1. revolution veel zwakker dan x360 en ps3

Re: revolution veel zwakker dan x360 en ps3

hoe dan ook, hij iis wel de mooiste van de 3, net foto ervan gezien op IGN forum
  • Ik las net een artikel van een of ander Amerikaanse site die melden dat de Revolution voor developers makkelijker is dan de concurrentie. In hoeverre dit waar is, is nog maar de vraag natuurlijk. Kosten zouden dan dus lager liggen en games zouden sneller worden gemaakt. Dat stemt toch nog een beetje hoopvol

Ik las juist dat de REV haast onmogelijk zal zijn om voor te bouwen.

Na wat ik van de PS3 en Xbox heb gezien moet de REV minstens de helft daar van kunnen opbrengen en innovatief zijn anders kunnen ze het wel shaken.
    Wat mensen vergeten is dat SONY en MS op grafischgebied met hun huidige next gen games zitten op wat je 'toppunt Xbox' kunt noemen. (PS3 gaat er zelf voorbij)
    Dus de volgende games worden alleen maar beter.

Ninty moet echt mee kunnen komen, want like it or not het grootste deel van de markt wil super gfx.
    Een grootdeel van de markt wil mooie games waar ze zo in kunnen stappen, zie EA>
    Dus zal men sneller een PS3 of Xbox 360 ophalen alleen al om de gfx. (Zo is het deze generatie ook gegaan)

MS heeft al de online stijd gewonnen imo, want je kan alles maar dan ook alles aansluiten op je Xbox 360. (Zelfs de PSP en Ipod)
    Sony heeft iets vergelijkbaars, maar we weten hoe sony en online is. (En Sony's eigenmerk policy, mensen met een digi cam van Sony begrijpen me)
    Nintendo moet vanavond met zoiets groots en baanbrekends komen anders is de stijd al gestreden.

Dit is em toch?
  • Ik ga voor zowel de PS3 als de Xbox 360.
    De rev moet ik nog zien, als het een teleurstelling is dan hoeft het voor mij niet meer. Vermaak me donders goed met mijn SNES.

Ik ben wel over dat download gedoe te spreken. Dat lijkt me wel vet, weer ff die old-timers spelen. Alleen zal je wel moeten betalen voor 3rd party games.

Oldtimers speel ik wel op me NES, SNES en N64.
    Niks voor mij dus.

Maar als je die niet hebt ;) Dan is het wel ideaal natuurlijk. Alleen vind ik het toch een beetje onnodig want er zijn al veel poorts op de GBA en op de DS zullen er ook nog wel veel verschijnen. Maar je kan ook Cube-games downen als ik het zo bekijk en dat is wel een + punt.

Edit : @ Il21

Betere pics? Post ze! :P
  • Tja, het is een beetje de vraag in hoevere we dit nu moeten opvatten. Als we kijken naar rekenkracht, dan zou de PS2 ook mee moeten kunnen met XBox en Cube, terwijl dit niet het geval is. De Xbox zou ook duidelijk sterker moeten zijn dan de GameCube, maar bij goede developers zie je dit niet (Zelda, Mario, Metroid, Resident Evil; allemaal minstens zo mooi als de mooiste Xbox game).

Ik las net een artikel van een of ander Amerikaanse site die melden dat de Revolution voor developers makkelijker is dan de concurrentie. In hoeverre dit waar is, is nog maar de vraag natuurlijk. Kosten zouden dan dus lager liggen en games zouden sneller worden gemaakt. Dat stemt toch nog een beetje hoopvol :P

Toch hoop ik dat de Revolution grafisch niet te ver achter blijft op de concurrentie. ZOals ik al zei liet de Xbox360 grafisch dingen zien die niet indrukwekkend waren, dus ik hoop dat de Revolution dit minstens kan bijbenen.
  • Ik ga voor zowel de PS3 als de Xbox 360.
    De rev moet ik nog zien, als het een teleurstelling is dan hoeft het voor mij niet meer. Vermaak me donders goed met mijn SNES.

Ik ben wel over dat download gedoe te spreken. Dat lijkt me wel vet, weer ff die old-timers spelen. Alleen zal je wel moeten betalen voor 3rd party games.

Oldtimers speel ik wel op me NES, SNES en N64.
    Niks voor mij dus.
  • Aan de andere kant kan dit ook marketing zijn..ff de verwachitngen verlagen. Maar Nintendo en markteting gaan niet echt samen, dus zal wel niet..

Heb zoiezo al besloten voor de ps3 te gaan. Of ik ook de revo koop? we zullen zien vanavond
  • innovatie is waar nintendo over opschept, dit is wat er in de revo moet zitten. Dat download gedoe klinkt leuk, maar is niet genoeg. Ik ben heel beniewd, maar tegelijkertijd bang voor een teleurstelling.

Ik ook, mijn vertrouwen in de Revoltion wordt steeds kleiner. Ik hoop dus ook echt dat Nintendo vanavond alle wantrouwen in een zucht omver blaast. Ik mag niet teleurgesteld raken want als zelfs ik al teleurgesteld raak…
  • Als nintendo vanavond niet met iets echt innovatiefs komt (wat nog leuk werkt ook) gaan ze het echt moeilijk krijgen. Echte nintendo fans zullen hem vast wel kopen maar daar zal het dan ook bij blijven.

Wat natuurlijk ook kan is dat ze hem belachelijk goedkoop maken. Zo spreken ze toch nog een breed publiek aan.

Dat is zeer zeker een troef. Ik vind dat de PS3 zeer mooie graphics tovert, maar als het ding meer dan €500,- gaat kosten, dan houd ik het voor gezien. Het moet wel leuk blijven…..

Na wat ik gezien heb verwacht ik iets tussen de 400 en 500 euro.

Dat wordt dus ook bedoeld met dat opscheppen. Volgens Sony gaat de PC pas over drie jaar zover zijn als de PlayStation 3. Dan lijkt het mij niet vreemd als dat ding ook gruwelijk duur wordt, toch? Dus of Sony schept op, of de PS3 wordt zeer prijzig.
  • We moeten idd maar niet al te veel verwachten…. maar je weet nooit ;)
  • dit komt van ign dus ik ga er gewoon vanuit dat de revo zwak is vergeleken met de rest.

innovatie is waar nintendo over opschept, dit is wat er in de revo moet zitten. Dat download gedoe klinkt leuk, maar is niet genoeg. Ik ben heel beniewd, maar tegelijkertijd bang voor een teleurstelling.
  • Als nintendo vanavond niet met iets echt innovatiefs komt (wat nog leuk werkt ook) gaan ze het echt moeilijk krijgen. Echte nintendo fans zullen hem vast wel kopen maar daar zal het dan ook bij blijven.

Wat natuurlijk ook kan is dat ze hem belachelijk goedkoop maken. Zo spreken ze toch nog een breed publiek aan.

Dat is zeer zeker een troef. Ik vind dat de PS3 zeer mooie graphics tovert, maar als het ding meer dan €500,- gaat kosten, dan houd ik het voor gezien. Het moet wel leuk blijven…..

Na wat ik gezien heb verwacht ik iets tussen de 400 en 500 euro.

Maar idd zoals men zegt als Ninty niet met iets super innovatiefs komt dan kan het erg moeilijk worden voor Ninty.
    Met iets echt innovatiefs bedoel ik eigenlijk niets minder dan het heruitvinden van gamen.
    Tenminste als de specs allemaal kloppen etc.
  • We zullen zien. Totdat de officiele specs naar buiten komen kun je er toch weinig over zeggen.

De Cube vind ik zelf best een klein krachtpatsertje hoor. Dus ik denk niet dat de Revo veel zwakker zal zijn dan de Xbox 360 of de PS3. Daarmee zouden ze zichzelf flink in de vingers snijden.

• En laten we hopen dat dat niet gebeurd ^^D

Greetz

• Ik koop hem toch, het N-bloed stroomt al vanf m'n geboorte door mijn aders :P Maar ik had toch wel op wat krachtigers gehoopt.
  • In een formaat van kleiner dan 3 dvd doosjes past niet zoveel grafische kracht als in het formaat van de X360. Dan mogen ze nog wel dezelfde partners hebben maar dat zegt dan natuurlijk niks.

Wat Marcel zegt is waar. Als de Revolution inderdaad tegen gaat vallen en de console onderdoet voor de X360 en PS3 dan is Nintendo met recht DOOMED. Dan kopen echt alleen de fans nog de console en laat de mainstream het ding geheel links liggen.
  • Nintendo heeft nooit over kracht opgeschept.
    Nintendo moet het van innovatie hebben.
    ALS het ze lukt om iets echt innovatiefs te brengen wat ook nog goed uitgewerkt is dan maakt het niet uit wie de sterkste console heeft.
    Maar lukt dit niet, blijkt het WEER gebakken lucht te zijn, dan is het een klap die Ninty misschien niet kan verwerken.

Ja, ze moeten wel met wat komen natuurlijk. Ze moeten met iets krachtigs komen, iets in graphics, innovatie, want Sony en Xbox zijn grootmachten. PS3 blijft gewoon sterk, Xbox 360 kan alleen maar sterker worden dan de Xbox dus ja. We zullen zien vanavond.

We weten ook dat de PSP veel krachtiger is dan de DS….
    Twee a Drie keer krachtiger dan Zelda: Twilight Princess….

Er zijn meerdere interpretaties (6)
  • Ik ben wel over dat download gedoe te spreken. Dat lijkt me wel vet, weer ff die old-timers spelen. Alleen zal je wel moeten betalen voor 3rd party games.
  • Nintendo heeft nooit over kracht opgeschept en heeft het nooit van kracht moeten hebben.
    Nintendo moet het van innovatie hebben.
    ALS het ze lukt om iets echt innovatiefs te brengen wat ook nog goed uitgewerkt is dan maakt het niet uit wie de sterkste console heeft.
    Maar lukt dit niet, blijkt het WEER gebakken lucht te zijn, dan is het een klap die Ninty misschien niet kan verwerken.
  • Ik ben ervan overtuigd dat hij ongeveer het zelfde zal zijn als de Xbox360, aangezien ze dezelfde partners en contracten hebben als het gaat om Processor en Grafische kaart. Beide hebben contracten voor de IBM Power pc processors als ik het goed heb en de contracten voor een speciale grafiche Chip van ATI zijn ook het zelfde. Als er 1 console afwijkt van de rest qua kracht, zal het de PS3 zijn (Positief of negatief bedoeld). Het is nog steeds maar gissen, want Nintendo schept niet graag op.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren