1. Forum
  2. Summer of Arcade 2011

Re: Summer of Arcade 2011

Crimson Alliance komt vandaag uit. De laatste game van Summer of Arcade. Hij staat op dit moment op 82.5% op GameRankings. Ik ga hem absoluut kopen :D

Edit: Hmm… De recensies geven wel hoge cijfers maar de game mist (voor mij) echt belangrijk dingen van een dungeon crawler: XP, Skilltrees en lekker veel loot. Jammer. Zit nu wel weer te twijfelen.
  • Crimson Alliance komt vandaag uit. De laatste game van Summer of Arcade. Hij staat op dit moment op 82.5% op GameRankings. Ik ga hem absoluut kopen :D

Edit: Hmm… De recensies geven wel hoge cijfers maar de game mist (voor mij) echt belangrijk dingen van een dungeon crawler: XP, Skilltrees en lekker veel loot. Jammer. Zit nu wel weer te twijfelen.
  • IGN geeft de game een 5,5.
  • Quick Look van Fruit Ninja Kinect:http://www.giantbomb.com/quick-look-fruit-ninja-kinect/17-4669/
    Ik denk niet dat deze game potten gaat breken op Kinect.
  • Crimson Alliance komt op 7 september uit. Kostprijs 1200 MS punten of gratis als je alle games van Summer of Arcade koopt.
  • Wanneer komt eigenlijk die titel die je gratis krijgt als je alle 5 games koopt? Die lijkt me namelijk het meest interessant van allemaal Soort Diablo-clone met multiplayer. Dat zie ik graag.
  • Bastion en From Dust zijn behoorlijk positief onthaald en nu is het de beurt aan Insanely Twisted Shadow Planet, de game waar ik het meest naar uitkeek.
    Hier alvast een Quick Look op Giantbomb: http://www.giantbomb.com/quick-look-insanely-twisted-shadow-planet/17-4617/
    Volgens de overigens uitstekende Eurogamer review valt het een klein beetje tegen.
    Eurogamer review
    Vooral de grafische stijl van Shadow Planet sprak me erg aan, deed onmiddellijk denken aan Limbo en Outland op dat vlak.

Zal net als van Bastion en From Dust zeker de trial eens proberen, maar wellicht wacht ik net als voor Bastion op een price drop. De 1200 punten policy die M$ tegenwoordig hanteert voor de prijszetting van arcade games, bevalt me niet echt.

De trial van Bastion beviel me tegen de verwachtingen in, maar toch dig ik die game gewoon niet echt, anders was het instant buy. From Dust ook niet echt m'n genre, maar komt op pc, dus voor een prikje kopen bij de eindejaarssale van Steam.
  • Een 9, toe maar!
  • Bastion;
    Edge 9/10
    IGN 9.0

Weer een parel op Live!

Another World komt die ook op XBLA dan die game is epic.
    Was het maar zo'n feest. Ik zou graag de PC remake op XBLA willen zien.
  • Quick Look van 37 minuten From Dust: http://www.giantbomb.com/quick-look-from-dust/17-4531/
    Vanaf negen minuten begint het interessant te worden.
  • Denk dat ik sowieso Bastion koop!
  • Another World komt die ook op XBLA dan die game is epic.
  • Eric Chahi's From Dust kijk ik het meest naar uit. Niet omdat het er al zo geweldig uitziet, maar gewoon om te zien of de beste man het nog steeds in zich heeft na een lange tijd uit de roulatie te zijn geweest.

Another World staat nog altijd hoog aangeschreven en was behoorlijk revolutionair in z'n tijd. Mensen die het nog niet gespeeld hebben moeten de remake maar eens downloaden van z'n site.
  • Er komt een nieuwe Trials, maar die zit niet in de summer of arcade. Wellicht komt hij dus pas na de zomer uit.
  • Er komt toch ook een nieuwe Trials of komt ie dan nog niet uit?
  • Voor mij wordt het denk ik alleen Bastion.
  • Prijzen zijn bekend. Jammer genoeg alles aan 1200 punten, behalve Fruit Ninja, die gaat voor 800 punten verkrijgbaar zijn. Indien je alle vijf games koopt, krijg je Crimson Alliance (komt in september uit) er gratis bij.
    20 juli: Bastion 1200
    27 juli: From Dust 1200
    3 augustus: Insanely Twisted Shadow Planet 1200
    10 augustus: Fruit Ninja Kinect 800
    17 augustus: Toy Soldiers: Cold War 1200
  • From Dust lijkt me echt een toffe game. Ben benieuwd hoe ze er voor gaan zorgen dat je het ook echt blijft spelen. Kan me voorstellen dat je het na 2 uurtjes wel gezien hebt.
  • Fruit Ninja is een Kinect game, M$ will Kinect op alle echelons vertegenwoordigd zien.
  • Waarom zit Trenched niet bij de Summer of Arcade? Hoewel hier helemaal geen verkeerde games bij zitten hoor, maar Trenched is en downloadable en 360 exclusief en komt deze zomer.

En dan zit Fruit Ninja er wel bij….
  • From Dust (aangekondigd op E3 2010, aanwezig op E3 2011, 20 juli verwacht) en Trenched (aangekondigd op GDC 2011, aanwezig op E3 2011, 22 juni verwacht) lijken me wel tof. Ik vind het jammer dat Journey exclusief voor PSN is.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren