1. renderwat?

Re: renderwat?

Kijk maar naar dat eendfilmpje destijds van de PS2, heb je ooit zulk mooi water in een PS2 spel gezien? Nee.

Jawel, in Ico :)

En die PS2 techdemo's zijn qua games allang geëvenaard. MGS3 ziet er 10x beter uit dan de FFVIII dansscene en GT4 en zelfs 3 zien er beter uit dan de GT2000 demo. Ook de gezichten uit SH3 zien er beter uit dan die oude man demo van Squaresoft.
  • Kijk maar naar dat eendfilmpje destijds van de PS2, heb je ooit zulk mooi water in een PS2 spel gezien? Nee.

    Jawel, in Ico :)

    En die PS2 techdemo's zijn qua games allang geëvenaard. MGS3 ziet er 10x beter uit dan de FFVIII dansscene en GT4 en zelfs 3 zien er beter uit dan de GT2000 demo. Ook de gezichten uit SH3 zien er beter uit dan die oude man demo van Squaresoft.
  • Kijk maar naar dat eendfilmpje destijds van de PS2, heb je ooit zulk mooi water in een PS2 spel gezien? Nee.
  • theoretisch wel, maar dat moet nog blijken eigenlijk.
  • thanx voor de reacties :)
    maar mag ik er dan van uit gaan dat de ps3 er op het gebied van gfx hetzelfde is als de X360? of blaast de ps3 die uit het water?
  • Ik denk het eerder niet, psx heeft altijd reclame gemaakt met filmpjes in de plaats van realtime gfx. Dus niet te veel hopen voor je ontgoocheld wordt.
  • Niet officieel ?
    Er staat dat het door Axis Animation , een CGI computer animatie studio in Schotland is gemaakt met de link naar dat bedrijf en het filmpje op de site van het bedrijf erbij en niet door Guerrilla Games , de maker van de game .
    Wat wil je nog meer weten dan ???

    http://www.axisanimation.com/
  • Niet ingame dus.
    De beelden van Killzone 2 zijn pure cgi. Dus niet real time weergegeven. Ze zouden een benadering moeten zijn van de theoretische kracht van de PS3 (maar sony kennende mag je dit met een serieuze korrel zout nemen, net zoals met PS2 destijds).
    Axis animation heeft zich maanden bezig gehouden met het maken van de demo.
    Toen men aan een sony vertegenwoordiger vroeg of de demo real time of voorgerenderd was, antwoordde die dat die real time was… Ah, een leugentje van sony zijn we ondertussen wel gewent zeker?

    bron http://www.gamespot.com/news/2005/05/20 ... 26204.html

    Daar staat nog niet of het officieel is. Ik denk trouwens dat het wel met de ingame graphics is gemaakt, maar natuurlijk van te voren al gescript is voor een trailer en de bewegingen realistischer hebben gemaakt.

    maargoed we zullen het zien wanneer we meer beelden enzo krijgen.
  • Niet ingame dus.
    De beelden van Killzone 2 zijn pure cgi. Dus niet real time weergegeven. Ze zouden een benadering moeten zijn van de theoretische kracht van de PS3 (maar sony kennende mag je dit met een serieuze korrel zout nemen, net zoals met PS2 destijds).
    Axis animation heeft zich maanden bezig gehouden met het maken van de demo.
    Toen men aan een sony vertegenwoordiger vroeg of de demo real time of voorgerenderd was, antwoordde die dat die real time was… Ah, een leugentje van sony zijn we ondertussen wel gewent zeker?

    bron http://www.gamespot.com/news/2005/05/20 ... 26204.html
  • Het was toch al bekend dat het niet ingame is, maar allemaar (tech) demo's zijn waarmee ze de 'look and feel' proberen neer te zetten, kortom volgens sony zou het mogelijk zijn om zulke graphics neer te zetten maar wat je nu hebt gezien zijn dus niet ingame beelden.
  • niemand kan dit met zekerheid zeggen, dit ligt voor het grootste gedeelte aan de ontwikkelaars…

    als we Sony mogen geloven, zou het zeker mogelijk zijn, maar of het de standaard wordt, blijft natuurlijk de vraag… er zijn altijd ontwikkelaars die niet genoeg tijd hebben om zoveel hier aan te doen… in zo'n geval krijg je een minder resultaat… :P
  • hoi, ik ben nogal een leek met al die technische termen
    die ps3 filmpjes zien er allemaal superdope uit maar is dat nu allemaal realtime en ingame? kortom kan ik dit soort graphics standaard verwachten bij elk ps2 spel? of is dat renderware meer voor cutscenes ect?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren