1. Forum
  2. Slechte service SONY RMA

Re: Slechte service SONY RMA

Dit hoort hier niet.
  • Dit hoort hier niet.
  • Zo….. daar zijn we weer.



    Na in eerste instantie ergens via googlein een sub rubriek mn beklag te hebben gedaan, nu maar even boven aan posten….



    Ik ben nu ongeveer al 6 weken bezig om mijn playstation thuis te krijgen.

    Dit komt omdat ik gebruik heb gemaakt van de garantie regeling die Sony je bied, wanneer je officiele garantie is verlopen.

    Je maakt 150 Eutjes over naar ze, en je krijgt een "nieuwe" Playstation opgestuurd.



    Teminste…..dat zeggen ze!!!



    Ik heb nu in 1 jaar tijd 4 verschillende Playstations ontvangen en weer retour gestuurd, en ik zit nu op mijn 5e te wachten!


    Alleen het de service word alleen maar erger en erger!!

    Voor dat ik mijn laatste PS terug heb gestuurd, heb ik contact opgenomen met de helpdesk om daat toch mijn beklag te doen…Dit verhaal werd begrepen, en ze zouden overleggen wat ze mij ter compensatie aan konden bieden voor het ongemak.

    Ik zou de volgende dag terug gebelt worden………maar helaas…dat werd ik niet…

    Zelf maar weer contact opgenomen, om te horen dat ik ipv de 60GB die ik had, een 160GB mocht kiezen, of de 60GB met een spel…



    Deze aanbieding kreeg ik ook al toen ik voor de 1e keer mijn PS terug stuurde!! dus een extra dag voorbij…en niet opgeschoten….



    Omdat ik niet WEER een kappotte 60GB wil ontvangen….toch maar gekozen voor de 160 GB, dit alleen in de hoop dat het model beter is, want het geheugen heb ik helemaal niet nodig…ik krijg de 60GB niet vol….



    Ik mijn kappote PS3 ingepakt en opgestuurd…en ondertussen ergens op dit forum mijn frustratie geuit over de service….en jawel…..een telefonische reactie met de volgende mededeling:



    Ze hgadden ondertussen mijn PS3 ontvangen…maar in 100.000 stuken!?!?!?

    Hier moeten ze normaal gesproken 150 eutjes voor rekenen…maar omdat ik al zoveel problemen had gehad…zouden ze dit door de vingers zien, en bij het hoofdkantoor van Sony neer leggen wat ze me als extra konden bieden voor alle problemen…maar…..wel een week wachten…..



    na een week wachten….geen reactie…..

    Zelf maar weer contact opgenomen….nee nog geen reactie gehad van het hoofdkantoor….zodra ze iets weten bellen ze me!

    en jawel…de volgende dag…goh toevallig zeg…bericht binnen van het hoofdkantoor…



    met de volgende mededeling:

    Ik hoef geen 150 euro te betalen voor de kapot ontvangen PS3!!!



    DUHHHHHHH dat snap ik….ik heb een kapotte PS3 met een intacte behuizing opgestuurd naar Sony…daar ontvangen ze hem in 100.00 stukjes….dan ligt volgens mij de schuld bij hettransport bedrijf?? die accepteren de verpakking…en garanderen dan dus ook een goede kwaliteit vervoer!

    En daarbij….hij was toch al kapot!! wat wil je met een kapotte PS3 doen SONY?? inpakken en weer naar de volgende sturen?? net zoals elke keer ik een kapotte ontvang??



    Maar ja…weer een week verder dus, en nog steeds dezelfde nutteloze aanbieding als ik 5 weken gelden al had…..

    Ik zeer boos en telleur gesteld akkord gegaan met de verzending van de 160 GB…vorige week dinsdag een berichtje ontvangen dat hij verzonden is…..



    En tot mijn grote verbazing….naja…die verbazing is er niet meer snel bij de slechte service van Sony, is hij nog steeds niet binnen gekomen!



    Dus gisteren weer contact opgenomen met de geweldige helpdesk van Sony….hij moet vandaag of morgen binnen komen hoor…



    Mogen jullie 3 keer raden:………



    Juist!!! nog steeds niet binnen!!



    Het blijkt voor Sony zo ontzettend moeilijk te zijn om een netjes betalende klant, en NIEUWE PS binnen een schappelijke 2 weken op te sturen!!



    ondertussen zit ik al meer dan 6 weken zonder PS!

    Gelukkig heb ik nog wel een sociaal leven en draait niet de hele wereld om een PS3, maar ik vind dat wanneer je een apparaat koopt van destijds €599,- en daaroverheen nog eens €150 voor de "buiten de garantie" PS je wel mag verwachten dat je een nette en fatsoenlijke afhandeling bij problemen kan verwachten….



    En die afhandeling is ver heeel ver weg te zoeken!



    Het gaat mij niet om een extra gratis game…maar een " sorry "vanuit Sony zou wel op zijn plaats zijn!



    Conclusie….



    Waneer je PS buiten de garantie kappot is…ga lekker naar de winkel en koop daar voor €50 eutjes meer een nieuwe…dan kun je lekker de slechte service van SONY overslaan!
  • Easy on the Capslock!

    Je kunt je beklag kwijt in de bestaande PS3 topics. Ik snap dat het vervelend is, maar een klaagbrief is nou niet echt een apart topic waard.
  • er wordt voor zover ik weet altijd vermeld dat je een gereviseerde console krijgt.

    en wtf moeten al die spaties daar 0_0

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.