1. R.U.S.E.

Re: R.U.S.E.

Ok, bedankt. Als het goed is komt hij deze week beschikbaar voor niet PS-plus leden, dan ga ik hem zeker proberen. Volg de game al heel lang omdat het voor mijn gevoel echt iets vernieuwends is.
  • Ok, bedankt. Als het goed is komt hij deze week beschikbaar voor niet PS-plus leden, dan ga ik hem zeker proberen. Volg de game al heel lang omdat het voor mijn gevoel echt iets vernieuwends is.
  • GamesTM:

    R.U.S.E. – 8
  • Jup, ik heb de demo level gespeeld en ik moet zeggen voor een rts op een console speelt dit best lekker. Het is eerst even wennen hoe de controls zijn maar als je het eenmaal door hebt is het een leuk spel/demo
  • GamesTM:

    R.U.S.E. – 8

    Iemand die de game al gespeeld heeft? Demo is er dacht ik voor PS Plus gebruikers.
  • Ben ook blij dat het een keer deze setting heeft en deze feel, normaal hou ik niet echt van RTS games, maar deze trok mij meteen.

    @ Mind: Ardennen offensief is mijn favo uit je lijstje, tactisch erg leuk.
  • Ik ben erg fan van het genre maar games als Halo Wars en de latere C&C's vind ik niet realistisch genoeg. Normaliter vind je deze games enkel op de PC. Dood en doodzonde! Zo zou ik graag Total War spelen maar mijn PC trekt dit simpelweg niet en op de console zijn dergelijke titels gewoon niet te doen.

    Als Ubisoft verstandig is dan zetten ze de volgende levels in het spel:
    Ardennen offensief
    Operation Market Garden
    Slag om Stalingrad
    Met Chiang Kai-shek tegen Japan
    Seabatlle Midway
    Iwo Jima

    Tot nu toe hebben ze echter nog geen grote steden laten zien. Het wordt voor mij echt interessant als je een stad als Stalingrad kan belegeren/omsingelen met de juiste strijdkrachten. R.U.S.E. 2 mogen ze van mij rond 1800 laten plaatsvinden. Met Napoleon het brandende Smolesnk binnenvallen is een droom :)
  • Video overzicht gametrailers
    Tunesia demo part I
    Tunesia demo part II
    Radio Silence
    Deciphering
    GDC interview
  • RTS-games op een console werken gewoon niet naar mijn mening. Gelukkig word de game ook op de PC uitgebracht. Hopelijk werkt dit wel wat soepeler want ik vind deze game namelijk razend interessant! Misschien wel een Company of Heroes beater!

    Ergens ben ik het wel met je eens, maar toch blijven ontwikkelaars het proberen. In de afgelopen maanden hebben we al verschillende games voorbij zien komen, die allemaal een beetje hun eigen methode gebruikten.

    Endwar (voice command)
    Halo Wars (Actie-RTS zonder diepgang, maar wel toegankelijk)
    Red Alert 3 (popcorn actie, helaas met limieten) - Muis/toetsenbord support aanwezig
    StormRise: 3D RTS met diepgang - in combinatie met de controls een erg lastige game naar het schijnt,

    Toch geef ik het op zich wel een kans. Ik heb op de PS1 ook C&C en Red Alert gespeeld. Daar was ook een vrij ingewikkeld systeem bedacht, maar het werkte wel. Natuurlijk niet zo goed als muis/toetsenbord, want die combo is gewoonweg sneller dan een controller.

    Persoonlijk denk ik dat ze in de toekomst wel meer kunnen op de console, met meer ondersteuning van muis/toetsenbord of anders voice command.
    Klopt ik merk wel dat ze creatief bezig zijn om de besturing van strategie games op consoles wat makkelijker te maken. ^_^
  • RTS-games op een console werken gewoon niet naar mijn mening. Gelukkig word de game ook op de PC uitgebracht. Hopelijk werkt dit wel wat soepeler want ik vind deze game namelijk razend interessant! Misschien wel een Company of Heroes beater!

    Ergens ben ik het wel met je eens, maar toch blijven ontwikkelaars het proberen. In de afgelopen maanden hebben we al verschillende games voorbij zien komen, die allemaal een beetje hun eigen methode gebruikten.

    Endwar (voice command)
    Halo Wars (Actie-RTS zonder diepgang, maar wel toegankelijk)
    Red Alert 3 (popcorn actie, helaas met limieten) - Muis/toetsenbord support aanwezig
    StormRise: 3D RTS met diepgang - in combinatie met de controls een erg lastige game naar het schijnt,

    Toch geef ik het op zich wel een kans. Ik heb op de PS1 ook C&C en Red Alert gespeeld. Daar was ook een vrij ingewikkeld systeem bedacht, maar het werkte wel. Natuurlijk niet zo goed als muis/toetsenbord, want die combo is gewoonweg sneller dan een controller.

    Persoonlijk denk ik dat ze in de toekomst wel meer kunnen op de console, met meer ondersteuning van muis/toetsenbord of anders voice command.
  • G.R.A.W.
    H.A.W.X.
    R.U.S.E.
    S.H.I.T. N.A.M.E.S. Ubisoft…

    'Stoere' afkortingen gebruiken die lekker klinken en pas later de woorden ervoor te zoeken is N.I.E.T. cool Ubisoft.

    Super Huge Interesting Tits by Ubisoft. Kijk dan zal een naam niet boeien…
  • RTS-games op een console werken gewoon niet naar mijn mening. Gelukkig word de game ook op de PC uitgebracht. Hopelijk werkt dit wel wat soepeler want ik vind deze game namelijk razend interessant! Misschien wel een Company of Heroes beater!
  • Ik vind RTS-games nooit leuk op de playstation. Maar dit concept spreekt me wel aan!
  • Lijkt mij erg boeiend!
  • In de nieuwe OPM staat een preview, ik kon deze game helemaal niet
  • Mmmm ik weet het nog niet… :roll:
  • Ubisoft heeft aangekondigd dat het door Eugen Systems ontwikkelde R.U.S.E. gaat verschijnen in het fiscale jaar 2009/2010.


    Developer: Eugen Systems
    Publisher: Ubisoft
    Genre: RTS

    Officiele website

    We hadden kunnen verwachten dat in het kielzog van Halo Wars we meerdere RTS-games voor de consoles (en in het geval van R.U.S.E. ook voor de PC) zou verschijnen. Ontwikkeld door Eugen Systems (Act of War: Direct Action), zal ook R.U.S.E. controls bevatten geoptimaliseerd voor de consoles.


    Het officiële persbericht:

    R.U.S.E. is a one-of-a-kind real-time strategy game that allows players to bluff their enemies to lead their nation to victory, controlling the action using views that range seamlessly from the heart of the battlefield to the full theatre of war. Players will be plunged into the action thanks to the exclusive IRISZOOMTM Engine which offers an intuitive interface that allows for smooth, rapid transitions from a birds-eye view of the entire conflict, down into the heat of the battle and vice versa.

    "With R.U.S.E., Ubisoft is once again shaking up a genre, offering an RTS with a twist that will thrill gamers,” said Tony Key, senior vice president of sales and marketing at Ubisoft. "Ubisoft is known for innovation and R.U.S.E. continues that tradition, offering the most immense and detailed maps ever seen in an RTS. Players can explore the maps using IRISZOOM Engine, which provides an aerial, smooth interaction unlike anything ever seen before.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren