1. psp 3000 slim and lite of ps vita

Re: psp 3000 slim and lite of ps vita

PSP is enorm goedkoop, ondersteunt het UMD platform (waaarop honderden en honderden films zijn verschenen) en de prijs is een fractie van een VITA. Plus, de PSP is nog genoeg levend om ervan uit te gaan dat er het komende jaar nog spellen voor uitkomen.

Als je op marktplaats kijkt kan je een PSP voor weinig op de kop tikken, zo ook de spellen en films. De vita zal je, in eerste instantie, een veelvoud gaan kosten van een PSP2000 of PSP3000.

Zeker gezien je er niet vaak op zult gamen is een PSP een prima keuze. Fifa12 is er natuurlijk wel gewoon en ergens zou het me niks verbazen als Fifa13 er straks ook gewoon is. Fifa14 durf ik niks over te zeggen.
  • PSP is enorm goedkoop, ondersteunt het UMD platform (waaarop honderden en honderden films zijn verschenen) en de prijs is een fractie van een VITA. Plus, de PSP is nog genoeg levend om ervan uit te gaan dat er het komende jaar nog spellen voor uitkomen.

Als je op marktplaats kijkt kan je een PSP voor weinig op de kop tikken, zo ook de spellen en films. De vita zal je, in eerste instantie, een veelvoud gaan kosten van een PSP2000 of PSP3000.

Zeker gezien je er niet vaak op zult gamen is een PSP een prima keuze. Fifa12 is er natuurlijk wel gewoon en ergens zou het me niks verbazen als Fifa13 er straks ook gewoon is. Fifa14 durf ik niks over te zeggen.
  • Waarschijnlijk niet, maar zekerheid kunnen we je uiteraard niet geven.
  • Oké hartelijk bedankt voor de informatie!

Voor de duidelijkheid, jullie verwachten geen spellen zoals FIFA 13/ FIFA 14 die te spelen zijn op de "reguliere" PSP?
  • Vita zeker. Heb ze allebei gehad maar de Vita met 2 analoge sticks is zoveel beter maar de prijs daarin tegen is natuurlijk wel weer duurder. Je zou altijd kunnen wachten op een goede aanbieding met gratis games.
  • Een VITA, laat daar geen discussie over bestaan. Daar verschijnen alle nieuwe games op straks en het scherm is echt een verademing t.o.v. de PSP.
  • Ik ben aan het twijfelen of ik een psp zal kopen of een vita.
    Ik gebruik hem wss niet veel om te gamen maar vaker om films te kijken.

Wel is een vraag van me of bijvoorbeeld spellen als FIFA 13 nog uitkomen op de PSP?

Wat raden jullie aan?

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.