1. Forum
  2. Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

Re: Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

Weet je, ik heb zo het gevoel dat het een kutgame is, die we voor de rest van ons leven gaan negeren.
  • Weet je, ik heb zo het gevoel dat het een kutgame is, die we voor de rest van ons leven gaan negeren.
  • het is dezelfde game volgens mij..
  • Verkeerde Ghost Recon dude ;)

    Deze moet je hebben: http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=71196
  • IGN:

    Closing Comments
    Ghost Recon for Wii marks a low point for the series, and should be avoided by Wii owners and Tom Clancy completists alike. It doesn’t look like Ghost Recon, it doesn’t sound like Ghost Recon, and it doesn’t play like Ghost Recon – it does everything poorly. For Wii owners looking to shoot things up without moving much, there are much better options out there.


    3.0 Presentation
    The story is laughably delivered, near-future military gibberish, and the interface is a mess.
    4.0 Graphics
    Ghost Recon is one of the worst looking Wii titles of the year, which is particularly embarrassing given the focus on-rails conventions allow.
    3.5 Sound
    Ghost Recon's sound is so bad it hurts, from repetitive samples to awful voice acting. Then it puts those awful sounds out through the Wii Remote. All of this drowns out a soundtrack that isn't awful.
    3.0 Gameplay
    With poor pacing, repetitive enemies, and punitive kills, Ghost Recon pales in comparison to the competition on Wii.
    5.0 Lasting Appeal
    There's not a lot of Ghost Recon, but it will seem very long. Assuming you can bring yourself to play it that long.
    3.0
    OVERALL Bad
  • Ja koeienmelken dat bedoel ik dus, ik ga de helft van de tijd als ik spanw dood omdat ik bovenop een bom spawn ofzo.

    En hopen dat er geen tubes inzitten online..
  • Liever dat ik mijn tegenstanders moet zoeken. Dan dat ze in me rug spawnen. ;) Gebeurt gewoon te vaak bij CoD dat ik denk tactisch te zijn en eerst om een hoekje te kijken voor ik er langs ga en dan in me rug wordt gestabbed. Dat bedoel ik dus met grotere levels, meer overzicht zodat het meer aankomt op tactiek en minder op geluk. Slimmer spawnen of een achteruitkijk spiegel zou ook kunnen werken.
  • ligt eraan hoe je de map inricht en hoe alle effecten daaromheen zijn.
    Bij FEAR heb je ook vaak zat momenten waarop je echt zit te wachten tot je doodgaat.

    als de map net als countdown veel punten heeft vanwaaruit je een zicht van wel 100 meter hebt, maakt het niet uit.
  • Ben het eens met siebe. Als je reusachtige maps hebt, dan moet je ze open of kaal genoeg maken dat je je tegenstanders 'tenminste' kan zien. Anders is het zoeken altijd één en al boredom -.-
  • Dan wordt dat echt een Overkill joh. Hoewel MAG wel lekker schijnt te werken.
  • En de games op de GBC zijn leuker ^^D
    haha respect!

    Dat ligt mij dus echt niet. Misschien voor snipen maar ik heb er een hekel aan als ik mijn tegenstanders moet zoeken.
    Ik vind het wel cool als je echt 2 minuten niemand tegenkomt en dan in eens 3/4 man. Geeft wel spanning.

    Zoiezo moet er eens een fatsoenlijke verbinding komen die wel meer dan 10 man aankan online. Gewoon een mass battle van 60 man waar je bovenop andere spelers respanwnt :D
  • Far Cry Vengeance zag er nog erger uit dan de gemiddelde game op mijn gameboy color :|

    En de games op de GBC zijn leuker ^^D

    De kleine maps hangen me echt de keel uit, het is veel spannender als je gigantische maps hebt waar je veel minder kan killen, dan zul je toch al sneller gaan zoeken naar andere spelers, wat imo meer spanning oplevert.

    Dat ligt mij dus echt niet. Misschien voor snipen maar ik heb er een hekel aan als ik mijn tegenstanders moet zoeken.
  • Co-op zou zeker prachtig zijn in splitscreen. Het hele fenomeen splitscreen lijkt sowieso nog iets dat moet worden uitgevonden op de Wii. Wordt het nu wel eens tijd voor he, in 2010. Zelfs Goldeneye had dat al in 1997…

    Call of Duty 3, World at War, Modern Warfare Reflex, Brothers in Arms Double Time, Medal of Honor Heroes, Medal of Honor Vanguard, The Conduit, Far Cry Vengeance… Hoeveel shooters moeten er nog komen zonder splitscreen? Serieus de enige splitscreen FPS shooter op de Wii is Quantum of Solace die niet eens meer ergens te krijgen is.

    Ja klopt, en toch lijkt het mij dat splitscreen in een game zetten veel minder werk kost als een online modus. terwijl splitscreens toch altijd wel lol zijn, anders zit je steeds omstebeurt te spelen.
  • Far Cry Vengeance had toch wel splitscreen? Maakt toch geen bal uit want het was toch een rukgame. En de eerste Red Steel had ook splitscreen maar RS2 dan weer niet? -_-'

    Maar ik vind het niet zo erg als het een beetje wordt zoals CoD. Ik hou wel van die snelle gameplay en kleinere maps waarop je iemand snel gevonden hebt. Shipment is dan wel weer érg klein maar voor een keertje is dat best leuk en ik haal bijna altijd wel goede scores daar.

    Besides ik ga hem waarschijnlijk toch niet kopen want ik heb al zoveel FPS op mijn Wii…

    Far Cry Vengeance zag er nog erger uit dan de gemiddelde game op mijn gameboy color :|

    De kleine maps hangen me echt de keel uit, het is veel spannender als je gigantische maps hebt waar je veel minder kan killen, dan zul je toch al sneller gaan zoeken naar andere spelers, wat imo meer spanning oplevert.
  • I'm wrong ok? ik zat ff iets verkeerds op te zoeken XD
  • ik denk dat dit een vervolg is op advanced warfighter dus tps….
  • Noem dan eens een Ghost Recon die FPS was, want de laatste 2 waren toch echt wel Third Person :O
  • Ho ho ho, ff voor de duidelijkheid. Ghost Recon is altijd al FPS geweest, en dat zal ook wel zo blijven denk ik…

    Online zal hij denk ik niet eens bevatten, of ze moeten met iets ongelooflijk origineels komen aanpappen!

    Splitscreen shooters zijn er toch nog wel wat. RS en FCV had ik allebei, en die waren best vermakelijk in splitscreen (gewoon rotlachen door de absurde kwaliteit- RS bij de granaten en FC in het algemeen :lol:) en rogue trooper had ook een leuke coop splitscreen.

    Ik zie dit wel een goed spel worden, er is echter niet genoeg info vrij om het te kunnen bevestigen. Even wachten (cod kloon wordt het sowieso niet).
  • het is een third person shoooter volgens mij…
  • Nou, volgens mij waren de ghost recon spellen eerder 'strategische shooters', dus een kloon van cod wordt het mooi niet!

    BTW: geen wifi teken???
  • Far Cry Vengeance had toch wel splitscreen? Maakt toch geen bal uit want het was toch een rukgame. En de eerste Red Steel had ook splitscreen maar RS2 dan weer niet? -_-'

    Maar ik vind het niet zo erg als het een beetje wordt zoals CoD. Ik hou wel van die snelle gameplay en kleinere maps waarop je iemand snel gevonden hebt. Shipment is dan wel weer érg klein maar voor een keertje is dat best leuk en ik haal bijna altijd wel goede scores daar.

    Besides ik ga hem waarschijnlijk toch niet kopen want ik heb al zoveel FPS op mijn Wii…

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren