1. Forum
  2. Rainbow Six (2012)

Re: Rainbow Six (2012)

De trailer geeft inderdaad een lekker gespannen sfeertje.
  • De trailer geeft inderdaad een lekker gespannen sfeertje.
  • Debut trailer:
    http://www.gametrailers.com/video/vga-2011-rainbow-6/724825?xrs=synd_twitter

    Ik heb het gevoel dat ze het thema wel erg expres zo uitkiezen, maar het werkt wel. Ik zat iig weer even met ingehouden adem te kijken, net als bij die eerste beelden. Ben erg benieuwd hoe dit verder gaat uitpakken. :)
  • Debut trailer:
    http://www.gametrailers.com/video/vga-2011-rainbow-6/724825?xrs=synd_twitter
  • Zag er goed uit! Maar wat ik ervan begrijp, is dit hun visie op de game? En dat willen ze dus bereiken, want het was geen actual gameplayfootage? Of zit ik nu verkeerd
  • http://www.youtube.com/watch?v=EnL494Tw ... e=youtu.be

    Nice! (Ik loop vast vooruit op de zaken, IG4 :'D)

    Dat einde is best heftig. Dit gaat vet worden!
  • De Vegas games waren vermakelijk. :) Idd, 2013 dan is de wereld al ten einde, duurt nog wel ff.

    Die screens zien er niet erg tof uit, die setting dan. Gelukkig zijn het maar 2 screens. ;)
  • Ver weg, zal wel voor de nieuwe consoles komen. De sfeer in de vorige delen vond ik zo gruwelijk, ze moeten echt dezelfde sfeer aan houden.
  • 2013 klinkt nog erg ver weg. :)
  • Ben benieuwd. De Vegas games waren anders dan de roots van de serie maar wisten de tactiek toch redelijk te vertalen naar de huidige wereld van shooters. Heb er wel van genoten destijds.
  • Boem, aangekondigd door Ubisoft. 2013 releasedate

    [size=3]Rainbow Six: Patriots announced for 2013 launch[/size]
    Ubisoft’s announced Tom Clancy’s Rainbow Six: Patriots following much pre-announce speculation on the game, confirming a 2013 release on PS3, 360 and PC.



    The game, mainly made by Ubisoft Montreal with collaborations between Ubisoft Toronto and Ubisoft Red Storm, will see a “dynamic single-player storyline” that will be told from multiple characters.

    R6: Patriots wil pull the series, which has sold 25 million units LTD, in “an exciting new narrative direction,” according to Ubi creative director David Sears. “This adds an unprecedented level of humanity that will make Tom Clancy’s Rainbow 6 Patriots an extremely tense and immersive experience.”

    Team Rainbow’s threat are a group of terrorists known as the ‘True Patriots,’ who claim the American government has been compromised by corrupt politicians and corporate interests.

    As Rainbow, you’ll need to make “tough ethical decisions” in order to stop them, confirming previous rumours of making morality choices.

    Patriots will also include “innovative” co-op and multiplayer segments. While it isn’t mentioned in the press release, the game will also support Kinect in some form, following the announcement back in June at E3 that all future Tom Clancy titles would support the motion controller.

    A shot of the PC placeholder packshot is posted below. It looks the same for PS3 and Xbox 360.

    The game is also on the cover of the next Game Informer. Shots of that cover are below, and you can look at prototype footage of the game through here.

    http://www.vg247.com/2011/11/03/rainbow ... s3-360-pc/
  • dit is de nr 1 wanted game voor mij (samen met aliens, colonial marines),, rsv2 gewoon grijs gespeeld <3
  • Oh bah, wordt eerlijk gezegd een beetje moe van die moraal mechanics in veel games (in het algemeen dus, niet perse deze game). Keuzes maken is leuk, maar ik zie wel graag keuzes binnen het "grijze" gebied. Zonder al dat overdreven zwart witte goed en kwaad gedoe, met zo'n rood en blauw metertje. Het voorbeeld hierboven ziet er overigens wel leuk uit, ik ben benieuwd.
  • De eerste screen ziet er wel vet uit, de tweede wat minder, maar goed het is een early build.

    Verder denk ik dat hij dan pas in 2012 komt.
  • 'Rainbow Six krijgt moraalsysteem'

    Nieuws | 24 juni 2011 - De aankomende Rainbow Six-game krijgt mogelijk een moraalsysteem, waarmee het verloop van de game wordt beïnvloed door de keuzes die de speler maakt. Dit meldt Kotaku op basis van informatie uit een betrouwbare bron.

    De nog niet officieel aangekondigde tactische shooter ontbrak op de E3-beurs begin juni. Kotaku's bron meldt echter dat de game nog volop in ontwikkeling is en heeft de weblog voorzien van een tweetal screenshots van een vroege versie van de game. Kotaku's Brian Crecente zegt een video te hebben gezien van de game.

    Veel meer dan de vorige delen zal de nieuwe Rainbow Six, die nog geen officiële naam heeft, verhaalgedreven zijn. In de game neemt de speler het op tegen een Amerikaanse terroristische groepering die New York aanvalt uit onvrede over de hebzucht van Wall Street en de Amerikaanse overheid.

    Hoe het verhaal verder verloopt, is afhankelijk van de keuzes die de speler maakt. Veel van de levels hebben zodoende verschillende eindes, en sommige levels kunnen alleen gespeeld worden als er eerder een bepaalde keuze is gemaakt. Kotaku meldt dat het zodoende onmogelijk is om alle levels te spelen wanneer de gamer het spel slechts een keer doorspeelt. Ubisoft is de kosten en baten van het moraalsysteem echter nog aan het afwegen, meent Kotaku, en het hele idee kan nog uit de game geschrapt worden.

    Kotaku zegt zelf een voorbeeld te hebben gezien van een &quot;emotioneel en krachtig&quot; keuzemoment in de game. In dit voorbeeld wordt een onbekende man door een terrorist gekidnapt, de speler kruipt in de huid van het slachtoffer en moet een bepaalde knop ingedrukt houden om te voorkomen dat een bomvest dat hij heeft omgekregen tot ontploffing wordt gebracht. Later bestuurt de speler juist het Rainbow 6-team op een drukke brug in New York. Hier moet de speler de terroristen en de onschuldige vreemdeling met het bomvest uitschakelen.

    De speler krijgt allerlei informatie uit de omgeving om een zo goed mogelijk beslissing te kunnen maken. Zo kan de speler ervoor kiezen om op specifieke lichaamsdelen van zijn doelwitten te schieten, om iemand niet te doden, maar alleen uit te schakelen. Ook ziet hij wat het bereik is van het bomvest en de hoeveelheid slachtoffers die er zouden vallen als de bom afgaat. De speler moet beslissen of hij de onschuldige man met de explosieven uitschakelt, of de levens van honderden mensen in gevaar brengt. &quot;In een van de mogelijkheden gooit de speler de man van de brug af, en ervaart een aantal van zijn herinneren terwijl hij naar beneden stort, en ziet hem dan ontploffen&quot;, schrijft Kotaku.


Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren