1. PS3 in lente 2006

Re: PS3 in lente 2006

Het zou eens tijd worden. Maar toch duurt het nog te lang…
  • Reken er maar niet op. Ik denk dat hij pas in 2007 naar europa komt.
  • jammer, maar zolang het nog in 2006 komt vindik het goed :D
  • Eat your heart out *

Bij de PSP was het wel heel erg inderdaad. Europa kwam bijna een jaar later pas een de beurt. Hopelijk wordt is dit bij de PS3 niet het geval.
  • Waarom is iedereen zo negatief over het feit dat wij (Europa) altijd als laast zijn.

Ik zie dit als een licht puntje, als Japan weer eerst de PS3 kan kopen dan zullen zij ook de 'kinder ziektes' om hun oren krijgen, en wij (Europa) niet.

Laat die PS3 nou maar lekker eerst in Japan en Amerika uit komen dan kan ik en mischien wel vele andere lekker door sparen voor leuke spellen erbij en geen kinderziektes.

dus jij geniet ervan 1 jaar achter te lopen ?

okej jou mening o_0

Inderdaad ik word hier strontziek van om gvd altijd langer tewachten dan die kamikazi freaks en yankies. De xbox360 gaat dit echt netjes doen met een max van 10 dagen verschil ofzo d8 ik. Sony eat your hearth out.
    Ik vond het bij de psp ook al zo debiel, gvd meer dan 8 maanden later in europa… en dan nog met een paar fouten…
  • ^ idd, en sony heeft zelf gezegd dat dat de ps3 10 jaar mee gaat
  • Waarom is iedereen zo negatief over het feit dat wij (Europa) altijd als laast zijn.

Ik zie dit als een licht puntje, als Japan weer eerst de PS3 kan kopen dan zullen zij ook de 'kinder ziektes' om hun oren krijgen, en wij (Europa) niet.

Laat die PS3 nou maar lekker eerst in Japan en Amerika uit komen dan kan ik en mischien wel vele andere lekker door sparen voor leuke spellen erbij en geen kinderziektes.

dus jij geniet ervan 1 jaar achter te lopen ?

okej jou mening o_0
  • Het is niet omdat Sony zegt "lente 2006" dat het ook zo zal zijn. Een realese date van Sony verschuift nogal gemakkelijk.

• ik zie wel ik wacht ook op de iets latere versie vanwege dekinder ziektes die nog wel vaak bij Sony verschijnen tenminste als ie mij te duur wordt
  • jah europa zal wel eind 2006 worden jammer genoeg
    Nintendo zal wel voor een Release tjid gaan die kort achterelkaar valt zoals met de DS en Micro

Ik hoop rond de laatste 3 maanden van 2006 dan, aangezien ik in oktober jarig ben, en anders December vanwege de feestdagen =D
    Overigens zal ik toch wachten tot de 1e of 2e pricedrop, aangezien hij volgens veel geruchten wel erg duur word…
  • jah europa zal wel eind 2006 worden jammer genoeg
    Nintendo zal wel voor een Release tjid gaan die kort achterelkaar valt zoals met de DS en Micro
  • Damnit, 'with European and US launches following later in the year, or early in 2007.'

Zo lang kan ik niet wachten hoor! Maja, toch wel leuk :)
    Ik ben eerder benieuwd naar de launch dates van USE en Europa.. Zouden wij ein-de-lijk iets eerder krijgen dan de USA? :P
  • jammer dat het pas later in europa komt.
  • YEAH!

Beter! Go Sony!
  • Ps3 zal zeker in Lente 2006 ergens gelaunched worden:

Sony CEO confirms spring launch plans for PS3
    Illustration
    Paul Loughrey 12:51 22/09/2005

Gap narrows for next generation consoles

Microsoft may not be getting the market lead it had hoped for with the launch of its new console, as reports come in of a spring launch strategy for Sony's PlayStation 3.

According to German website Gamefront, chairman and CEO of Sony, Sir Howard Stringer confirmed that the company plans to launch its next generation console in the spring of 2006; much earlier than most industry observers had predicted.

Although no territory was mentioned in the statement, indications are that a Japanese launch would be first - around April or May, with European and US launches following later in the year, or early in 2007.

Microsoft had hoped to lead the next generation hardware market for a significant period of time, as it prepares to launch its Xbox 360 console at the end of the year. The system will be shipped on November 22nd in America, with Europe and Japan receiving shipments on December 2nd and December 10th respectively. The company has made much of its tri-continent 'simultaneous' hardware launch strategy, which is a first for the industry.

Anticipation for the PS3 is exceptionally high amongst consumers, particularly in Sony's native Japan. A recent survey which questioned 500 male and 500 female console owners in Japan found that an overwhelming 72.3 percent said they would be buying the PS3.

Microsoft, who has struggled to secure a foothold in the Japanese market with the Xbox, is keen to do things differently in Japan with the Xbox 360. According to the survey however, only 5.8 percent said they were interested in the new Xbox console, compared to 29.1 percent who showed interest in buying the new Nintendo Revolution.

Sony has yet to officially confirm any specific dates or launch strategies for the PS3.

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=11692

Welke regio krijgt hem eerst, denken jullie? :p

JAPAN! Duh…

De X360 krijgt dus toch niet zo een dikke voorsprong.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren