1. PS3 niet meer in 2006 maar doorgeschoven naar eind 2007...

Re: PS3 niet meer in 2006 maar doorgeschoven naar eind 2007...

Het is natuurlijk wel kut, maar aan de andere kant krijgt de PS2 nog genoeg spellen, dus zo heel erg is het ook weer niet voor de PS2 bezitters. Kans is natuurlijk wel dat de PS3 het hierdoor moeilijker gaat krijgen door de extreem lage instap.
  • Het is natuurlijk wel kut, maar aan de andere kant krijgt de PS2 nog genoeg spellen, dus zo heel erg is het ook weer niet voor de PS2 bezitters. Kans is natuurlijk wel dat de PS3 het hierdoor moeilijker gaat krijgen door de extreem lage instap.
  • beter krijgt dit topic een heeel zwaar hangslot+een axaslot
  • zou tog zomaar kunnen dat ze doorbranden de xbox snoertjes branden ook door:P
  • Dit is een dubbel topic. Boven staat al hetzelfde topic over het bericht van de BBC
  • @timmytje
    zelda heeft al haar aandacht verloren
  • De ps2 heeft trouwens nog wel een dusdanig sterke lineup dat ze het nog zeker een tijd uithouden met de current gen. Bij de Xbox en Cube is dat helaas een ander verhaal. Bij de xbox natuurlijk een stuk minder erg aangezien over een maand die 360 al komt.

gamecube heeft ook geen zelde die uitkomt ;}

Precies en 1 Zelda > alle titels die nog voor de PS2 uitkomen.

^^D

Final Fantasy XII gaat niet akkoord met jouw uitspraak. ;]

spijtig voor hun dan :) maar zelda is nu eenmaal in't geheel de nr1 titel.
    Persoonlijk vind ik dat ook, omdat ik van sfeeromgeving hou en mooie muziek en zeker niet turnbased gezeik, maar dat is niet zo voor iedereen.
    Maar timmy jij moet dat niet posten, laat ieder zijn eigen keuze maken.
  • volgens mij komt hij wel eerder uit dan in november!

In Japan waarschijnlijk wel, maar November zou heel goed de releasedatum voor de VS kunnen zijn, als Sony geen wereldwijde lancering doet.
  • volgens mij komt hij wel eerder uit dan in november!
  • IGN zegt een klein iets over de PS3 in hun 360 stukje, niets veel zeggend maar toch maar even posten:

5. Impressive Graphic Power at Good Prices
    Microsoft continues to give consumers choices. The two-tiered launch price scheme is a perfect example of this flexibility – $299 or $399 for a system. With the PS3, Sony has essentially stated it will be expensive, so keep this in mind when the PS3 hits shores in…November. With the Xbox 360's three 3.2 GHz processors running alongside a 500 MHz ATI graphics processor, this console is loaded with power. Some of the current-gen titles like PDZ, PDR3, Call of Duty 2 and Condemned wrangle with the power, and they all look gorgeous having not even scratched the system's surface.
  • Ik heb het gelezen ^_^ Enuh, 400 euro is veel geld voorn japanner (Natuurlijk omgerekend naar YEn)
  • Waarom leest iedereen over mijn bericht heen?

Het openingspost bevat een gerucht verspreid door een ex-gamestop medewerker. ()

Mijn bericht bevat uitspraken van Stringer.

Goh, welke zal dan op iets gebaseerd zijn?

Lees nog eens:

Wat interessant leeswerk:

In a demonstration of the swift collaborative response to consumer-driven marketplace changes that a revitalized Sony can deliver, the company soon will unveil a line of compact, portable video devices to fill the time gap before PlayStation 3 launches in Japan in March and in the U.S. a year from now.

In keeping with the PlayStation business model, PS3 will roll out at a loss for the first six months, then rapidly turn profits on game-license fees. PS3 will be bundled with a selection of preloaded films, TV programs and games and sell for between $300-$400

Heel artikel kun je HIER vinden

De Ps3 zal dus zeker $300 - $400 kosten. Japan krijgt hem dus in maart 2006, en Amerika in herfst 2006.

Er staan nog meer interessante stukjes in het artikel…

-_-'
  • De ps2 heeft trouwens nog wel een dusdanig sterke lineup dat ze het nog zeker een tijd uithouden met de current gen. Bij de Xbox en Cube is dat helaas een ander verhaal. Bij de xbox natuurlijk een stuk minder erg aangezien over een maand die 360 al komt.

^^D

Final Fantasy XII gaat niet akkoord met jouw uitspraak. ;]

^^D

• Veel xbox fans zullen het nu weer jammer vinden dat het bericht alweer ontkracht is. -__-"
  • Mooi artikel ik denk dat dit het meest realistische artikel is watbetreft prijs en release date.
  • Goede vondst Unknown maar hoe betrouwbaar is dit?
    als dit waar is dan heeft sony een hele goede strategie
  • Wat interessant leeswerk:

In a demonstration of the swift collaborative response to consumer-driven marketplace changes that a revitalized Sony can deliver, the company soon will unveil a line of compact, portable video devices to fill the time gap before PlayStation 3 launches in Japan in March and in the U.S. a year from now.

In keeping with the PlayStation business model, PS3 will roll out at a loss for the first six months, then rapidly turn profits on game-license fees. PS3 will be bundled with a selection of preloaded films, TV programs and games and sell for between $300-$400

Heel artikel kun je HIER vinden

De Ps3 zal dus zeker $300 - $400 kosten. Japan krijgt hem dus in maart 2006, en Amerika in herfst 2006.

Er staan nog meer interessante stukjes in het artikel…
  • Ik bedoel het is de bbc die het zegt wat hebben die lui nou voorn bron:S?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren