1. Tokyo Gameshow 2012 (20 - 23 september)

Re: Tokyo Gameshow 2012 (20 - 23 september)

Cool, de tokyo mobile social gaming show!
  • Cool, de tokyo mobile social gaming show!
  • Die bullshit moet echt sterven en fucking snel. Zegt men wat over Spny dan trekt men de conclusie dat men bij ms of nintendo ineens wel tevreden zijn :(
  • Je zirt gewoon waar het zwaartepunt ligt, kijk naar de asnkondigingen voor dedicated consoles / handhelds, die zijn zwaar ondermaats.
  • idd, smarthphones gaan handhelds vervangen.
    Cloud gaming gaat consoles vervangen…
  • Ik denk wel dat de games van een van die twee segmenten (handheld/console) de charts gaan aanvoeren.
  • Mobile Gaming hmmm….

Ik weet het niet hoor.

Heb wel een aantal games op mijn iPhone (waaronder Dead Space).

Maar ik speel het eerlijk gezegd bijna nooit.

Denk dat ik er nog aan moet wennen ofzo.
  • Er is ook iets als kwaliteit boven kwantiteit. Sowieso kun je van een console, of dedicated handheld, geen 365 aankondigingen verwachten.

Ik heb een iPhone, en een Ps3… en ook nog een Jellybean toestel.., dus meer dan 500 games voor mij, woot! Screw next-gen.

Realiteit gaat hype vervangen…
    _O_

Realiteit gaat hype vervangen…
  • Welke charts, want charts zijn nu dom gescheiden..
  • Zoals ik al zei: zo is het elk jaar. Itt wat we graag mogen denken in het westen zijn mobile phones en bijbehorende technologieën en games al sinds jaar en dag ingeburgerd in Japan. Kijk alleen al naar de hoeveelheid mobile afgelopen jaren op de TGS. Maar goed, dergelijke headlines verkopen niet op IGN natuurlijk.

@Dural: nee.
  • Jawel, Mobile gaming gaat handhelds vervangen. Maar home consoles simpelweg niet.
  • I dont know if it was posted.

i tried to search.

Pretty old news but i thought it interesting.

Quote:
    The games on display at the Tokyo Game Show 2012 give a clear picture of where the Japanese like to game their games these days: on the go with their smartphones and tablets. Here is a breakdown of how many games are being shown for each platform, as provided by the organizers of TGS:

Games at TGS 2012

iOS/Android Phones & Tablets: 365
    Other smartphones: 142
    PlayStation 3: 57
    Nintendo 3DS: 34
    PC: 32
    PSP: 30
    PlayStation Vita: 24
    Xbox 360: 24
    Wii: 5
    Wii U: 2

http://www.ign.com/articles/2012/09/...-that-into-you

Tot zover de gedachte dat mobile gaming er niet toedoet…
  • die 16gb ps3 moest 150 euro zijn.. dan zou ik het bestaan ervan begrijpen..
  • En het wordt elk jaar slechter en slechter…
  • Oogst valt tot nu toe zwaar tegen imo.. Kingdom Hearts spinoff deeltje 83.5, Project Omega krijgt een naam: Demon Tribe, Atelier Totori, de min of meer bekende PS3 SuperSlim… Ik had toch echt nog wel wat Japanse Wii U titels verwacht. Het launchwindow is voor de Japanners echt enorm karig ivm de westerse…
  • Nog niet gespeeld, maar ik ken bijzonder weinig grenzen wat dat betreft… Tot dusver gingen enkel de 'Least Steps Challenges' van Portal me te ver.
  • Ik moet echt van mezelf elke game die te installeren is ook echt installeren. Dat betekent dus elke Xbox game en sommige PS3 games. Als ik dat niet doe heb ik gewoon echt geen mentale rust tijdens het gamen :lol:

En dan zeggen ze dat ik psychologische problemen heb als het aankomt op gamen.

Pff, ik trok een grens bij de vlaggen in Assassin's Creed 1. Ik betwijfel of jij dat zou doen! :'D
  • Ik moet echt van mezelf elke game die te installeren is ook echt installeren. Dat betekent dus elke Xbox game en sommige PS3 games. Als ik dat niet doe heb ik gewoon echt geen mentale rust tijdens het gamen :lol:

En dan zeggen ze dat ik psychologische problemen heb als het aankomt op gamen.
  • Heb ik dan misschien toch een grotere HDD in mn 360 hangen? Ik zal vanavond wel ff checken, want ik heb toch ook flink wat COD Mappacks er op staan en ook wel een stuk of 20 Arcade games.. Die 320 van mn PS3 moet nog bijna volledig beschikbaar zijn. Moest voor Heavy Rain een dikke 1GB + update downloaden, maar verder staan er alleen wat savegames van RPG's op.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren