1. True Fantasy Live Online misschien naar de 360 of ps3?

Re: True Fantasy Live Online misschien naar de 360 of ps3?

Jormungand, we hebben het hier niet over Phantasy Star Online. Ga maar weer begrijpend lezen volgen.
  • Jormungand, we hebben het hier niet over Phantasy Star Online. Ga maar weer begrijpend lezen volgen.
  • episode 1&2 op de xbox waren best wel slecht hoor…de single player zoog en de multiplayer online was gewoon zielig te noemen spel was helemaal gaar gekraakt mensen liepen met sonic chars en konden van alle items 99 maken enzo
  • Patent mmh dan duurt het nog wel eenjaar of 3 voordat ie eindelijk uitkomt
  • Microsoft heeft er weer een patent op gezet, dus wie weet. Het zal geen Sony zijn iig.
  • Ik zou hem niet verwachten.
    Level 5 is nu bezig met twee Rpg's voor de PS3, en Microsoft had geen interesse meer in deze game. De komende 3 jaar moet je hem iig niet verwachten, misschien dat Sony, Nintendo of misschien een 3rd party Devoloper er interesse in heeft en Level 5 het project weer laat oppakken, maar zoals ik al zei, level 5 heeft het nu druk genoeg met die twee rpg's.
  • heey

ja vind het echt zo jammer dat deze game voor de xbox is gecanceled want dit had de eerste mmorpg kunnen zijn voor de xbox.Verder vind ik de sfeer zo goed beetje zelda achtig, maar weet iemand of deze game ook voor de 360 komt wat me niet zal verbazen of de ps3?
    Ik hoop het echt zo want ik heb zo ontzetten veel zin in de game, Level 5 please breng deze game uit voor de 360 of ps3! 8|

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren