1. PSN Store Foutmelding 80023102

Re: PSN Store Foutmelding 80023102

Ah, ik zie net te laat dat je de gegevens al hebt gecheckt. Dan zou ik het zo 123 ook niet weten …
  • Ah, ik zie net te laat dat je de gegevens al hebt gecheckt. Dan zou ik het zo 123 ook niet weten …
  • Is je creditcard misschien verlopen?
  • Beste heren/dames,

Ik heb al weken last van de foutmelding 80023102 als ik ook maar een bepaald bedrag wil toevoegen aan mijn portemonnee in de PSN Store.. Ik heb alles al geprobeerd, heb zelfs Sony ge-emaild maar daar krijg je elke keer een standaard mailtje terug waar je geen ene …… mee opschiet..

Ik heb echt alles mogelijk al geprobeerd zoals creditcard gegevens checken, systeem aan en uitzetten. Weken niks aangeraakt in de psn store, en niks helpt.. Ik heb geen ideeen meer maar misschien dat iemand hier mij met dit enorm irritante probleem kan helpen?

Ik hoop snel van iemand te horen!

Groetjes,
    Brian
  • Mogelijke oplossing?
    De error code is al vaker gezien, en toen lag het waarschijnlijk aan een probleem met de creditcard en/of adres informatie. Sommige konden toen door deze info opnieuw in te vullen het probleem oplossen. Het is niet bekend of dat nu ook mogelijk zou kunnen helpen, maar mensen die de error hebben kunnen het proberen. Aangezien je dit waarschijnlijk niet in je accountbeheer kan doen, kan je kijken of het lukt op de nieuwe Sony Entertainment Network website, hier kan je ook je downloadlijst bekijken

Bron,

http://ps3life.nl/nieuws/11664-de-playstation-store-heeft-problemen-en-geeft-de-error-80023102/

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren