1. The UK Prefer The PS3 And NOT The 360

Re: The UK Prefer The PS3 And NOT The 360

@unknown

De Hype is niet xo groot omdat Microsoft er geen hype van maakt….. Ze stel je alleen maar mensen teleur als ze hem niet kunnen krijgen op de launchdag. Dat hypen van d XBOX 360 zal pas komen denk ik als de winkels een goeie voorraad hebben en de andere next-gen consoles in zicht komen.
  • @unknown

De Hype is niet xo groot omdat Microsoft er geen hype van maakt….. Ze stel je alleen maar mensen teleur als ze hem niet kunnen krijgen op de launchdag. Dat hypen van d XBOX 360 zal pas komen denk ik als de winkels een goeie voorraad hebben en de andere next-gen consoles in zicht komen.
  • @unknown

• ownage ^^D
  • In de laatste edge zijn ze ook erg kritisch op de xbox 360 mede omdat er xboxen komen zonder en met harde schijf. Schijnt lastig te zijn voor developers als ik het goed heb gelezen.

Maar ach de ps3 heeft zich nog maar te bewijzen. De filmpjes waren allemaal bloedmooi, maar iets speelbaars is nog niet te zien. Daarom hoop ik ook dat de ps3 naar 2007 wordt uitgesteld. Geeft de developers meer tijd en dan wordt hij misschien ook iets goedkoper, omdat de technologie dan niet zo duur meer is. En hopelijk zijn er dan tegen die tijd spellen waar we ons op kunnen verheugen.
  • Ja, ik zag het ook vandaag. De X360 launched over 3 weken, dus de hype moet enorm zijn. Maar ik zie daar niets van terug.

Over de Ps3 weten we bijna niets van, geen hype, maar toch kijkt men daar meer naar uit….

Ik vraag me af hoe groot de hype rondom de Ps3 zal worden vlak voor de launch. Sony kennende zullen ze het met de nodige bombardie aankondigen.
  • UK = het land van Sony.
  • The UK Prefer The PS3 And NOT The 360

Author: L.M | Publish Date: 2 Hours ago | Views: 877

The Xbox 360 is weeks away, and marketing for the console is just starting to pick up steam, and yet it seems a survey done by XTN Data shows that UK gamers are more looking forward to the PS3 rather than our beloved Xbox 360.
    Even with all the hype Microsoft have created and all the developers they have taken from Sony, and even though they have managed to release the console before Christmas and the PS3 launch. All this has not worked, Microsoft it seems are still trailing Sony. Don’t forget only 1000 people were asked, and of course the majority could have been biased towards Sony, but we will find out soon enough if the facts are true.

Bron: www.planetxbox360.com

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.