1. Forum
  2. [Techdemo] (Quantic Dream's) KARA

Re: [Techdemo] (Quantic Dream's) KARA

Ik hoop dat ze hier een game van maken, ik vond dit echt super tof!
  • Ik hoop dat ze hier een game van maken, ik vond dit echt super tof!
  • Ben benieuwd, ik hoop eigenlijk gewoon op Heavy Rain 2. HR had veel potentie maar maakte deze alleen waar als je het bij 1 playthrough hield. Kunnen ze van deel 2 maken wat deel 1 had moeten zijn.

    Maar het zal wel iets totaal anders worden. Ben benieuwd of de game voor deze generatie verschijnt, of voor de next gen :)
  • Word de presco gestreamd?
  • Als het maar geen move crap titel gaat worden.
  • Kei vet ze moeten er een spel van maken!
  • Toffe behind the scenes van de techdemo: http://youtu.be/mSnFN8Ja58s?hd=1
  • ze lijkt ook erg echt
    Valerie Curry
  • Ik ben onder de indruk. Ik heb de trailer afgekeken terwijl ie 7 minuten duurt. Dat heb ik normaal nooit. Ik ben echt heel benieuwd naar de game die hieruit voort komt.
  • Dat komt wel goed denk ik. De HR zag er ook velen malen beter uit als de techdemo.
    Bovendien vind ik hem er niet eens zoveel beter uit zien. Het verschil zit hem volgens Cage voornamelijk in de nieuwe ´motion capture´ engine. Het is ook geen streef video ofso zoals we zagen bij de Killzone 2 aankondiging. Het draait allemaal op een PS3 en het is absoluut geen CGI.
  • Ziet er erg gaaf uit, maar meestal zijn die techdemo's een stuk mooier dan uiteindelijk een echt spel.
  • Hele vette video! Ben erg onder de indruk. Toentertijd was ik niet zo te spreken over HR, maar na het spelen was ik verkocht. Ik ben, als de game zich in deze setting afspeelt, al meteen verkocht. Het idee wat hij heeft met het verhaal wat zich afspeelt op het kruispunt van mensen en AI, het moment waar AI gevoelens ontwikkelt en de mensheid voorbij streeft, dat is iets wat mij altijd geïnteresseerd heeft. Zal nog even duren voordat we een game zien van QD, maar mijn geld hebben ze hoogstwaarschijnlijk al binnen. :)
  • “Kara” is not our next game. It’s not the character, it’s not the world, it’s not the story. …We do things in a very strange way here, things that have nothing to do with the games we make. But I think that’s a part of the DNA of the studio, and hopefully something that people like about us – they never know what they’re going to get!
    Bron

    De game die de "Kara engine" gaat gebruiken wordt dus een totaal andere game en heeft niks met Kara te maken.

    Jammer, ik had nog hoop dat we met deze techdemo een hint hadden gekregen naar what's to come, maar los van de engine heeft QD's nieuwe titel dus niks met Kara te maken, wat bij Heavy Rain destijds niet het geval was… We kunnen alleen nog duimen dat Kara een klein gastrolletje gaat spelen in QD's nieuwe titel :P
  • Hoe dat hart ook sneller gaat kloppen wanneer ze uit elkaar word gehaald.. dit is echt een awesome vid _O_
  • De grootste vooruitgang in de animatie en details zit duidelijk in de ogen, in Heavy Rain kwam de emotie die de acteurs uitstraalden daar vaak weinig of totaal niet in terug. In deze demo was de emotie duidelijk van het gezicht af te lezen.

    Zo'n futuristische setting zou trouwens helemaal niet verkeerd zijn voor een game van Quantic. In Heavy Rain waren ze heel creatief met het ontwikkelen van de omgeving en architectuur (Het huis van Ethan bijvoorbeeld was gewoon prachtig) en ze hadden wat vette ideeën voor gadgets (De bril van Norman Jayden, die eigenlijk té futuristisch was in HR). In zo'n setting zouden ze complete vrijheid hebben om de wereld te ontwerpen en bepalen wat de technologische grenzen zijn.
  • Wow… just wow :| Gruwelijk filmpje!
  • Heavy Rain kwam toch uit 2009? Damn, de techdemo van HR was uit 2005, dus die game kwam pas een dikke 4 jaar na de techdemo. Hopelijk is dat nu niet weer het geval!

    Thnx voor de video trouwens, ik heb ze ff in de OP gezet.
  • Hij zegt het o.a. hier:
    http://www.gametrailers.com/video/gdc-2 ... eam/727755

    Hopelijk vangen we op de E3 een glimps op van de game. De game is op zn minst al een jaar in ontwikkeling (Waarschijnlijk al zn 2 jaar gezien HR in 2010 uitkwam) dus hopelijk krijgen we snel wat te zien van wat ze met deze engine precies gaan doen.
  • Wauw! De techdemo voor Heavy Rain stelt inderdaad geen drol meer voor, maar dit was super tof! Heel menselijk, maar het is grafisch inmiddels een stuk minder indrukwekkend dan dat de techdemo voor HR destijds was. De graphics lijken immers erg op wat we gewent zijn van HR, de Uncharted 3 engine, etc. maar toch, het is weer een stap(je) vooruit in de gamingwereld. De emoties voelden inderdaad heel "echt" aan. Ironisch ook dat het een robot is trouwens :P Tof tof, ik hoop dat we deze generatie nog de bijbehorende game gaan meemaken :)

    "The Kara tech demo was originally created one year ago. Cage says it's got 50% of the features as the engine does now."

    Waar heb je dit vandaan en betekent dit dat QD op dit moment al werkt aan een game waar deze technologie in gebruikt wordt? Zo ja, suuuupertof! :D Ik had wel verwacht dat dat het geval zou zijn hoor, maar als het klopt dat deze techdemo al van een jaar terug afstamt heb ik goede hoop dat het bijbehorende spel "snel" komt (eind 2013 ofzo)
  • Erg tof, kreeg wel medelijden met Kara. Ben zeer benieuwd naar de titel :)
  • "The Kara tech demo was originally created one year ago. Cage says it's got 50% of the features as the engine does now."

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren