1. Sony Party 21/7

Re: Sony Party 21/7

Als je kan kiezen tussen twee consoles waarvan één betere graphics kan produceren, dan zullen de meeste mainstream gamers voor degene gaan die de beste graphics heeft, omdat de meeste third-party games toch op alle consoles verschijnen.
  • hmm… ik denk nog steeds niet dat dat ingame beelden waren… en dat wil ik eerst zien. de filmpjes van FFX waren ook indrukwekkend, maar de ingame graphics vielen mee… dus eerst die zien voor dat ik kan zeggen of de PS3 geweldig is (qua graphics dan) of niet.
  • Ziet er ok uit maar veel zie je niet. Een paar kale gebouwen en 1 robot. Het is te vroeg om iets over te zeggen.

Ah en je hebt LAIR erbij gepost. Die ziet er wel interessant uit, mooi gevormde draken. Wat me wel opvalt met die video's is dat er weinig kleur is. Vooral bruin, grijze tinten. Bij Killzone 2 en I-8 was dat ook zo. Allemaal zo een gritty, kleurloze look.
  • Ik denk dat je dit spel echt in beweging moet zien, om er over te oordelen.
  • Vervolg op ps2 genji
    PS Meeting 2005: Genji PS3 Sequel
    More samurai action is on the way!
    by Jeremy Dunham
    July 21, 2005 - According to Japanese correspondent and man on the floor Anoop Gantayat, Sony Computer Entertainment has announced that it is already working on a brand new installment of its samurai action series Genji for the PlayStation 3. No other details about the game are known thus far, other than developer Game Republic will be reprising its role as the production team.

Expect Anoop to come back later in the day with additional details. So watch this space!

Factor 5 ontwikkelt ps3 game liar
    PS Meeting 2005: Factor 5 Reveals PS3 Game
    Sony to publish brand new dragon game known as Lair.
    by Jeremy Dunham
    July 21, 2005 - More news has come to us from Anoop Gantayat, our inside reporter at the 2005 PlayStation Meeting. As it turns out, a brand new Factor 5-developed PlayStation 3 game known as "Lair" is deep into development and, as Anoop put it, "Has lots of cool looking dragons." Apparently, it will be exclusive to the upcoming system and Sony Computer Entertainment will publish it.

A trailer for the new title was shown to those in attendance and Anoop tells us that he may have it for IGN readers to enjoy later on today. Check back with us then for additional details (and hopefully that trailer) as it becomes available.

Gundam ps3

• IEW. Ik zie jaggies. En dat is niet goed.
  • Mmmm, weinig indrukwekkend….
  • is die sony party nu bezig? of
    volgens mij is die al afgelopen maar ik weet het niet zeker
  • ik vind alleen dat laatste plaatje echt mooi, die close-up van die robot vind ik niet zo mooi. Het herinnert mij een beetje aan Halo 2-achtige Graphics. niet echt veel Next-Gen daar aan, vinnik. Het laatste plaatje ook niet echt (want dit is volgens mij niet in-game)…maar wel meer.
  • is die sony party nu bezig? of
  • Welk spel is dat?
    Project Force
  • De gebouwen zien er lelijk uit.
    De robot ziet er daarintegen wel mooi uit.
  • Welk spel is dat?
    Ziet er wel vet uit :P.
  • cool, ik ben benieuwd
  • Final details have at last surfaced on this year's edition of Sony's big Japanese PlayStation strategy briefing, the PlayStation Meeting. Sony has decided to hold the event on 7/21, four days before Microsoft's Xbox Summit and nine days before the start of the Square Enix party. Whew… it's going to be a busy July if you're in Japan!

The PlayStation Meeting is an annual tradition for Sony. Every year, the company presents awards for top selling games from the previous year and makes a few big announcements. Previous PlayStation Meetings have served as the debut point for games such as Katamari Damacy and Sengoku Musou. Last year's conference saw Ken Kutaragi unveil his now famous chart depicting the unveiling schedule for the PlayStation 3 (still referred to as "Next System" at the time). The company also unveiled Talkman for the PSP and let the Japanese press get a look at the system for the first time.
    Sony has yet to announce what it will show at this year's conference, but the PlayStation 3 will likely make an appearance in some form. The question is, will we get our hands on it? Last year, Sony left the big playable PSP titles like Ridge Racers, Hot Shots Golf and Metal Gear Acid for an early September press conference.

As with the Xbox Summit, the PlayStation Meeting is open to professionals journalists and industry types only. So how are we going to get in? If we can figure out a way to sneak in, we'll be sure and give you a full report.
    miss krijgen we ingame beelden over een paar dagen
  • Tuurlijk niet, het is allemaal voor nog niet eens de helft af. Bij de Gundam demo zijn de physics nog niet geimplementeerd bvb

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren