1. Sony Pre-E3 thread 2012

Re: Sony Pre-E3 thread 2012

Hoop echt op VITA gerelateerd spul… Beetje droog nu
  • Hoop echt op VITA gerelateerd spul… Beetje droog nu
  • Je moet he Pre3 noemen das vet
  • idd de Sony conferenties zijn altijd goed, verwacht wel veel Vita nieuws want dat is nodig anders wordt het helemaal niets.
    Benieuwd of er al iets verteld wordt over de opvolger van de PS3.
  • Sony conferenties zijn altijd goed, zelfs als er geen verassingen zijn. Ik kijk er altijd naar uit. Ik verwacht verder niets. Ik hoop dat de Vita wat leven ingeblazen gaat worden.
  • Vorige jaren heeft Sony mij nooit verrast. Ik ga dus ook niet kijken naar de conference.
    Ik hoop dat er nog wat van The Last Guardian getoond wordt, maar dat zal wel niet.
    Een releasedatum zou ook wel heel mooi zijn.
  • - Sony gaat weer pre-E3 revealen, God of War 4 mogelijk deze week al. Ik verwacht een playable build van die game tijdens E3. Maar het kan ook een Vita God of War game zijn.

- Van Last of Us verwacht ik gameplay.

-Smash Bros game is of een hoax van die Paul Gale, of het wordt een kleine aankondiging. Move support yada dada..

-De Guerrilla game?
  • ik verwacht toch een hoop Vita aankondigingen zoals Monster Hunter en meer info over Assassins Creed en CoD.

GoW IV zou deze week mogelijk aangekondigd gaan worden, dus mss daar dan wat gameplay footage van?
    Op een non-Japanese event? Daar zou ik niet op rekenen ;)
  • Ik hoop op een zelda ! XD Ik hoop op wat dingen voor de Vita.
  • Halo 5 komt exclusief naar de PS3, evenals Super Mario Galaxy 3.
  • ik verwacht toch een hoop Vita aankondigingen zoals Monster Hunter en meer info over Assassins Creed en CoD.

GoW IV zou deze week mogelijk aangekondigd gaan worden, dus mss daar dan wat gameplay footage van?
  • Wat versta je onder floppen? Qua verkoopcijfers zal het niet floppen, maar zoals een GTA4 en RDR zal de fungehalte snel omlaag kelderen. Reviews zullen het weer een 10 geven en na 3 weken geen hond meer die het speelt. Een GTA4 en RDR zie ik als flops wat betreft de kwaliteit.
  • RDR afkraken :( Wat fout..
  • Ik hoop op veel Vita games van Sony. Ze moeten wel! En please wel wat exclusieve shit en niet alleen maar PS3 remote play shizzle…
  • De volgende gen mag opzich wel komen, maar instappen doe ik dan wel over drie jaar ofzo.
  • Ook wellicht wat van Platinum Games. Vanquish 2? Bayonetta 2?
  • Een nieuwe Syphon Filter zou wel wijs zijn. HD heruitgaves van Timesplitters 2 of FP zijn dingen waar ik nog ijdele hoop op heb en wat nieuwe beelden van THPS HD. Meer vraag ik eigenlijk niet.
    Deze post is full of TRUTH!
  • Ik hoop zelf nieuwe aankondigingen voor de vita, de enige leuke game die uit is gekomen is Rayman: Origins.
  • Ik ben zelf nog absoluut niet zat van de graphics van deze generatie. En de gedachte aan Pikmin 3, Metroid, Zelda en al die andere games in PS3 kwaliteit… Yum!

Daar sluit ik me ook wel enigzins bij aan. Ik verwacht dat de Wii U wat krachtiger is en beter in staat is tot AA dan de PS3. En zowieso meer ram, dat is toch wel goed te doen. Uncharted, God of War III (bij vlagen) of Killzone 2/3 beelden met lichte upgrades in de typische Nintendo settings kunnen echt wel een dikke wow factor hebben.
  • Blijft een apart volk…
  • Ik denk dat na de E3 heel wat meer plus-subscribers gaan komen.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren