Re: ps3 vs xbox360
-
JordanMaster Gameboy. -
Ridley In b4 the ….. -
ShadowhunterrX Mwah mij boeit het vrij weinig welke *beter* is , als ik maar van beide plezier heb. Voor online geef ik me voorkeur wel naar de xbox. Ik zit toch voor 80% offline -
Kaskovic Dit in een ps3 topic doen lijkt me niet dat iemand hier voor 360 kiest. -
the_dan PC….
(of wat blits zegt) -
7threst PS3 is beter, tenzij je de 360 beter vindt.
Beter kan het niet gezegd worden. -
Heester Ruikt je adem naar sperma?
Ja > XBOX
Nee > PS3 -
0NickM0 Heb hier een artikel over geschreven, ligt echt helemaal aan je persoonlijke smaak. Ze zijn allebei even goed, maar de een is net iets beter op bepaalde vlakken dan de ander.
Je kunt hier even kijken: http://www.insidegamer.nl/community/imp ... rgelijking
En dan aan de hand daarvan kijken welke onderdelen voor jou het belangrijkst zijn. -
NeoTails Beide consoles hebben hun goede en slechte kanten.. -
darkshooterr Wii -
Lord PS3 is beter, tenzij je de 360 beter vindt.
-
Uffeltje Bij de memberartikelen op de frontpage staat wel een mooie vergelijking. -
Wes Rijckaert PS3 is beter, tenzij je de 360 beter vindt.
DIT! +1 -
blitsmeister PS3 is beter, tenzij je de 360 beter vindt. -
Mr. gamegijs nee weet ik, maar ik wil graag antwoorden om wijzer over te worden -
Uffeltje Hier gaan we het met z'n allen niet over eens worden. Nooit. -
Mr. gamegijs Hallo beste gamers.
Ik heb een vraag die bijna elke gamer zich weleens afvraagt: welke console is beter, de sony ps3 of de microsoft xbox360? Volgens sommige mensen is die vraag al beantwoord, is dat ook echt zo? Of zal dit voor altijd een vraag blijven? Please leave comments, ik wil graag het antwoord weten, net zoals veel andere mensen.
dit was Mr.gamegijs
Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.