1. slotje

Re: slotje

Tja, misschien een monteur dan inschakelen??
  • Tja, misschien een monteur dan inschakelen??
  • ohh man echt bedankt het werkte !!! ik had mn datum verandert voor adobe premiere pro (moest videopresentatie maken) en nu doet die het
    tnx man
  • dit probleem gaat kennelijk niet over want het is nogsteeds niet weg.. alles heeft niet geholpen

alleen nu geeft die aan als ik probleem oplossen doe dat er iets fout is met het host bestand ik weet dus niet wat dit is, alleen hij zegt zelf of ik het wil verwijderen en dan doe ik jah en start msn op en dan wil ik inloggen enw eer hetzelfde en weer die fout met dat host

weet iemand wat dit bestand inhoud?

Ik heb precies hetzelfde probleem ook pas gehad, zelfs na het opnieuw installeren ervan en systeemherstel bleef het aanhouden. De fout hiervan was bij mijn te zoeken door met de datum van de computer te kloten (Klote serials :P ). Paar keer weer de juiste datum neer te zetten en restarten, worked for me.

Anders moet je even googelen met de foutcode;
    http://www.msnfanatic.com/articles/solv ... 0-444.html
    http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=29886
    http://spaces.msn.com/members/messenger ... 1070.entry
  • dit probleem gaat kennelijk niet over want het is nogsteeds niet weg.. alles heeft niet geholpen

alleen nu geeft die aan als ik probleem oplossen doe dat er iets fout is met het host bestand ik weet dus niet wat dit is, alleen hij zegt zelf of ik het wil verwijderen en dan doe ik jah en start msn op en dan wil ik inloggen enw eer hetzelfde en weer die fout met dat host

weet iemand wat dit bestand inhoud?
  • masteroffallwars, ik denk dat je gehackt bent via xfire
  • probeer dit anders eens..

klik op Start en klik op uitvoeren
    type regsvr32 softpub.dll klik dan ok
    start MSN Messenger dan weer eens opnieuw op..
  • Ik krijg deze ook regelmatig, het probleem is dan dat hij geen connection kan maken. Wat kan helpen is je Firewall even uitzetten, en dan kijken of je erin komt, lukt het dan wel, dan zal je even de MSN sessie regel moeten wissen.

Wat ook wel eens wilt helpen is je modem erafhalen en opnieuw installeren. Heb ik laatst ook gedaan, en de foutmeldingen zijn zo goed als weg.

Lukt dat ook niet, even een andere versie van MSN proberen. Windows Messenger geeft altijd standaard foutmeldingen, die kan je dus beter ook maar niet gebruiken, die is gewoon verrot. Maar zoek eens 6.2 of 7.0 (als ze nog werken)
  • jah maar deze melding blijft volgensmij.. ik heb diverse meldingen gehad sinds ik van msn gebruik maak.. maar deze heb ik nog nooit gezien en vrienden/kennisen weten ook niet wat dit is
  • Ach, dat gebeurt zo vaak. Ik heb elke week wel gezeik met MSN. Problemen met aanmelden of de melding die jij krijgt, het gebeurt wel vaker :)
  • ik heb alles al geprobeert wat windows of msn voor een raad geven.. dis verbinding nagekeken & reset.. en de help van msn rond gekeken alleen daar word je ook niets wijzer van.. verder weet ik het echt niet wat dit is

trouwens windows messenger heeft hetzelfde probleem en mijn firewall blockeert ze niet ;)
  • Heb je al is geprobeerd om op "problemen oplossen"te drukken, daar staat wat het probleem is en hoe je het eventueel kunt verhelpen..
  • hoi,

ik heb sinds 2 dagen het probleem dat msn messenger 7.5 zich niet meer wil aanmelden, na ongv 3 seconden krijg ik de melding:

ik heb alles al geprobeert
    scannen op virussen, spyware, andere msn erop gezet..

het enigste wat ik nog kan is op webmessenger, alleen dit is tamelijk iritant na een tijdje

weet iemand wat dit is..?? :(

bvd
  • had ik ook last van maar nu werkt het perfect

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.