1. revolution veel zwakker dan x360 en ps3

Re: revolution veel zwakker dan x360 en ps3

hoe dan ook, hij iis wel de mooiste van de 3, net foto ervan gezien op IGN forum
  • Het is natuurlijk hoe je het uitlegt. Ik ben ervan overuigd dat de Revolution een stuk minder krachtig wordt dan de Xbox 360 en de PS3 maar niet met dit verschil. Zoals ik iemand anders al had horen zeggen is Nintendo erg terughoudens en reeel over de kracht van haar nieuwe consoles en willen Microsoft en Sony het nog wel s mooier zeggen dan dat het is. Dat was de vorige generatie ook al toen alledrie de bedrijven de polygooncount vermelde en dat de GameCube flink het onderspit delvde. De reden toen was dat Nintendo het had over het aantal polygonen die gebruikt konden worden tijdens een daadwerkelijk in actie zijnde spel en Microsoft en Sony niet.

Zoiets zou nu natuurlijk ook aan de hand kunnen zijn al ben ik daar n iet zeker van. Ik denk, meld het alleen even voordat er allemaal kinderen gaan lopen huilen ;)
  • Eerst zien dan geloven.
  • nog maar 1 redding, hij MOET echt innovatief zijn, of anders geloof ik de ' nintendo is doomed' verhalen..

18:00 het antwoord
  • Tja, ik moet het nog maar even zien. Nintendo schept over het algemeen niet op over kracht enz. Laten we wel wezen, Microsoft kan nog zo vaak zeggen dat de Xbox360 15 keer zo sterk is, maar als de games er nauwelijks beter uitzien dat de beste XBox games, dan doe je toch iets fout. Ik zie liever de games dan de specs.
  • Ik had echt gedacht dat ie qua power ongeveer gelijk zou zijn aan de 360 maar dit…..
  • E3 2005: Revolution Details Emerge
    Two-to-three more times powerful than GameCube.
    by Matt Casamassina
    May 17, 2005 - New details regarding Nintendo's next-generation console, codenamed Revolution, have started to sprinkle onto the Internet. The machine, which will be revealed during Nintendo's pre-E3 2005 show on Tuesday morning in Los Angeles, will sport a slick, black design and a front blue light.

Revolution will be "two-to-three times more powerful than GameCube," according to Nintendo, which also acknowledges that the next-generation race isn't solely about new technologies. By contrast, Microsoft's Xbox 360 console is 13-15 times more powerful than the first, according to the publisher. And Sony says it's PlayStation 3 is roughly 35 times more powerful than PlayStation 2.
    Nintendo also revealed that using Revolution's new Wi-Fi connection, gamers would be able to go online to a free gamer-matching service. Interestingly, in a move similar to Microsoft's Xbox Live Arcade service, Revolution users will be able to download classic and new Nintendo games over the Internet. Nintendo cited such examples as Donkey Kong and Super Mario Sunshine, which suggests that Revolutionaries could have access to games for all the publisher's previous consoles.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren