1. Reviews van X360 spellen

Re: Reviews van X360 spellen

thnx

Ik dacht al die site bestaat niet ik had alles geprobeerd com, nl enz.
Behalve .net had ik niet geprobeerd
  • thnx

Ik dacht al die site bestaat niet ik had alles geprobeerd com, nl enz.
    Behalve .net had ik niet geprobeerd
  • www.eurogamer.net
  • link?
  • Perfect Dark Zero krijgt 7/10 van Eurogamer. En eerlijk gezegd vind ik het inhoudelijk de beste review van PD0 die ik heb gelezen.

Kameo kreeg van hen een vrij vernietigende 5/10, maar die review vond ik een stuk minder dan deze van PD0.

Ze zijn zo kritisch als je imo hoort te zijn, we hebben het hier wel over een nextgen console die tot veel meer in staat is dan de huidige generatie.
  • Perfect Dark Zero 9,0 van Gametrailers.com

Hier is een Video Review:

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2184
  • Ouch, jammer van Kameo. Ik had er zoveel van verwacht. Ik dacht dat Kameo zeker in de 90+ zou scoren.
  • Ik denk dat Kameo zo'n spel is wat je digt of juist niet.

Geldt dit niet voor alle spellen? ^_^'

Kameo kunnen we geen slecht spel noemen. Maar het is niet de topper geworden waar iedereen op hoopte. Een game die niet echt speciaal is en snel vergeten wordt. Dat is Kameo.

Dit was mijn persoonlijke favo voor de launch. Maar na de reviws is de hype erg afgekoeld. Maar toch wil ik hem een keertje spelen.

http://pc.ign.com/articles/598/598433p3.html

pwnd

Wat heeft de review van Splinter Cell er mee te maken?
  • Ik denk dat Kameo zo'n spel is wat je digt of juist niet.

Geldt dit niet voor alle spellen? ^_^'

Kameo kunnen we geen slecht spel noemen. Maar het is niet de topper geworden waar iedereen op hoopte. Een game die niet echt speciaal is en snel vergeten wordt. Dat is Kameo.

Dit was mijn persoonlijke favo voor de launch. Maar na de reviws is de hype erg afgekoeld. Maar toch wil ik hem een keertje spelen.

http://pc.ign.com/articles/598/598433p3.html

pwnd
  • Famitsu had ook een lijstje met meeste pre-orders van games :

50.6% van de bestellingen: Dead or Alive 4
    33.1% van de bestellingen: Ridge Racer
    15.2% van de bestellingen: Perfect Dark Zero

Gelukkig komt Ridge Racer wel bij de launch.
  • Nu famitsu goeie cijfers aan Ridge Racer 6 geeft gaan al die Jappen Ridge racer 6 bij hun XBOX 360 kopen in plaats van DOA4… Want die is 1 weekie verzet…
  • Impressive.. :7
  • Cijfers van Famitsu :

Ridge Racer 6 (Xbox 360, Namco): 9 / 8 / 9 / 9 - (35/40)
    Need For Speed Most Wanted (Xbox 360, EA): 8 / 9 / 9 / 8 - (34/40)
    Perfect Dark Zero (Xbox 360, Microsoft): 8 / 8 / 8 / 7 - (31/40)
    FIFA 06 (Xbox 360, EA): 7 / 6 / 8 / 6 - (27/40)
    Shin Sangoku Musou 4 Special (Xbox 360, Koei): 7 / 7 / 8 / 8 - (30/40)
    Tetris: The Grandmaster Ace (Xbox 360, Arika): 7 / 7 / 7 / 6 - (27/40)
    King Kong (Xbox 360, Ubisoft): 7 / 7 / 9 / 9 - (32/40)
    Every Party (Xbox 360, Microsoft): 7 / 5 / 7 / 5 - (24/40)
    Wrestle Kingdom (Xbox 360, Yuke's): 8 / 7 / 8 / 7 - (30/40)

Need for Speed Most Wanted = dus echt die 9 wel waard !
    Ridge Racer 6 = must have

En de rest scoort ook wel aardig. :P
  • Nederlandse Kameo review:
    http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7763

score 88%
  • http://www.gamerankings.com/itemrankings/default_x360/1029

alstublieft :)

EDIT: oh shit, de 360zelf bedoel je…nah dat weet ik niet, zullen alle grote gamessite (IGN gamespot) ook wel hebben…
  • weet iemand waar ik een paar recensies van de 360 zelf kan lezen
  • CoD 2 erg hoog zeg
  • PGR3 en COD2 zijn allebei vet dat wordt een moeilijke keuze
  • Game Informer :

Call of Duty 2 (Xbox 360, Activision): 9,75 / 9,75
    Condemned (Xbox 360, Sega): 8,75 / 8,75
    Amped 3 (Xbox 360, 2KSports): 8,5 / 8,5
    Tony Hawk's American Wasteland (Xbox 360,Activision): 8,25 / 8
    NBA Live 06 (Xbox 360, EA): 6,75 / 6
    FIFA 06 (Xbox 360, EA): 8,25 / 7,75
    Need for Speed Most Wanted (Xbox 360,EA): 8,5 / 9,0
  • ja, maar, je ziet de kwaliteiten toch van god of war…
    Ook al dig je die game niet.
    Ook het verhaal, hoe dat verteld wordt, zeer proffesioneel.

Ik bv Dig splinter cell niet.
    Maar ik weet wel dat het kwalitatief hoge games zijn.

Over kameo en PD kan ik niet oordelen, kheb de games niet.
    Maar volgens IGN, wordt het verhaal op een slechte manier verteld.
    De presentation van PD krijgt daarom maar een 5 op 10..
    En gamepro beweerd dat er fouten in het verhaal van kameo zitten.

Ik weet niet wat ik hier van moet geloven.
    Maar het viel me gewoon op dat GS, normaal iets lagere cijfers, nu iets hogere cijfers gafEn

Greg Kasavin, de schrijver van de recensies, hij werd in het Xbox tijdperk beschouwd als anti-Xbox gast.. Kan ermee te maken hebben. Maar imo is dat onzin, gast schrijft goede stukjes en heeft z'n eigen mening.

Gebeurt vaak genoeg dat de één een spel leuker en beter vindt dan iemand anders. Komt door de ervaring, het genre waar iemand van houdt en in dit geval ook het feit dat het de eerste spellen van een nieuwe console betreft. Op grafisch gebied weet je niet wat je precies moet geven. Je kan wel een tien geven omdat het er gelikt uit ziet, maar men weet dat het over een paar jaar helemaal voorbij gestreeft zal worden. Dus dan maar een acht, of toch een zeven? Of is het een zes voor de graphics? :P Lastig bij een nieuwe console. :P

Ooit was rare een bedrijf die geen slechte games kon maken.
    Nu is het een bedrijf dat geen slechte games maakt, maar zeeer veel moeite heeft om een klassieker te maken: 9+

Ik vind het al knap van een ontwikkelaar om meerdere klassiekers neer te zetten. Rare heeft zich al vaak genoeg bewezen, dat ze nu nog steeds leuke spellen maken voldoet genoeg wat mij betreft. Meeste spellen die beschouwd worden als klassieker of topper is imo zwaar overgewaardeerd… Zie King Kong, dat spel wordt beschouwd als een topspel, terwijl het spel leuk is, maar geen topspel zoals veel media nu laat blijken. (imo offcourse ;)) Spel is binnen vijf á zes uur uit te spelen, repetief, makkelijk en het einde is rampzalig slecht.
  • IGN geeft een 8,4, niet slecht :)

5.0 Presentation
    It's impossible not to notice how badly the story is executed here. Cut-scenes fail to make much sense of what's going on. Menu system helps to sort out the bevy of multiplayer options.

8.0 Graphics
    Despite being obscenely shiny, the graphics remain impressive and animate extremely well. Strange color palette in some areas.

8.5 Sound
    Voice acting is weak and the Deathmatch announcer needs to go, but amazing gun sounds and a few excellent music tracks more than make up for it.

8.0 Gameplay
    Single player may be dated, but the multiplayer is fresh and fast. The co-op is definitely worth your while. Expect to spend most of your time online.

9.0 Lasting Appeal
    It's hard to imagine anything better in terms of replay value. If you've got an Xbox Live account you'll be playing this game for a long time to come.

8.4
    Impressive OVERALL
    (out of 10 / not an average)

EDIT: ah was al bekend lees ik net…never mind :)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren