1. Forum
  2. Ultimate Mortal Kombat 3 (€ 5,49)

Re: Ultimate Mortal Kombat 3 (€ 5,49)

Me 2. Heb voor Sinterklaas 30 euro aan tegoed gekregen dus kan er weer even tegenaan :), maar dan nog heb ik niet de drang om MK te kopen.
  • Me 2. Heb voor Sinterklaas 30 euro aan tegoed gekregen dus kan er weer even tegenaan :), maar dan nog heb ik niet de drang om MK te kopen.
  • Nu 79 cent. But still…

Ik ben er klaar mee om paupergames te kopen in het kader van: ach, het is maar 79 cent.

Idd, ik eigenlijk ook, lol, heb genoeg goede games die ik nog moet uitspelen :P
  • Ja, zag het gisteravond ook. Nu al 0,79. :P
  • Nu 79 cent. But still…

Ik ben er klaar mee om paupergames te kopen in het kader van: ach, het is maar 79 cent.
  • Ouch.. Heb laatst Street Fighter gekocht, goeie keus blijkbaar ;D
  • IGN:

Closing Comments

Ultimate Mortal Kombat 3 is just not much fun. The personality of this particular entry has been stripped away by redoing all of the visual elements. Worse, though, are the difficult controls and the occasional bugaboos that ruin fights. I hope to see a great Mortal Kombat on the App Store one day as I actually have fond memories of the series. I’m just sorry Ultimate Mortal Kombat 3 isn’t that game.

4.5
    OVERALL Bad
  • http://toucharcade.com/2010/12/17/ultim ... -3-review/
  • Had liever een 2D MK gezien denk ik

Het voelt eigenlijk nog steeds precies hetzelfde als de oude MK3. Alleen wat minder gore, thanks Apple.
  • Had liever een 2D MK gezien denk ik
  • dit ziet er ook niet uit als de MK3 die we kennen… totaal andere graphics en voor zover ik kan zien ook moves. wel goed dat men de game aanpast aan de beperkte invoer van de iOS systemen.
  • Tussen schijnen en werkelijkheid zit een wereld van verschil natuurlijk :)

Voor zover ik kan zien is dit een erg toffe remake. Het is dus geen port, er is retina-support, alle stages en modellen zijn volledig 3D nagemaakt. De controls werken lekker, ik tik zelden mis, en dat is een unicum voor mij en mijn dikke vingers.

Bugs ben ik nog niet tegengekomen zelf, maar ik heb pas een paar matches gespeeld tot nu toe.
  • Street Fighter ! MK schijnt buggy te zijn.
  • Wat moet ik doen? Street Fighter of MK?
  • "FINISH HIM!"
    The original arcade fighting game is available NOW! With 13 klassic warriors including Scorpion, Sub-Zero, and Sonya Blade; multiple game modes; kustomizable kontrols; and updated visuals aimed to maximize the high-resolution Retina Display…you can relive the brutal combos and vicious fatalities that made Mortal Kombat one of the most iconic videogames EVER!

ENTER KOMBAT!
    10 Klassic arenas await in Arcade Mode pitting you against the top Mortal Kombat warriors. Kustomize your button layout and dominate your opponents in head-to-head battle. Then "Finish Him!" with epic Fatalities and humiliating Babalities.

MULTIPLAYER MODES AND BEYOND
    Challenge friends in merciless head-to-head battles via local WiFi or Bluetooth®. Or rack up points in challenging timed battles against the treacherous Shao Kahn.

VIVID VISUAL IMPACT
    Ultimate Mortal Kombat 3 takes full advantage of the high-resolution Retina Display offering incredible visual fidelity enhanced from the original arcade game.

———————————————————–

Ziet er tof uit!

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren