1. PSP-1001K Value Pack

Re: PSP-1001K Value Pack

ik weet een 100% safe methode, dat heb ik ook met mijn snowboardje gedaan
in de eerste instantie moet je altijd kijken of de verkoper een powerseller is
voor de zekerheid controleer je ook zijn klanten die hem feedback hebben gegeven om zeker te zijn dat het geen neppe klanten zijn (die heb je namelijk ook nog) en dan het meest belangerijke van het hele online veilingen aankopen doen.. een account bij paypal met visa, die werken samen met ebay en paypal, dus al je aankopen zijn dan verzekerd. ookal komen ze niet aan.
bel voor de zekerheid nog maar ff met visa card voor meer info. paypal zelf heeft ook een buyer protection program maar daar weet ik niet zoveel van af. ik ben zelf maar 1 keer op e bay geflashed omdat de verkoper erop stond dat ik het geld cash per post stuurde.. het ging gelukkig om een t-shirt van 12 dollar dus dat was te overzien. voor de rest heb ik al over de 1000 euro aan aankopen gedaan op Ebay dus mij zou je niet horen klagen, je moet alleen flink wat naslagwerk doen bij een nieuwe verkoper, thats all..
hopelijk kan je hier wat mee
  • ik weet een 100% safe methode, dat heb ik ook met mijn snowboardje gedaan
    in de eerste instantie moet je altijd kijken of de verkoper een powerseller is
    voor de zekerheid controleer je ook zijn klanten die hem feedback hebben gegeven om zeker te zijn dat het geen neppe klanten zijn (die heb je namelijk ook nog) en dan het meest belangerijke van het hele online veilingen aankopen doen.. een account bij paypal met visa, die werken samen met ebay en paypal, dus al je aankopen zijn dan verzekerd. ookal komen ze niet aan.
    bel voor de zekerheid nog maar ff met visa card voor meer info. paypal zelf heeft ook een buyer protection program maar daar weet ik niet zoveel van af. ik ben zelf maar 1 keer op e bay geflashed omdat de verkoper erop stond dat ik het geld cash per post stuurde.. het ging gelukkig om een t-shirt van 12 dollar dus dat was te overzien. voor de rest heb ik al over de 1000 euro aan aankopen gedaan op Ebay dus mij zou je niet horen klagen, je moet alleen flink wat naslagwerk doen bij een nieuwe verkoper, thats all..
    hopelijk kan je hier wat mee
  • Zoals je misschien hier al hebt gelezen zijn USSJ en Ik haast opgelicht op Ebay , het heeft erg lang geduurd voordat we de Psp's eindelijk hadden en als we niet toevallig op een Duits forum achter nog meer gedupeerden en via hun aan een adres waren gekomen dan hadden we helemaal niks gehad .
    Ebay zelf doet geen reet als je word opgelicht en zonder Paypal betaald , de verkoper had 100% feedback en zou dus betrouwbaar moeten zijn maar is dat dus niet altijd het geval .
    Een aantal van de gedupeerden hebben nog steeds niks ontvangen , de verkoper zit ergens in Korea en die Psp's komen ook nooit meer .
    Ik zeg niet dat hetzelfde bij jouw gebeurd maar echt 100 % safe is het allemaal niet .

Betaal in ieder geval nooit anders als Paypal , een overschrijving naar het buitenland geeft je geen poot om op te staan , via Paypal kan je je geld nog terug halen en zonder Paypal zal Ebay ook niks voor je doen .
    Feedback zegt weinig aangezien onze oplichter haast 200 tevreden klanten had maar zich toch ineens bekeerde tot de Dark Side (6)

Edit , ik zie dat alter3go ook reageerde met de Paypal tip terwijl ik dit schreef .
  • gewoon op ebay kijken, ik heb nu een veiling gewonnen voor me psp value pack japan voor €216, nieuw en gesealed. En dat is inclusief verzekering en verzendkosten. Zonder dat zou ie ongeveer €153 zijn. een mooie deal dus.

voor andere mensen die dit doen
    vraag aan de verkoper als hij de verzending als "gift" of als reparatie retour wilt verstuuren, ik heb voor mijn snowboard (nee nee geen psp) die ik uit de usa gloed nieuw had gekocht voor 250 dollar iets van 80 euro invoer moeten betalen :@ heel nep dus
    heb je hem al binnen narutard? welcome to the psp club :]
  • Nou dat vind ik wel verdacht goedkoop.. zo maken die verkopers daar toch niks geen winst aan? heb je m al binnen?
  • gewoon op ebay kijken, ik heb nu een veiling gewonnen voor me psp value pack japan voor €216, nieuw en gesealed. En dat is inclusief verzekering en verzendkosten. Zonder dat zou ie ongeveer €153 zijn. een mooie deal dus.
  • 10001K staat als serienummer op de verpakking van mijn Amerikaanse PSP.

200 euro inclusief 1 spel is niet duur. Voor mijn amerikaanse PSP Value Pack + Ridge Racer betaalde ik omgerekend zo'n 258 euro.
  • Waar haal je em voor 200 euro inclusief spel? Gewoon in de US? en kan de US versie van de psp dan niet online dan?
  • ja 1001k is us, die heb ik thuis liggen (ook met firmware 1.51) tenzij je absoluut europese umd's wil kijken kan je net zo goed een us versie kopen!
  • thnx voor de tips en 1001k is de us versie
  • - dode pixels heb je altijd kans van
    - psp-1000K is een typenummer, de jap psp is de 1000K de psp's die daar nu in de winkel liggen zijn voorzien van nieuwe firmware en is het probleem met het vierkant knopje opgelost.
    - 200 euro met spel? doen! wel ff controleren of er niet heel veel dode pixels opzitten.
    - Japanse psp kan ook online, ik heb met een japanse psp bij mij thuis de firmware update gedaan….
    - invoerrechten voor spellen kan je altijd hebben, je kunt voor spellen ook kijken op dvdboxofiice en videogamesplus.ca de futurezone in Zoetermeer en Rotterdam hebben ook spellen vaak tegen redelijke prijzen (ongeveer 49,99)

dus waarom twijfelen? ik zou het doen liever vandaag dan morgen!
  • Ik had een vraag over de Japanse PSP-1001K Value Pack, is deze verbeterd ten op zichte van de Japanse PSP-1000K Value Pack, dus geen dode pixels of andere bugs en ik kan hem voor €200 halen inc. 1 spel. Denken jullie dat ik hem moet halen of moet wachten op de europese release? En kan ik straks online met een japanse psp?

En voor de spellen bij lik-sang, moet je invoerrechten daarvoor betalen?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren