1. Tekorten Xbox 360 consoles marketing truuk?

Re: Tekorten Xbox 360 consoles marketing truuk?

Dat zou inderdaad wel is kunnen zijn ja.
Microsoft zou als het nodig was veel en dan ook veel meer xbox 360's kunnen maken dan dat ze nu doen.
Eigenlijk toch best wel slim van microsoft maar aan een kant ook weer niet.
  • Dat zou inderdaad wel is kunnen zijn ja.
    Microsoft zou als het nodig was veel en dan ook veel meer xbox 360's kunnen maken dan dat ze nu doen.
    Eigenlijk toch best wel slim van microsoft maar aan een kant ook weer niet.
  • achja vind het wel een logische marketingtruc, maargoed ben benieuwd of de 2de lading ersnel door heen gaat of juist niet :9 …
  • 10 tot 50…. hmmm grote kans dat ik dan toch op 2 dec eentje kan bemachtigen, ik ken namelijk 1 winkel bij mij in de buurt die niet echt bekend is nog…. (pas nieuw :D )
  • Er was al een vergelijkbare topic hierover je had beter dat bericht daar in kunnen doen
    http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=32809

ontopic: Het is raar die marketingtruuk maar wel begrijpelijk
  • Ik ben van plan hem met kerst te kopen, hoop dat er dan nog zijn, ik verwacht het wel.
    2de lading Xbox360 paketten komt tijdens kerst ;), als je het nieuws beetje hebt gevolgd had je dat kunnen weten :P
  • Ik ben van plan hem met kerst te kopen, hoop dat er dan nog zijn, ik verwacht het wel.
  • Microsoft loopt al een tijdje aan te kondigen dat het een tekort aan consoles bij de launch onvermijdelijk is. Oorzaak hiervan zou de wereldwijde launch zijn. Of heeft het een andere reden?

De website Arstechnica meldt namelijk dat deze tekorten opzet zouden zijn. Het zou om een marketing truuk gaan van Microsoft om de populariteit van de Xbox360 te boosten. Een uitverkochte console lijkt natuurlijk immens populair en zal de nodige media aandacht krijgen. Gratis publiciteit dus en dat is mooi meegenomen om de Xbox360 aan de man te brengen.

Om dit gerucht te sterken zijn nog enkele andere weetjes vrijgegeven, zo zou elke handelaar slechts 10-50 Xbox360's krijgen en als deze uitverkocht zijn zou de handelaar het meteenn op de winkelruit moeten melden.

Microsoft heeft nog niet gereageerd op de geruchten
    —————————————————————–
    Ik weet zelf nog niet wat ik er van vinden of het wel of niet waar is. Ik zie het wel bij de release op 2 december. Ik heb me xbox360 al meer dan 8 weken geleden gereserveerd.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren