1. PSP 1.52 software freeware downgrade

Re: PSP 1.52 software freeware downgrade

ja idd..

mijn ps2 is ook omgebouwd en raar maar waar.. is ie sneller dan die platte ps2 van een maat van me.. ( kwa spelen dan) verschil opgemerkt met Fifa 2005 .. lekker boeiend..

maar goed we wachten weer ik maak een forum aan over laatste nieuws over de downgrade genaamd "Downgrade nieuws"
  • ja idd..

mijn ps2 is ook omgebouwd en raar maar waar.. is ie sneller dan die platte ps2 van een maat van me.. ( kwa spelen dan) verschil opgemerkt met Fifa 2005 .. lekker boeiend..

maar goed we wachten weer ik maak een forum aan over laatste nieuws over de downgrade genaamd "Downgrade nieuws"
  • illegale shit helpt toch de verkopen. zie ps1 en ps2. De sony fanboys kunnen dit niet ontkennen.
    De ps1 kreeg het zwaar met piracy.
    De ps2 niet. Er zijn weinig mensen met een gemodde ps2.
    Er zijn meer mensen met een gemodde xbox dan mensen met een gemodde ps2.

Maar al die freeware stuff lijkt me wel leuk, dus gewoon downgraden als het veilig kan.
  • ik heb geen problemen met illegale shit. Ik proviteer er nog van ook. ik heb nu burnout legend voor de psp. ik krijg hem niet alleen eerder maar ook "gratis". het helpt echt niet om alles goedkoper te maken. althans ik ga geen games kopen terwijl ik hem ook gratis kan krijgen. niemand kan dit weerstaan. want zeg nou zelf psp shit is mega duur.
  • illegale shit helpt toch de verkopen. zie ps1 en ps2. De sony fanboys kunnen dit niet ontkennen.

je praat erover alsof dat een slecht verschijnsel is ofzo :7
    niet alleen voor $ony, als de copy box niet op de supernintendo zou zijn geweest dan zou die console ook nooit zo enorm de lucht in zijn geschoten
  • Je kan rustig updaten naar 2.0. Want je kan straks met de downgrader van WAB (yoshiro) 1.52, 1.52 én 2.0 downgraden :)
    Maar als je dat risico niet wilt nemen, zijn er andere webbrowser zoals de Tenchi no Mon webbrowser (deze is te vinden op pspupdates.com, search maar eens). Hij is redelijk snel en ook best fijn.
  • Pfoe, wat een niveau.
    Uiteraard roeleert de psp. :)
    Tja, wil je braaf zijn en kunnen internetten, dan upgrade je hem naar 2.0.
    Wil jeaan verboden praktijken doen om homebrew erop te zetten, dan downgrade je hem.
  • Ja sorry dat sommige mensen dachten hier een link te vinden naar de downgrade maar ja ik wil ook alleen maar informatie winnen want zodra die uit is wil ik em natuurlijk .. dus ja mensen die em eerder zien dan mij please laat het me weten..

al goed..

"illegale shit helpt toch de verkopen. zie ps1 en ps2. De sony fanboys kunnen dit niet ontkennen."

enigste wat helpt tegen de illigale tijd is gewoon simpelweg het goedkoper maken.. met andere woorden je maakt het veel aantrekkelijker voor de consument om iets origineels te kopen..

maar dat is niet het onderwerp..

ik wil gewoon alles weten van die psp dus ook ik ben op zoek naar de mogelijkheden van dit ding.. nee ik heb geen downgrade noch illegale software voor het beestje.. maar ook gewoon een origineel spel en wel DTM erg gruwelijk. toch blijf ik nog op de versie 1.52 i.v.m. met de downgrade die nog moet komen en zal komen..

SONY zal blijven upgraden en de hackerz of dudes blijven kraken etc. dus het is en blijft een gebed zonder eind. elke stukje software is program en gemaakt en dat wat gemaakt is kan worden gekraakt.. niet dan ?

al goed ik wacht weer af. net als vele..

hou me op de hoogte

groetje Tibbo
  • Downgrade is er helaas nog niet. .

Nog niet helaas, maar de tijd nadert..
  • Downgrade is er helaas nog niet. Dit is het enigste wat me ervan weerhoudt een PSP in huis te halen…. als ie er is zie je het wel op pspupdates.
    Als het goed is zijn de emulators en zelfgemaakte games freeware en legaal alleen speelt versie 1.5X en hoger ze niet af.
  • Kan je het onderwerp niet veranderen, want nu wek je verkeerde gevoelens naar boven. dacht dat je een downgrade had gevonden :'(
    of is die er al?
  • :lol: die pol
  • hey daar ik heb een psp en wil hem niet upgrade i.v.m. de downgrade van V1.52 naar V1.50 zodat ik die homebrew er op kan gooien.

maar ik wil wel internetten enzo.. moet ik wachten of is er soort freeware of iets.. ??

HELP..

zijn er uberhaupt freeware dingen voor de PSP ??

ik ben benieuwd

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren