1. Revolution minder populair dan Xbox 360 & PS3

Re: Revolution minder populair dan Xbox 360 & PS3

enkele voorbeelden van online titels die aangepast zijn voor de cube:

- splinter cell 2
- splinter cell 3
- EA sport games
- EA games

en als je hierboven kijkt dan merk je dat het allemaal EA games zijn (ja ja Ubi soft is grotendeels van EA) dus third party is erg belangrijk. en wil het online gebeuren een succes worden dan moet je dikke billuh maatje zijn met vooral EA en of veel centen hebben.
  • @Bunshin

nee ik zat te denken met Eternal Darkness
    aan als je meer spanning krijgt pak je de controller wat steviger vast
    dit voelt het spel en laat zo bepaalde dingen met de gameplay doen
    zoals monsters die dan wat wilder worden omdat ze voelen dat jij onder spanning staat

of harder een klap uitdelen met Punchout en beter verdedigen

dat soort dingen
  • Polls en enquetes zeggen meestal niets. Maar in dit geval weet ik wel zeker dat Nintendo op console gebied het minst populair is. Zeker in Amerika.
  • Ja, maar wat heeft dat met het gebruik van speciale functies door 3rd party devs. te maken?
  • de nintendo handhelds doen het altijd goed. de console daarentegen is een ander verhaal.
  • Waarom zou dat? Bij de DS gebruiken toch ook veel 3rd party devs. de functies van de DS? Als ze de functies niet gebruiken dan zullen ze dat zien aan de verkopen van hun producten.
  • daar ben ik ook een beetje bang voor. Alleen exclusieve 3dr party games zullen gebruik maken van de revo functionaliteiten. Maar onthou goed dat de ontwikkelingskosten voor revo beduidend lager is dan voor de x360 en ps3.
  • Ja maar dat is net het probleem denk ik. Bedrijven als Ubisoft, EA, Activsion etc etc die willen gewoon makkelijk kunnen porten. Als ze van alles moeten gaan test voor bijv knijp gebeuren of gyroscopische dingen dan kost dat veel tijd. En tijd = geld. Nu laten veel 3rd party bedrijven de cube al deels links liggen. Waarschijnlijk zullen bijna alleen games van N echt de mogelijkheden benutten.
  • true maar de enigste horror game die ik op de cube heb gezien is resident evil 4. Als nintendo haar 3dr party relatie eens flink verbeterd met wie dan ook krijgt de revo meer games. dan zijn de mogelijkheden wel oneindig :7.
  • Nou dat kneep idee kan imo bij iedere game gebruikt worden.
    Hoevaak heb je bijv. bij een enge game of platform wel niet in de handvaten van een controller geknepen uit schrik of spanning om een sprong te maken van platform naar platform.
    Dit zou dus geïmplimenteerd kunnen worden in een game.
  • het stressball idee is niet revolutionair in de console wereld. de cube controller heeft dergelijke idee al uitgevoerd. ik heb het over de shoulder buttons van de cube controller. want bij wave race kun je gebruik maken van deze optie. hoe harder je drukt hoe sneller je gaat. Geen kneep geval maar wel het zelfde principe.

ik kan me alleen voorstellen dat de kneep geval bij bepaalde soorten games gebruikt / geschikt zijn als race games / adventures / rpg etc.

ik hoop dat alles wat besproken is nep is en iets totaal nieuws is.
  • In theorie een leuk idee, maar hoe pakt het uit in de praktijk?
  • Ja kijk dat noem ik dus een revolutionair en innovatief idee.
    Als ze met zoiets komen koop ik de rev meteen.
  • mmh zal wel mooi zijn met Eternal Darkness
  • Nee het stress ball idee heeft als bedoeling hoe harder je knijpt hoe krachtiger de actie is die je mannetje maakt of hoe harder hij rent etc.
    Niet gelijk met onzin aankomen Ramirez ik zeg alleen wat ik lees en hoor.

Back to the Revolution, strong suggestions regarding the form of the console’s controllers have leaked out from an internet forum, where a supposed ex-employee of Nintendo, now working at a third-party publisher on Revolution games, has gone on a bit of a fact-releasing binge.

While we’re keen to take ‘facts’ from ‘anonymous industry insiders’ posting on forums with a serious pinch of salt and rigorous chin-stroking, it makes for interesting reading nonetheless.

Apparently, according to this self-proclaimed Nintendo ex, the Revolution controllers will be squeezable, pressure-sensitive affairs, where the tightness of your grip governs on-screen actions, such as acceleration.

It will be like controlling a game with one of those stress balls," claimed the source. "You squeeze it to go faster."

He then went on to ‘confirm’ the system will have wireless pads and briefly described the online system as thus:

"The only way I can describe it is as an internet service," he said. "Imagine turning it on and checking your mail on the system. You see previews and demos of DS and Revolution games that you can download… A magazine similar to Nintendo Power will be exclusive to the system and you will be able to access it on the Revolution's homepage."

Activision, Electronic Arts, Namco, Sega, Capcom and Zoonami were cited as developers currently working on titles for the machine.

bron: Videogameslife

http://www.videogameslife.com/news/news.asp?id=607

Of het waar is weet ik niet, ik en MoD melden alleen wat we horen niet gelijk je slipje in de knoop werken.

Dit heeft op meerdere sites gestaan, en er wordt veel naar gehint.
    Vandaar dat ik het niet raar zou vinden als dat knijp techniek geïmplimenteerd zal worden in de controller.
    Dat hele feeling and touching is good gedoe van hun.

HET IS EEN GERUCHT, MAAR WORDT ONDANKS DAT ENIGZINS SERIEUS GENOMEN EN IS PLAUSIBEL!
  • en hoe moet dat wel niet gaan werken een soort van stressbal controller
    met wat Nano Tech? wat peper duur is

hun zijn deze keer uit op goedkoop en een controller waar je in kan knijpen lijkt mij niet aan de goedkope kant
  • Denk dat we echt aan +/- 5 euro moeten denken voor de downloadbare games.
    Dat knijpen in de controller lijkt me ook plausibel gezien er geregeld over een soort stress ball element op de controller werd gesproken.
  • een paar dingen voor je Mod

1 mag ik je tijdmachine aangezien je zo zeker bent dat het duurder is dan 2 euro
    2 de Rechten van Goldeneye 64 liggen voor het grote gedeelte bij nintendo vandaar dat je ook geen echte Remake kreeg van Goldeneye de Code van de N64 versie ligt bij nintendo
    dus ze kunne er mee doen wat ze willen

3 voor dat je er aan twijfelt 512MB is meer dan genoeg
    NES games nog geen eens 1 MB
    SNes Games tussen de 1 en 4 MB
    N64 Games de meesten lager dan 16 mb met sommige 32
    + dat het nog uitbreidbaar is koop gewoon een 1GB SD kaart en klaar

4 er nog niets over de controller bekend dus hoe kom jij in godsnaam bij knijpen

GOED LEZEN

1 Ik zeg: Ja maar als het 2€ was, dan was het wel oke. Maar dat zal het niet zijn. DUS EEN VERMOEDEN.

2 en 3 is gewoon een vraag met een normaal antwoord, GOED GELEZEN

4 Ik zeg niet dat het zo is, ik vraag wie er op staat te wachten. Gewone vraag. "Stel dat…. zou je het tof vinden" vraag

GOED LEZEN he
  • Origineel spel is 129 gulden -> 60 euro. Dan is 10 euro al goedkoop. Je weet niet wat Nintendo's definitie is van goedkoop…
  • er werd toch gezegt for a goedkope betaling
    nou ik noem 5 euro of zo niet echt goedkoop

het is een gok maar ik denk dat 2 euro er niet ver naast zit
  • een paar dingen voor je Mod

1 mag ik je tijdmachine aangezien je zo zeker bent dat het duurder is dan 2 euro

Mag ik dan ook jouw tijdmachine aangezien jij weet dat de spellen niet duurder worden dan 2 euro…

Voor de rest zijn je punten goed :)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren