = Noord-Amerika
    2 december = Europa
    10 december = Japan

PS3:
    Juni 2006 = Japan
    Juni 2006 = Noord-Amerika
    Oktober = Europa

"Revolution":
    April 2006 = Noord-Amerika
    Mei 2006 = Japan
    Juni 2006 = Europa

360 kennen we al.

Iwata zou voor een wereldwijde launch gaan(mogelijk). En na de fiscale jaar zou de revo uitkomen. Rond E3 zou een geweldige tijd zijn voor nintendo. Net als sony vollop in de schijnwerpers staan tijdens de E3.

Sony zou ook na de E3 een launch in Japan klaarzetten. In februari en op de E3 zal de PS3 vollop in aanwezigheid staan. Sinds de fabrieken die de onderdelen maken voor de PS3 in het begin niet de vraag aankunnen. Zal europa moeten wachten op een nazomerse launch.

Zo denk ik ongeveer hoe het zal uitpakken.
  • Juni 2006 japan
    october 2006 amerika
    maart 2007 europa.
  • Ik hoop t wel ma denk dah tie pas eind 2006/begin 2007 uitkomt
  • balen als i in 2010 uitkomt voor 600€
  • Voor mij wordt het wanneer hij betaalbaar is, dus inderdaad 2010 ;)
  • punt
  • ach ik heb toch liever wereld wijd dan op 1 plek een overschot
  • Waarom is iedereen zo negatief over het feit dat wij (Europa) altijd als laast zijn.

Ik zie dit als een licht puntje, als Japan weer eerst de PS3 kan kopen dan zullen zij ook de 'kinder ziektes' om hun oren krijgen, en wij (Europa) niet.

Laat die PS3 nou maar lekker eerst in Japan en Amerika uit komen dan kan ik en mischien wel vele andere lekker door sparen voor leuke spellen erbij en geen kinderziektes.

dus jij geniet ervan 1 jaar achter te lopen ?

okej jou mening o_0

Inderdaad ik word hier strontziek van om gvd altijd langer tewachten dan die kamikazi freaks en yankies. De xbox360 gaat dit echt netjes doen met een max van 10 dagen verschil ofzo d8 ik. Sony eat your hearth out.
    Ik vond het bij de psp ook al zo debiel, gvd meer dan 8 maanden later in europa… en dan nog met een paar fouten…

Reken er maar niet op dat microsoft zijn belofte kan waar maken.
    zal me niets verbazen dat als je je 360 niet hebt gereserveerd,de kans erg groot zal zijn dat je misgrijpt.

een wereldwijde lancering is gewoon onmogelijk in zo'n korte produktie periode die microsoft heeft gehad.

Mocht het toch lukken hebben ze mijn eeuwige respect :7
  • 2007 in Europa.
  • Dat is geen spelfout.
    Toch ?
    ( En daar doe ik niet moeilijk over.) -_-'

Maar jah , denk dat MS een verre voorsprong krijgt als de ps3 laat komt.
  • we kunnen dromen…. 1 dag voor xbox release, released sony haar ps3

Hmmm jah , De meeste dromen zijn bedroch , maar als je wakker word dan is die xbox360 eerder nog ! 8] ( poging tot grapjas 2005 )
    [Mierenneuker MODE]
    Het is bedrog met een G.
    [/Mierenneuker MODE]

OT:

Voor de zomer lijkt me een reëel uitgangspunt.
    Een maand of twee na E3 is een mooie periode (voor japan, ik kan wel wachten). Beter niet overhaasten en het komt helemaal goed. 8]

je wereldje vergaat opeens he 8|
    ( ik heb het voor je aangepast… )

( ;) Psst linkfire, zeg dat japan MET EEN Hoofdletter J moet :9 ) ^_^'
  • we kunnen dromen…. 1 dag voor xbox release, released sony haar ps3

Hmmm jah , De meeste dromen zijn bedroch , maar als je wakker word dan is die xbox360 eerder nog ! 8] ( poging tot grapjas 2005 )
    [Mierenneuker MODE]
    Het is bedrog met een G.
    [/Mierenneuker MODE]

OT:

Voor de zomer lijkt me een reëel uitgangspunt.
    Een maand of twee na E3 is een mooie periode (voor japan, ik kan wel wachten). Beter niet overhaasten en het komt helemaal goed. 8]

je wereldje vergaat opeens he 8|
    ( ik heb het voor je aangepast… )
  • with European and US launches following later in the year, or early in 2007.

2007 wordt het dus 8|

Kan me vrij weinig boeien, is genoeg anders om geld aan uit te geven :7 :lol: Ik koopm als MGS4 uit is.
  • with European and US launches following later in the year, or early in 2007.

2007 wordt het dus 8|

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren