1. revolution veel zwakker dan x360 en ps3

Re: revolution veel zwakker dan x360 en ps3

hoe dan ook, hij iis wel de mooiste van de 3, net foto ervan gezien op IGN forum
  • Wat men vergeet of niet wil begrijpen is dat het 15 x mooier of 35 x mooier van Sony en MS nog moet komen.
    Ze zeggen alleen dat ze met de specs die ze nu in de PS3 en Xbox360 hebben zitten DE MOGELIJKHEID BIEDEN om games te maken die 15 keer mooier en beter zijn dan de huidigen. (Want men kijkt alleen naar de gfx en niet naar de andere mogelijkheden, 15 x beter AI etc)
    Het houdt niet in dat ze nu al die kwaliteit zijn of moeten zijn.
    Man dit zijjn de 1e generatie games, de develpores moeten nog wennen aan de kasten, het mooie komt dus nog echt wel.

Dan nog 35x beter dan de PS2 is gewoon onzin. Dat weet jij, dat weet ik en dat weet Sony net zo goed. Allemaal leuk en aardig die cijfertjes, maar het zegt niets.
  • nintendo doet het weer als het bericht echt waar is (dat revolution 2 tot 3 keer krachtiger is dan de cube). graphics spreekt de mensen aan. en daarna pas de gameplay. bijvoorbeeld de meeste mannen zullen eerst na het uiterlijk kijken van een vrouw en daarna pas de "inhoud". zo ook voor de next gen consoles.

ik moet wel zeggen dat de revolution erg strak er uit ziet.
  • Ja, maar het wel logisch dat de Rev minder krachtig is dan XBOX360 en PS3. Komt zoals eerder gezegt. Of de Rev wordt bijna 2 keer zoduur. dat denk ik ook niet.
    Wat dat betreft, had nintendo hem wel 2 keer zo groot mogen maken, en krachtiger. zo groot als 2X 3 dvddoosjes is ook klein(kleiner dan de PS2) Maar ja wellicht verrast nintendo ons wel.
    vast niet.
    Maar time will tell.
    Maar ja zolang het verschil tussen XBOX360 en Revolution maar zoiets is als XBOX v.s PS2

Feit is wel dat de REV waarschijnlijk wel redelijk wat later uit komt dan de X360 en tegen die tijd is de hardware prijs ook al gedaalt. Dus kan er voor een redelijk prijsje, toch bijna net zoveel power in zitten maar dan kleiner(keep hoping :P
  • Ja dat lijkt mij ook, veel kleine Developers gaan failliet deze tijd, voor hún zou dit een uitkomst zijn.

Beetje optimistisch misschien, maar daar komt nog eens bij dat de games van de kleinere Developers meestal géén standaard - Multinational bedrijf, gericht op een veel grotere afzetmarkt - games levert. Misschien wat experimenteels erbij alá de nieuwe functies (controller), en Nintendo is weer up and runnin`.

Ervanuitgaande dat de geruchten grotendeels kloppen.
  • Wat ik al eerde zei, iedereen die nog denkt dat de graphics gelijkwaardig aan de X360 of PS3 gaat worden moet s nadenken over de grootte van de 3 consoles. De Revolution is beduidens de kleinste dus er kan veel minder in en dus minder ruimte voor grote processoren of chips en dus kunnen we niet verwachten dat het beter of net zo goed gaat worden. Of ze moeten bij Nintendo fantastisch veel geld hebben gestopt in alle chips en processoren om ze stukken kleiner te krijgen dan die van de concurrentie.
    Ben ik niet helemaal met je eens :)
    De cube is, in de praktijk, even sterk als de xbox maar is een stuk compacter; klein maar fijn ;)
    Re4 is echt niet minder als de mooiste game van de xbox.

En wat hier gezegd wordt klopt, nintendo is, voor zover ik weet, altijd eerlijk over hun specs enzo. Ik meen zelfs dat ze is ene keer hadden gezegd liever geen specs vrij te geven omdat het helemaal niet belangrijk is (volgens hun dan). En als er straks (bij launch of over paar jaar) een nieuwe zelda/metroid komt die 3x zo mooi is als de nieuwe zelda/metroid prime 2.. :D zou helemaal geweldig zijn!
  • Ach, ik wil ze nu nog niet meteen afschrijven. Let's find out more at 18:00.
  • Als dit waarheid is dan die boomerang controller uit PS3 is meteen vergeven.

Nintendo weer arrogant en denkt dat naam meteen verkoopt. Tsk. :@
  • Wat men vergeet of niet wil begrijpen is dat het 15 x mooier of 35 x mooier van Sony en MS nog moet komen.
    Ze zeggen alleen dat ze met de specs die ze nu in de PS3 en Xbox360 hebben zitten DE MOGELIJKHEID BIEDEN om games te maken die 15 keer mooier en beter zijn dan de huidigen. (Want men kijkt alleen naar de gfx en niet naar de andere mogelijkheden, 15 x beter AI etc)
    Het houdt niet in dat ze nu al die kwaliteit zijn of moeten zijn.
    Man dit zijjn de 1e generatie games, de develpores moeten nog wennen aan de kasten, het mooie komt dus nog echt wel.
  • Dat van X360 15x beter is dan XBox en PS2 35x beter is dan PS2 is echt gebakken lucht…je gaat me toch niet vertellen dat de PS3 op grafisch gebied 35x zo mooi is als de PS2 want dan moet het écht super super super mooie gfx zijn…zelfde geld voor XBox….de rest boeit denk ik niemand wat…over het algemeen kijken de mensen welk console de beste gfx heeft en hoppa het karretje in. Denk dat Nintendo nog wel redelijk is met het vergelijken van Rev. Mja we zullen straks wel zien wat het is.

Over het design van Rev (als het echt is…denk van wel)…

Ziet er niet echt revolutionair uit…ziet er wel stoer uit…meteen af van die kiddy look waar iedereen het over heeft dus dat is al een pluspunt…alleen hoopte ik eigenlijk op een iets stoerdere design…mja design is nog wel een wat zwakere punt bij Ninty….Maar ziet er iig wel beter uit als dat grote lompe pc kast van microsoft… :]
  • Tsja als de geruchten waar zijn hoop ik het beste voor Nintendo en de Revolution. Maar ben bang dat ze het dan gaan afleggen.

Waarom? Nou als een game word gemaakt voor de XBOX 360 of PS3 en die komt ook naar de Cube moeten ze die behoorlijk veranderen als de XBXO 360 en PS3 echt zoveel sterker is.
  • Maar je kan de revolution ook aansluiten op een monitor :)
  • Ga eens na dat de Revolution games veel mooier worden dan die van de Xbox, think Halo 2,5. Dat is ongeveer wat je nu ziet met bijv. DoA4, misschien is zo een beeldkwaliteit wel genoeg.

Ga eens na wat die HD optie voor een rekenkracht slurpt ! Het vergroot de resolutie, waardoor Anti-Aliasing 927 keer zoveel power vereist, same goes voor texture resolutie enz.

Trouwens, ik heb zelf niet eens een HD Televisie, bijna niemand heeft zo`n unit, en een tv koop je niet om de 5 jaar. Dat HD tijdperk duurt volgens mij nog 2956 jaar, in Europa althans. En je gaat me niet vertellen dat je gamed op een PC monitor van een miezerige 17 inch……..vanaf de bank.
  • Integenstelling tot M$ en Sony niet, maar hell, ik geloof dat Nintendo wel de enige is die het meeste winst maakt.
  • Wat ik al eerde zei, iedereen die nog denkt dat de graphics gelijkwaardig aan de X360 of PS3 gaat worden moet s nadenken over de grootte van de 3 consoles. De Revolution is beduidens de kleinste dus er kan veel minder in en dus minder ruimte voor grote processoren of chips en dus kunnen we niet verwachten dat het beter of net zo goed gaat worden. Of ze moeten bij Nintendo fantastisch veel geld hebben gestopt in alle chips en processoren om ze stukken kleiner te krijgen dan die van de concurrentie.
  • En jullie kraken dat connectivity gebeuren nu wel af, maar kijk eens waar Sony nu oppeens mee aankomt?: Juist connectivety met de PS3 en PSP…

Ik heb vertrouwen in Nintendo !!!!!!

Weet je nog hoe het gaat met de connectivity tussen de GBA en Cube? Dat was niet bepaald spetterent. Een voordeel van de DS en Revolution is dat ze beide draadloos zijn, waardoor je niet meer van die connectivity kabels hoeft te kopen.
    Ze hebben het trouwens niet over de connectivity, maar over het verzinsel dat de DS een controller van de revolution is. En dat dat afgekraakt word lijkt me logisch.
  • Dat is zeker waar, tuurlijk, maar op het gebied van AI lopen ze vér achter. Het duurt volgens mij nog een hele poos wanneer er games komen met én indrukwekkende graphics, én geluid, én interactie(wat tegenwoordig een prioriteit is), en daarnaast ook nog eens gameplay en goede AI.
  • Maar Sony blaast dat connectivity gedoe (nog)niet zo op als Ninty.
  • Nintendo heeft toch altijd al gezegd dat ze niet gaan voor de krachtigste console…

En jullie kraken dat connectivity gebeuren nu wel af, maar kijk eens waar Sony nu oppeens mee aankomt?: Juist connectivety met de PS3 en PSP…

Ja maar sony en ms komen met een ander soort connectivity.
    Multi media connectivity, dus muziek, films, internet, etc.
    Nintendo kwam met crap als connectivity voor zelda en FF CC.
    Dat zijn twee verschillende dingen.
  • Nintendo heeft toch altijd al gezegd dat ze niet gaan voor de krachtigste console…

En jullie kraken dat connectivity gebeuren nu wel af, maar kijk eens waar Sony nu oppeens mee aankomt?: Juist connectivety met de PS3 en PSP…

• Houd er rekening mee dat het 35 keer beter dan de ps2 niet alleen ten goede hoeft te komen een de graphics. Denk aan het aansturen van AI, Interactie met de omgeving etc :)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren