1. Smackdown VS Raw 2006

Re: Smackdown VS Raw 2006

Hij is wel leuk, alleen er zijn weer niet echt veel backstage mogelijkheden. Je hebt weer de garage brawl, ook heb je nu de backstage brawl(is in een kleine ruimte) en een bar brawl. Erg teleurstellend naar mijn mening. De season mode is wel oké, ook heb je nu een general manager mode, erg vermakelij en barst vol de replay-waarde. Online heb ik nog niet gespeeld, al heb ik al wel gehoord van een vriend(die niet in de buurt woont) dat die zeker de moeite waard is. Verd speelt het wel lekker, de graphics zijn weer van een (net wta hogere) kwaliteit, ook hebben ze een nieuw stamina-systeem: als je veel rent/ aanvalt of zelf aangevallen wordt dan gaat je stamina omlaag, daarna moet je weer rusten om verder te gaan(dit doe je door select in te drukken). Als je uithoudingsvermogen op het minimum zit dan zak je in en dar komt dan ook ene heel vreemd/ontoepasselijk geluidje bij mee. Dit heb ik dan ook gauw uitgezet, speelt een stuk fijner. Het is zeker een vermakelijk spel, ik ben er vast een aardige tijd mee bezig( ook al heb ik alle trofeeen, op één na, al). Al stelt de afwezigheuid van een voledig achtergrond-gebied dat je kan betreden me erg tegen. Helemaal nadat de head-director in ene interview bij IGN had gezegd dat het het dit keer zeker goed uitgewerkt aanwezig zou zijn.
  • Hij is wel leuk, alleen er zijn weer niet echt veel backstage mogelijkheden. Je hebt weer de garage brawl, ook heb je nu de backstage brawl(is in een kleine ruimte) en een bar brawl. Erg teleurstellend naar mijn mening. De season mode is wel oké, ook heb je nu een general manager mode, erg vermakelij en barst vol de replay-waarde. Online heb ik nog niet gespeeld, al heb ik al wel gehoord van een vriend(die niet in de buurt woont) dat die zeker de moeite waard is. Verd speelt het wel lekker, de graphics zijn weer van een (net wta hogere) kwaliteit, ook hebben ze een nieuw stamina-systeem: als je veel rent/ aanvalt of zelf aangevallen wordt dan gaat je stamina omlaag, daarna moet je weer rusten om verder te gaan(dit doe je door select in te drukken). Als je uithoudingsvermogen op het minimum zit dan zak je in en dar komt dan ook ene heel vreemd/ontoepasselijk geluidje bij mee. Dit heb ik dan ook gauw uitgezet, speelt een stuk fijner. Het is zeker een vermakelijk spel, ik ben er vast een aardige tijd mee bezig( ook al heb ik alle trofeeen, op één na, al). Al stelt de afwezigheuid van een voledig achtergrond-gebied dat je kan betreden me erg tegen. Helemaal nadat de head-director in ene interview bij IGN had gezegd dat het het dit keer zeker goed uitgewerkt aanwezig zou zijn.
  • Tja hij is al uit een weekje of 2 en vroeg me af wie hem al heeft en of die online speel??? (6)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren