1. Tokyo Gameshow 2012 (20 - 23 september)

Re: Tokyo Gameshow 2012 (20 - 23 september)

Cool, de tokyo mobile social gaming show!
  • Zelfs dat valt enorm tegen. PSP krijgt meer aankondigen dan de Vita…
  • Er zullen wel genoeg japanse titels uitkomen voor de Vita. Helaas dus voor de westerse gamers..
  • Ik qua games ook geen moment, maar het apparaat zelf is wel fantatisch hoor. Maar goed, als er niets op te spelen is dan houdt het snel op natuurlijk…
  • Ik heb mijn Vita 2 weken geleden verkocht en heb er tot zover nog geen spijt van.
  • :(
  • En weer geen Laat Guardian op de Sony persconferentie :P
  • En iedereen kan zijn vita verkopen. 0,0 boeiende Vita aankondigingen.
  • Toch een PS3 SuperSlim dus…

12GB flash en 230 euro..

Toch nog best aan de prijs imo.
  • Nice!
  • Ik las toevallig net dit artikel. Zo te zien is het morgenvroeg al dus ;)
  • Vroeg me al af waarom het hier zo stil was.
    Sony's TGS conferentie is om 6 uur onze tijd, maar is het al morgenochtend of donderdag?
  • Dus, Team Ninja gaat een nieuwe titel aankondigen waarvan het platform nog niet bekend is.

…dus, hype omtrent de TGS is nonexistent op het moment. Heeft de slappe E3 van dit jaar iedereen afgestompt? :lol:
    Misschien maar beter ook. Torenhoge verwachtingen leiden enkel tot teleurstellingen.
  • Mobile is altijd al groot geweest in Japan.. dit verrast toch niemand neem ik aan? De TGS doet al jarenlang veel aan mobile en heeft altijd een mobile area gehad.
  • Inderdaad, het is allemaal wel erg gericht op mobile (nou is dat ook 1 van de 3 grote takken, maar toch). Je ziet dat de markt bijzonder snel is veranderd.
    Oh, en Konami stelt echt niks meer voor, wat een schande.
  • Misschien dat Nintendo dan Bravery Default in het westen uitgeeft (net zoals ze met de recente DQ games deden). Ik kan me niet voorstellen dat die game hier niet naartoe komt.
    Daar maak ik me dus zorgen om. De rest kan ik begrijpen dat deze niet overkomt.
    Maar deze titel…. tja, die wil ik hebben. Zeker omdat er niet veel keuze op de 3DS is momenteel.
  • Konami line-up

Games

-Metal Gear Rising: Revengeance (PS3)
    -Silent Hill: Book of Memories (PSV)
    -Silent Hill: Downpour (PS3)
    -Zone of the Enders: HD Edition (PS3, 360)

Social Games

-Metal Gear Solid: Social Ops (GREE)
    -Mixi Park (Mixi)
    -Star Wars Collection (GREE)
    -Crows X Worst: Strongest Legend (GREE)
    -Sengoku Collection (Mobage)
    -Sokku Museum (Mixi)
    -Dragon Collection (GREE)
    -Dream Stallion (Mobage)
    -Powerful Pro Baseball (GREE, Mobage)
    -Secretary Collection (GREE)
    -Pro Baseball Dream Nine (GREE, Mobage, Mixi, Tsutaya.com Kiwi)
    -Yuru Veggie Farm (Mixi)
    -World Soccer Collection (GREE, Mobage)

Smart Phones and Tablets

-Jubeat Plus (iPhone, iPod Touch, iPad)
    -Reflec Beat Plus (iPhone, iPod Touch, iPad)

Amusement Games

-Jubeat Saucer
    -Monster Retsuden Oreca Battle
  • Die nieuwe SaGa is dus van Gree, dat houdt Mobile phones of social media in?

Mobile :(
    Edit: toch social kijkend naar Konami. Hoewel het een het ander niet uitsluit natuurlijk.

En kan het niet zijn dat die Japan only enkel vooralsnog zonder westerse release date zitten? Gezien dat ze specifiek release dates noemen onder de aankondiging en dat de TGS toch vooral op de Japanse markt is gericht.
  • Kijk echt uit naar meer info van Yakuza 5 en FF14 ARR. Ook hoop ik eindelijk weer wat te horen van The Last Guardian.
  • Misschien dat Nintendo dan Bravery Default in het westen uitgeeft (net zoals ze met de recente DQ games deden). Ik kan me niet voorstellen dat die game hier niet naartoe komt.
  • ongetwijfeld. Ik denk niet dat S-E de PSP versie van FF3 nog gaat lokaliseren. De rest komt zeker weten niet over.

Die nieuwe SaGa is dus van Gree, dat houdt Mobile phones of social media in?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren