1. Specs GPU van ATI voor in de XBOX360

Re: Specs GPU van ATI voor in de XBOX360

De Proccesor(CPU, The "Cell") heeft helemaal geen invloed op de kwaliteit van de Graphics, alleen de snelheid etc. De Graphics kwaliteit ligt aan de GPU.

Neej duh -_-' Een auto kan een v12 hebben maar zonder brandstof komt hij nergens slimmerd ;}

Nouja, Beide leuke consoles ik ga ze toch allebij halen ^_^'
  • De Proccesor(CPU, The "Cell") heeft helemaal geen invloed op de kwaliteit van de Graphics, alleen de snelheid etc. De Graphics kwaliteit ligt aan de GPU.

Neej duh -_-' Een auto kan een v12 hebben maar zonder brandstof komt hij nergens slimmerd ;}

Nouja, Beide leuke consoles ik ga ze toch allebij halen ^_^'
  • De Proccesor(CPU, The "Cell") heeft helemaal geen invloed op de kwaliteit van de Graphics, alleen de snelheid etc. De Graphics kwaliteit ligt aan de GPU.
  • Ik haal gewoon eerst de 360
    en voor de rest zie ik het wel op ten duur heb ik ze toch wel alle 3 in huis staan maar dat is pas op lang termijn,
    ik ben benieuwd wat de beste console wordt maar ik denk dat er niet veel verschil inzit,
    de een is innovatief, de andere heeft een betere GPU en de andere weer een betere CPU
    ik zie het allemaal wel wanneer ze alle 3 uit zijn en op welke de beste games hebben,
    maar tot die tijd blijft 360 nummer 1
  • Of je het nou wil of niet Kiyoshi, je gaat er zelf wel elke keer op in om te bewijzen dat het niet zo is, maar daarnaast zeg je ook nog dat het je niet boeit enzo.

De Cell is gewoon krachtiger dan die tripple Core van de 360, maar de kracht zal je pas merken op langere termijn en niet op het begin. Dat zie je al jaren bij consoles.

En zit niet zo stoer te doen dat je in December al lekker op je 360 zit te spelen. Veel Playstation fans zullen ook gewoon een 360 er naast hebben. En ik kan jou vertellen dat jij wel misschien de eerste kan zijn die teleurgesteld raakt door de 360, want jij gaat net zo goed met de hype mee.
  • ja kiyoshi en de Cell owned

De Cell moet zich eerst maar eens bewijzen….. Al die hoge verwachtingen van Sony en al die andere bedrijven… SOmmige mensen vinden hem krachtig.. andere mensen vinden het gewoon een rotding met de verkeerde architectuur…. Ben benieuwd of dat ding écht zo goed is(Ik denk dat hij overhyped wordt). En je kan nog niet zeggen dat de PS3 2x krachtiger enzo wordt dan de XBOX 360. Dat is gewoon omdat ze niet dezelfde architectuur hebben…. als ze beide Multicore processors hadden had je ze heel goed kunnen vergelijken. Maar de PS3 heeft die Cell en je kan beide systemen absoluut niet met elkaar vergelijken. Boeit mij het nou ''zou'' de Cell beter zijn dan de XBOX 360 CPU… Ik zie zelf wel over 3 jaar of er grafische verschillen zijn. Zo ja…. Pech. Zo niet…. Lach ik iedereen uit dat hun meer betaald hebben voor een een console en nog minder goed is ook. ….. Ik speel strax wel op XBOX Live en heb betere Games IMO. En ik hoef geen jaar extra te wachten voordat ik er op speel. Strax speel ik in December op de XBOX 360 terwijl al die Playstation fanz nog minimaal een jaar kunne wachten.
  • ja kiyoshi en de Cell owned
  • xbox360 GPU owned
  • xbox360 GPU owned
  • ik bedoel: cijfertjes zeggen me niks….
  • ah duss
    niks belangrijks
    ik d8 ik zal het ff posten zit niks achter hoor
  • ah…. dus???
  • http://www.hardware.info/nieuws.php?id=5515

hier een klein nieuwtje vergelijking PS3-Xbox360 GPU
  • Kerel, je weet er geen hol vanaf, dus zo'n stelling maken is gewoon fantaseren of stomme uitspraken van anderen overnemen.
    (getuige je conclusie bij dat plaatje wat ik allen maar kan omschrijven als "my first ps3 scheme", inclusief de kleinerende toon, ja)

En het boeit ook totaal niet of het ding gelijk staat aan het een of het ander. Wat wél boeit. is of dat het apparaat in staat is om grafisch gelijke prestaties aan de Xbox360 neer te zetten.
    Meer dan dat is in de huidige markt niet eens nodig…

Hmm jah ik weet er nies vanaf -_-'
  • Kerel, je weet er geen hol vanaf, dus zo'n stelling maken is gewoon fantaseren of stomme uitspraken van anderen overnemen.
    (getuige je conclusie bij dat plaatje wat ik allen maar kan omschrijven als "my first ps3 scheme", inclusief de kleinerende toon, ja)

En het boeit ook totaal niet of het ding gelijk staat aan het een of het ander. Wat wél boeit. is of dat het apparaat in staat is om grafisch gelijke prestaties aan de Xbox360 neer te zetten.
    Meer dan dat is in de huidige markt niet eens nodig…
  • Oh , maar dat doe ik en ik vind nergens dat systeem met 2 7800GTX in SLI die verpletterd word door de Cell en RSX combinatie .

Had ik ook niet verwacht :lol:

Maar dat istm nou juist reken er maar wel op ^_^'
  • Oh , maar dat doe ik en ik vind nergens dat systeem met 2 7800GTX in SLI die verpletterd word door de Cell en RSX combinatie .

Had ik ook niet verwacht :lol:
  • Er is gezegt dat de RSX sneller is dat een 7800 waar ie wel is van afgeleid maar met een hogere kloksnelheid , de 7800 is sneller als 2 x 6800 in SLI .
    Dat de RSX sneller word als 2 x 7800 in SLI gaat alleen in je dromen gebeuren .

Dat bedoel ik ook niet, maar de rsx is sneller dan de gp70, en dat gecombineerd met de cell. Levert super prestaties die boven de kracht van 2x7800gtx uitkomen.

Sneller dan 2 x 7800GTX in combinatie met welke processor, chipset en Ram dan ?
    Het word nu wel een hele vreemde discussie o_0

Neem de moeite om te lezen 8]
  • Er is gezegt dat de RSX sneller is dat een 7800 waar ie wel is van afgeleid maar met een hogere kloksnelheid , de 7800 is sneller als 2 x 6800 in SLI .
    Dat de RSX sneller word als 2 x 7800 in SLI gaat alleen in je dromen gebeuren .

Dat bedoel ik ook niet, maar de rsx is sneller dan de gp70, en dat gecombineerd met de cell. Levert super prestaties die boven de kracht van 2x7800gtx uitkomen.

Sneller dan 2 x 7800GTX in combinatie met welke processor, chipset en Ram dan ?
    Het word nu wel een hele vreemde discussie o_0
  • Omdat jij het hebt geupload.
  • VAAG ik zie hier weln plaatje:S Nouja http://www.kikizo.com/viewer/imageview_ ... 5_2/17.jpg

Het Site tje ^^D

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren