1. Sitecom WL-366 Probleem

Re: Sitecom WL-366 Probleem

Sinds kort heb ik een sitecom WL-366 gekocht en deze aangesloten op mijn glasvezel verbinding. Deze router doet het perfect. Alleen als ik deze een tijd niet gebruik bijvoorbeeld nu sinds het kerst weekend niet is gebruikt loopt de router als het ware gewoon vast. Ik doe mijn computer aan en hij krijgt geen internet maar een leuk geel uitroep tekentje bij het gedeelte netwerk rechts onder in beeld. Hij zegt: Er is een probleem gevonden en kan niet worden op gelost. Ok leuk maar hebben we niks aan. Ook doet mijn playstation het dan ook niet op mijn netwerk en mijn telefoon ook niet. Ik probeer de router te resetten door de knop 12-15 seconden ingedrukt te houden maar daar reageert de router niet op. Vervolgens moet ik de stekker eruit halen en er weer in doen en doet deze het daarna weer perfect. Onder het gebruikt is de verbinding nog nooit weg gevallen. Een firmware update zit er niet in want deze kan is er niet op de officiele sitecom website. Iemand enig idee wat ik zou kunnen proberen of gewoon deze terug naar de winkel brengen?
  • Sinds kort heb ik een sitecom WL-366 gekocht en deze aangesloten op mijn glasvezel verbinding. Deze router doet het perfect. Alleen als ik deze een tijd niet gebruik bijvoorbeeld nu sinds het kerst weekend niet is gebruikt loopt de router als het ware gewoon vast. Ik doe mijn computer aan en hij krijgt geen internet maar een leuk geel uitroep tekentje bij het gedeelte netwerk rechts onder in beeld. Hij zegt: Er is een probleem gevonden en kan niet worden op gelost. Ok leuk maar hebben we niks aan. Ook doet mijn playstation het dan ook niet op mijn netwerk en mijn telefoon ook niet. Ik probeer de router te resetten door de knop 12-15 seconden ingedrukt te houden maar daar reageert de router niet op. Vervolgens moet ik de stekker eruit halen en er weer in doen en doet deze het daarna weer perfect. Onder het gebruikt is de verbinding nog nooit weg gevallen. Een firmware update zit er niet in want deze kan is er niet op de officiele sitecom website. Iemand enig idee wat ik zou kunnen proberen of gewoon deze terug naar de winkel brengen?
  • 1: ik betaal altijd al mijn tekeningen.
    2: ik heb nieuwe gehaald en werkt tot dusver perfect dus probleem
    Opgelost!
  • Ik heb thuis een sitecom wl - 608 BL en nooit problemen mee maar als je playstation het ook niet doet dan ligt het echt aan je router

Oplossing 1. Je rekening betalen
    Oplossing 2. Alles uitzetten (router) kijken als het dan nog niet lukt
    proberen met een LAN kabel
    Oplossing 3. Als je nog een andere router hebt kijken of het daaran ligt
    (in combinatie met glasvezel snap je)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren