1. SNK verhuist naar x360

Re: SNK verhuist naar x360

ik hoop van niet, want anders zou het wel jammer zijn.

hoezo zou het jammer zijn? Staan er Atomiswave kasten bij jou in de buurt?

SNK maakt altijd al arcade games. En hebben zover ik weet nog niet een alleen voor de thuismarkt spel gemaakt. Hun spellen komen altijd eerst uit in de arcade hallen en dan pas op een thuissysteem.
  • ik hoop van niet, want anders zou het wel jammer zijn.

hoezo zou het jammer zijn? Staan er Atomiswave kasten bij jou in de buurt?

SNK maakt altijd al arcade games. En hebben zover ik weet nog niet een alleen voor de thuismarkt spel gemaakt. Hun spellen komen altijd eerst uit in de arcade hallen en dan pas op een thuissysteem.
  • SNK-Playmore ontwikkeld nog wel voor Neo Geo (want het is ook SNK's console…); althans, zoiets meen ik wel. ik kan het fout hebben, maar vorig jaar, of het jaar daarvoor kwamen er nog wel NeoGeo spellen uit, als ik het goed heb; iniedergeval op een Neo-Geo-achtige engine in de Arcades.
    niemand maakt meer spellen voor de neo-geo sinds begin dit jaar geloof ik. ze ontwikkelen nu de games voor de atomiswave.
    Dat dacht ik dus ook :)
  • ik hoop van niet, want anders zou het wel jammer zijn.
  • De xbox 360 games worden denk ik ook gewoon weer ports van de atomiswave arcade games.
  • SNK-Playmore ontwikkeld nog wel voor Neo Geo (want het is ook SNK's console…); althans, zoiets meen ik wel. ik kan het fout hebben, maar vorig jaar, of het jaar daarvoor kwamen er nog wel NeoGeo spellen uit, als ik het goed heb; iniedergeval op een Neo-Geo-achtige engine in de Arcades.
    niemand maakt meer spellen voor de neo-geo sinds begin dit jaar geloof ik. ze ontwikkelen nu de games voor de atomiswave.
  • Ben wel benieuwd naar Metal Slug 6 en KoF XI.
  • Mooi dan is King of Fighters iig op de Xbox 360:)
  • Ontwikkelt SNK dan nog voor de Neo Geo?
  • Dit vind ik nou s interessant nieuws. Als ze dan ipv de Neo Geo, de X360 gaan gebruiken om hun nieuwe spellen op te releasen, dan is dat alleen voor het betere, stel je voor…. KOF met mooie graphics, meer gameplay, mooie tussenfilmpjes….wow
  • Lijkt me ook wel logisch. Waarom zou je je spellen op een dode console uit laten komen?
  • http://www.dgs-online.nl/news_display.asp?id=16425

Ik weet niet of dit al langer bekend is, maar ik post het maar even
  • mjah, spellen waar ik geen interesse in heb :P
  • King of Fighters: Maximum Impact.. Metal Slug 3D.. home console games..

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren