1. Registratiecode Battlefield 1942 mist!

Re: Registratiecode Battlefield 1942 mist!

toen je het spel kocht zatten de cd's toen niet in een papieren omhulsel ?
ik had het zelfde probleem maar bij mij stond die key toen gewoon op die papieren omhulsels geplakt
  • toen je het spel kocht zatten de cd's toen niet in een papieren omhulsel ?
    ik had het zelfde probleem maar bij mij stond die key toen gewoon op die papieren omhulsels geplakt
  • Terug gaan naar de winkel, en vragen waarom er geen registration key bijgesloten zit. Of gewoon iets beter zoeken, misschien staat het op de binnenkant van het doosje zelf.

Daarnaast mag je wel wat doen aan je spelling. Ik moet je bericht vier keer lezen voordat ik het begreep.
  • heb de indruk dat die sites van eagames niet zo goed werken nu op de helft kan ik niet zoals nl be com lukt wel maar daar zie ik niets kan jij eens kijken ?
  • Ga naar EAgames.nl. Daar staat onder support/ondersteuning informatie als je je CD key kwijt bent. Daar kun je de informatie vinden.
  • kheb dus battlefield 1942 gekocht en die code van 22 cijfers zou op de handleiding achteraan moeten staan aleen is het probleem dat die handleiding bij mij een 2de cd is en dat die digitaal is en ik de code nergens vind !!! kan iemand mij doe geven zodat ik het spel kan spelen !!

greetz victor

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren