1. [PSN] MotorStorm RC (slechts €5,99)

Re: [PSN] MotorStorm RC (slechts €5,99)

Ik kom echt 90 cent te kort voor dit spel, moet gelijk een PSN card van 20,- halen :')
Credit card jonge!
  • Ik kom echt 90 cent te kort voor dit spel, moet gelijk een PSN card van 20,- halen :')
    Credit card jonge!
  • Heb een paar tijden aangescherpt ;D
  • Zijn daar ook trophies aan gekoppeld ?! Zag dat je met + wel iets goedkoper uit bent.
  • Ben gister nog even bezig geweest, maar jullie hebben wat strakke tijden neergezet!

@Luunie heb je de Platinum nu?
  • Haha, goede instelling, lekker competitief. :)
  • Kan iemand van m'n vriendjes me een Challenge sturen? Of vriendjes worden?
    Liefst een niet al te moeilijke :D

Heb enkel nog wall brawl nodig.. Spannend!

Thx guys!
  • De game doet het zo te zien goed.

MotorStorm: RC publisher Sony has posted an impressive list of stats for the PlayStation 3 and Vita racer.

Did you know that there are 19 downloads of MotorStorm: RC every minute? Apparently so. Presumably that counts both PS3 and Vita versions which you get with a single purchase of either.

Somewhere in the world, someone starts a MotorStorm: RC event every second.

Every 60 seconds sees two new PSN friendships formed, two in-game challenges sent and eight MotorStorm: RC PlayStation Trophies earned.

http://www.eurogamer.net/articles/2012- ... ery-minute
  • Hebben jullie de besturing op regular of alternative staan.

Besturing is even wennen. Maar ik vind het spel best verslavend.

En ik hou niet eens van race games.
  • Heerlijke game, de controls zijn even wennen maar dat duurt niet lang. Sommige tracks zijn behoorlijk lastig met name het driften kost me aardig wat moeite, gelukkig zit dat een niet teveel in. Elkaar uitdagen om je ronde tijden te verbeteren is wel erg verslavend. Al met al een must buy.
  • Ik heb hem nu ook (gratis via US PSN :D). Wát een tof spelletje!
  • Pro-AM dlc is uit.
  • Heb wel een beetje spijt dat ik niet de Rano tactiek heb toegepast voor de eerste paar tracks om een slechte tijd neer te zetten. Mijn pitwall staat nu vol met tijden van top 50 spelers welke ik moet verslaan… :'(

Heb geen tijd gehad om alle medailles te halen dit weekend doordat ik met Demon's Souls ben begonnen, heb de eerste twee evenementen 48/48, de derde 39/48 en de vierde 36/36. De Supercar is wel lastig om netjes mee te rijden, heeft al aardig wat Ragequits opgeleverd…
  • Zo ben klaar met deze leuke game. Met platina in me zak kan ik hem weer mooi verwijderen :)
  • ben benieuwd of het ook voor de EU geld…zal wel weer niet.

Vast niet
  • In Amerika moeten ze voor de PS3 versie betalen :P Ik vind onze deal beter.

Maar deze game heeft echt een TROL AI JEZUS. En das een compliment.
  • ben benieuwd of het ook voor de EU geld…zal wel weer niet.
  • Morgen is 'ie gratis op US PSN. Maar het is de Vita versie, dus geen idee of 'ie dan speelbaar is op PS3. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=465502
  • Hij is zo leuk omdat het van die korte banen zijn. Dit metascore idee zit natuurlijk ook wel in EA Autolog games, maar dan heb je het over lange races die je niet gauw even overnieuw doet.

Dit zijn races van 15 secs tot een minuut, ik heb er geen probleem mee als ik het 3x verneuk.

En de game kost nog geen 6 euro + werkt ook op Ps3.
  • Ik snap nog steeds niet wat mensen zo leuk vinden aan deze game :( Heel mijn vriendenlijst speelt het. Ik speel 1 potje knal 3x tegen de muur aan en flip mijn rc een paar keer om en de fun is er al weer helemaal van af :P

Ik wil deze game ook leuk vinden!
  • zal eens kijken of ik een deze dagen een 20 euro PSN card kan kopen, wil ook nog Monster Hunter hebben namelijk :D

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren