1. Resident Evil 5 naar de Xbox 360

Re: Resident Evil 5 naar de Xbox 360

jij kan er anders ook wat van Snake

wij geven alleen onze mening over hoe deze game wordt
ohwell is dat verboden ofzo
  • jij kan er anders ook wat van Snake

wij geven alleen onze mening over hoe deze game wordt
    ohwell is dat verboden ofzo
  • Je sig ziet er wel strak uit (witte achtergrond met dat lijntje), alleen is dat hoofd van Joanna zo fucking lelijk, wat dus imo je sig alsmede je avatar verneukt. Het is net het misvormde botox-zusje van Kameo: Elements Of Power. Het is net freakin` Toy Story, Shame on Rare.
  • Ik vond RE vroger geen zak aan…. Ik heb zelf nooit RE 4 gespeeld (ik weet t…. shame on me). Ik hoop dat capcom gewoon hier iets leuks van gaat maken.. met of zonder de Revo.
    Laten we gewoon met z'n allen onze volle support geven aan Capcom die er iets van zou moeten maken en niet lopen zeiken om allemaal zeik dingen…….
    Trouwens… hoe vinden jullie mijn nieuwe avatar en Sig????
  • maar wij zeggen ook niet dat het geen supergame wordt
    maar hij wordt niet zo goed als de andere delen

en al helemaal niet zo goed
    als

Remake RE2 en RE4
    Dude….

-_-'

Laat maar….

;}

Idd gewoon zijn gang laten gaan, niet op letten. :D
  • Whaha, de game is nog jaren in ontwikkeling. Komt pas tegen 2007/2008 in de winkel :P
    Kunnen we dit topic niet sluiten, want hierover praten is hetzeflde als met de filmpjes van Sony op de E3; het zou allemaal kunnen, maar we weten nog niets. Hell, misschien komt de game wel uit op de dan razend populaire opvolger van de Gizmondo o.i.d……
  • de game is wel heel ver van ons verwijderd… capcom sprak van 3 tot 5 jaar!
    Is wel heel lang als je het mij vraagt….

Verwacht maar dat veel games zo lang gaan duren om te maken. En een deel gaat nog teleurstellen ook.
  • en terecht.. wie wil er nu uberhaupt al overstappen naar nextgen.. voordat die basis is opgebouwd ben je zeker 3-5 jaar verder.
  • de game is wel heel ver van ons verwijderd… capcom sprak van 3 tot 5 jaar!
    Is wel heel lang als je het mij vraagt….
  • Alleen het hoofdpersonage lijkt me nix. Hij mist persoonlijkheid imo.
  • Het ging al 2 pagina's helemaal niet meer over de game :( . Idd een beetje sneu…
  • Ach ik vind het soms ook wel vermakelijk, beter dan dat iedereen het altijd met elkaar eens is, dan kan je het forum wel opzeggen.
    Alleen gaat het beetje vaak over hetzelfde, en zijn het altijd dezelfde personen vs. dezelfde personen.

Het gaat er bij mij ook niet om dat mensen het met elkaar eens moeten zijn. Als dat zo was, was er in deze wereld niks meers speciaal.

Mijn punt is dat er altijd gebekvecht is, en wat jij zegt..idd altijd dezelfde mensen. Wat ik helemaal jammer vindt is dat de crew daar vaak ook gewoon aan mee doet,…beetje onprofessioneel in mijn ogen.

Maargoed verder ontopic:

Het ziet er echt goed uit op die scans. Het kan mij weinig schelen of het op een console meer komt of niet. Spelen zal ik hem toch wel.
  • Ach ik vind het soms ook wel vermakelijk, beter dan dat iedereen het altijd met elkaar eens is, dan kan je het forum wel opzeggen.
    Alleen gaat het beetje vaak over hetzelfde, en zijn het altijd dezelfde personen vs. dezelfde personen.
  • Nou..sorry maar ik doe echt niet mee aan jullie belachelijk topics. Of ik plaats 1 post maar verder zie je mij echt niet meedoen, dus ga niet meteen zielig doen van…"maar jij doet het ook".

Geen enkel topic kan rustig blijven….vindt je het gek dat mensen het hier kut beginnen te vinden op Insidegamers.

Als het niet hier is, is het wel op de frontpage..altijd dat onprofessionele gezeik.

volledig mee eens, maar ja het grootste deel van de mensen hier is ook tussen de 12 en 18 ofzo.
  • Nou..sorry maar ik doe echt niet mee aan jullie belachelijk topics. Of ik plaats 1 post maar verder zie je mij echt niet meedoen, dus ga niet meteen zielig doen van…"maar jij doet het ook".

Geen enkel topic kan rustig blijven….vindt je het gek dat mensen het hier kut beginnen te vinden op Insidegamers.

Als het niet hier is, is het wel op de frontpage..altijd dat onprofessionele gezeik.
  • Hebben jullie niks beters te doen. Tis echt altijd hetzelfde hier. Jullie beginnen aardig normaal een topic, maar uiteindelijk lopen jullie elkaar weer gewoon in de grond te boren.

Ga iets nuttigs doen zeg..en dat de crew hier nog altijd aan mee blijft doen snap ik niet..triest zooitje.
  • maar wij zeggen ook niet dat het geen supergame wordt
    maar hij wordt niet zo goed als de andere delen

en al helemaal niet zo goed
    als

Remake RE2 en RE4
    Dude….

-_-'

Laat maar….

;}
  • Dat zie je nu ook al aan de screens, dit deel gaat nog actie voller worden volgens mij.
  • Mikami heeft een hele grote verantwoordelijkheid in het RE4 Team, alles m.b.t. gamedesign gaat via hem, daarom moet RE5 (zonder Mikami) heel anders worden volgens mij.
  • whahah

voor nintendo maakt het niet veel uit waar ze staan
    zolang ze winst maken en goede games leveren maakt het hun niets uit
  • Dat weet jij nooit. Wel jammer voor Nintendo, altijd als laatste…

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren