1. Tiger Woods PGA Tour 2013

Re: Tiger Woods PGA Tour 2013

heb PGA tour 2008. vind golf altijd tof met 3 vrienden op de bank! vind het alleen nooit die volle 50 a 60 euro waard.
  • heb PGA tour 2008. vind golf altijd tof met 3 vrienden op de bank! vind het alleen nooit die volle 50 a 60 euro waard.
  • Zijn er nog mensen die Tiger Woods 13 online spelen, stuur me dan even berichtje met je PSN dan voeg ik je ff toe.
  • heb deze vd week aangeschaft voor 2 tientje! nog mensen die online spelen?

moet zeg dat het wel erg veranderd is t.o.v. pga tour 2008! mocht ook wel natuurlijk… het speelt veel fijner en accurater. en je hebt echt het gevoel dat je controle over de bal hebt….

alleen iemand die weet hoe het putten met die shot preview precies werkt? kun je beter eerst gaan staan hoe je denkt dat je moet gaan staan en dan de shot preview doen? of eerst shot preview doen en daarop de richting waarop je staat aanpassen?
  • Ik ben altijd veel te laat met dit soort games, dat terwijl ik echt wel een golf-game liefhebber ben.
  • Is het online druk? Ik heb toendertijd Tiger Woods PGA tour 11 gekocht vlak na de release. Maar daar was nooit iemand online. Was ook de enige trophie die ik mis volgens mij bij dat spel. Moest je een potje 11 vs 11 spelen, maar dat ging nooit omdat er nooit zoveel mensen online waren.
    Het is volgens mij wel redelijk druk, ik zit iniedergeval heel snel in een potje. (Bijna altijd tegen amerikanen die door hun headset lopen te bleren :P )

Ik ben altijd veel te laat met dit soort games, dat terwijl ik echt wel een golf-game liefhebber ben. Hoe zit het met deze PGA? Is het in je persoonlijke carrière nog steeds dat flexibele systeem geïntroduceerd in '12 dat je prestaties in een match iedere keer je stats veranderen na de match? Dat vond ik niet echt relaxed. Het putten wordt echter alleen maar beter en beter met elke PGA. Dat hebben ze nu zo goed getweaked dat je er echt goed in kan worden en niet meer zo berust op geluk.
    Nee dat is er gelukkig weer uitgehaald, je kunt nu je stats weer zelf veranderen door de xp die je verzameld in de online/offline modi.

Gister echt een tof potje gespeeld, ik en een Engelse gast tegen 2 Amerikanen (Die weer door hun headset zaten te schreeuwen :P).
    Het potje duurde bijna 2 uur, we speelden elke hole gelijk.
    Tot aan de 9e hole in de sudden death, waarin ik een eagle haalde en daardoor het potje won.
  • Ik ben altijd veel te laat met dit soort games, dat terwijl ik echt wel een golf-game liefhebber ben. Hoe zit het met deze PGA? Is het in je persoonlijke carrière nog steeds dat flexibele systeem geïntroduceerd in '12 dat je prestaties in een match iedere keer je stats veranderen na de match? Dat vond ik niet echt relaxed. Het putten wordt echter alleen maar beter en beter met elke PGA. Dat hebben ze nu zo goed getweaked dat je er echt goed in kan worden en niet meer zo berust op geluk.
  • Is het online druk? Ik heb toendertijd Tiger Woods PGA tour 11 gekocht vlak na de release. Maar daar was nooit iemand online. Was ook de enige trophie die ik mis volgens mij bij dat spel. Moest je een potje 11 vs 11 spelen, maar dat ging nooit omdat er nooit zoveel mensen online waren.
  • Ik vindt Tiger Woods PGA Tour 2013 echt een geweldige game!
    Het online gedeelte is ook zeer uitgebreid, vooral met de online Country Club. (Wat te vergelijken is met clans).

Zijn er nog mensen die Tiger Woods 13 online spelen, stuur me dan even berichtje met je PSN dan voeg ik je ff toe.
  • TIGER WOODS PGA TOUR 2013:

Tiger Woods PGA Tour 13 is a golfing simulation video game in the Tiger Woods PGA Tour series published by Electronic Arts.
    It will be released in North America on March 27, 2012, in Australia on March 29, 2012 and in Europe on March 30, 2012 for the PlayStation 3 and Xbox 360.
    This is the first version of the game since 2006 to not be released on the Wii.

Gameplay:
    (Excuses voor de slechte beeldkwaliteit, heb het gefilmd met mijn telefoon)
    http://www.youtube.com/watch?v=sDGykprazy4&feature=plcp&context=C4049bf2VDvjVQa1PpcFNKaRD1VqiW-nd3SU4E8g5GqqLHmfl5_FI%3D

http://www.youtube.com/watch?v=LMkLcD6jnPw

Trailer:
    http://www.youtube.com/watch?v=hkNZTFUyqkY&feature=player_embedded

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren