Re: Rollercoaster tycoon 3
-
bjorntju Een GTX 460m (die jij dus hebt) moet het makkelijk aankunnen. Dus dat moet geen probleem zijn. -
BrutalGamer Inderdaad probeer het gewoon. -
Jolijt Beetje nutteloos topic, maar ik denk dat dit wel zou moeten lukken.
Maar als je de game en dit systeem al hebt, waarom probeer je het dan niet gewoon? -
Idol Weet iemand als ik een park van 150 x 150 maak, volledig gethematiseerd en druk bezocht word, ik een lage framerate ga krijgen. waardoor het spel gaat haperen?
dit zijn mijn specs:
System Manufacturer: ASUSTeK Computer Inc.
System Model: G73Sw
BIOS: BIOS Date: 02/10/11 21:37:36 Ver: 04.06.03
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-2630QM CPU @ 2.00GHz (8 CPUs), ~2.0GHz
Memory: 8192MB RAM
Available OS Memory: 8170MB RAM
Page File: 1836MB used, 14500MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: Using System DPI
System DPI Setting: 120 DPI (125 percent)
DWM DPI Scaling: UnKnown
DxDiag Version: 6.01.7601.17514 32bit Unicode
————
DxDiag Notes
————
Display Tab 1: No problems found.
Sound Tab 1: No problems found.
Sound Tab 2: No problems found.
Input Tab: No problems found.
——————–
DirectX Debug Levels
——————–
Direct3D: 0/4 (retail)
DirectDraw: 0/4 (retail)
DirectInput: 0/5 (retail)
DirectMusic: 0/5 (retail)
DirectPlay: 0/9 (retail)
DirectSound: 0/5 (retail)
DirectShow: 0/6 (retail)
—————
Display Devices
—————
Card name: NVIDIA GeForce GTX 460M
Manufacturer: NVIDIA
Chip type: GeForce GTX 460M
DAC type: Integrated RAMDAC
Device Key: Enum\PCI\VEN_10DE&DEV_0DD1&SUBSYS_20481043&REV_A1
Display Memory: 4063 MB
Dedicated Memory: 1503 MB
Shared Memory: 2559 MB
Current Mode: 1920 x 1080 (32 bit) (60Hz)
Monitor Name: Generic PnP Monitor
Monitor Model: HSD173PUW1
Monitor Id: HSD06A5
Native Mode: 1920 x 1080(p) (59.686Hz)
Output Type: Internal
Driver Name: nvd3dumx.dll,nvwgf2umx.dll,nvwgf2umx.dll,nvd3dum,nvwgf2um,nvwgf2um
Driver File Version: 8.17.0012.8026 (English)
Driver Version: 8.17.12.8026